Komunikaty PR

Q, symbol jakości. Bizzarto z nowym logo

2023-08-27  |  01:00
Biuro prasowe

Czym jest dobry design? Harmonijnym połączeniem funkcji i formy. Ale nie na chwilę, a na długie szczęśliwe lata nawet najbardziej intensywnego użytkowania. Przypomina o tym nowe logo Bizzarto z symbolem Q. Marki, która bazuje na mistrzowskiej pracy znakomitych rzemieślników – stolarzy, ślusarzy, a przede wszystkim tapicerów. Aby podkreślić trwałość swych mebli, marka ponadstandardowo wydłuża okres gwarancji.

 

 

Kwestie, które trzeba wziąć pod uwagę przy wyborze mebli, są z pozoru doskonale znane – ale czy na pewno? Warto przyjrzeć się wyznacznikom jakości sof, narożników i foteli łączących światowy poziom designu z najwyższą klasą ręcznego wykonania. W epoce pośpiesznej produkcji wielkoprzemysłowej tylko rzemiosło jest w stanie zapewnić naprawdę wysoką jakość, która przełoży się na autentyczną przyjemność użytkowania. I to przez długie lata.

 

Zaczyna się od wyglądu

Kto szuka nowych mebli, w pierwszej chwili zwraca uwagę na formę. Jednak zwłaszcza w przypadku sof czy foteli wypoczynkowych warto szukać modeli więcej niż po prostu ładnych. Najlepszym wyborem okażą się te, które już samą formą, kolorystyką oraz splotem czy wzorem tkaniny będą wprawiać w dobry nastrój i tworzyć atmosferę relaksu. Stworzenie takiego modelu nie jest rzecz jasna proste. – Przykładamy ogromną wagę do wzornictwa, bo wiemy, że sofa, narożnik czy fotel po prostu musi się podobać. Trzymamy rękę na pulsie trendów, ale też słuchamy naszych klientów. Kropką nad i jest rys stylu naszej marki. Efektem pracy z różnorodnymi inspiracjami są kolekcje mebli, wśród których łatwo znaleźć propozycję doskonale dopasowaną do konkretnego wnętrza oraz gustu użytkowników – mówi Michalina Misiorny, dyrektorka ds. rozwoju marki Bizzarto.

 

Żeby było wygodnie Tobie

Nie mniej ważną sprawą jest komfort użytkowania. W kręgu mebli wypoczynkowych to kwestia o fundamentalnym znaczeniu. Projektanci i technolodzy wiele czasu poświęcają więc odpowiedniemu profilowaniu oparć, doborowi komponentów tworzących siedziska, a także innowacjom podnoszącym codzienną wygodę użytkowników. Ale to nie wszystko. – Każdy człowiek ma trochę inne proporcje ciała. Pamiętamy o tym. Z myślą o wyższych osobach tworzymy kolekcje o głębszych siedziskach, niższym proponujemy modele z regulacją głębokości. Wzrost nie jest jednak miarą absolutną. Aby wybrać rozwiązanie najlepsze dla siebie, trzeba po prostu usiąść dodaje ekspert.

 

Na potrzeby domu

Wygoda ma też szerszy wymiar niż – bez wątpienia kluczowa – ergonomia. Sofa musi odpowiadać stylowi życia właścicieli. Inna sprawdzi się w mieszkaniu pary domatorów, inna w domu otwartym dla licznego grona przyjaciół. Co więcej, kanapa czy narożnik stanowi ważny składnik funkcjonalności wnętrza. Nie musi tylko wpisywać się w dostępną przestrzeń, nie musi stać pod ścianą. Meble do siedzenia mogą miękko wyznaczać podziały funkcjonalne, np. między jadalnią a salonem lub między strefą telewizyjną a biblioteczną. Nowoczesne meble modułowe są w tej roli niezastąpione, zwłaszcza że pozwalają kierować siedziska w różne strony. – Sposób urządzania domu zmienia się, bo ewoluują zarówno potrzeby użytkowników, jak i możliwości techniczne. Wczorajsza awangarda staje się dzisiejszym standardem, o czym wiele mówi rosnąca popularność rozwiązań modułowych. Z elementów o zróżnicowanych funkcjach i wymiarach można z łatwością komponować sofy czy narożniki o wielkościach oraz formach dopasowanych do funkcji, wielkości i kształtu pomieszczenia oraz oczekiwań i przyzwyczajeń użytkowników. Co więcej, obok modeli czysto wypoczynkowych mamy też takie z funkcją spania czy schowkami na pościel. Są nieocenione w domach pełnych gości podkreśla Michalina Misiorny.

 

To, co cieszy przez lata

Stopniowo mija moda na fast fashion i fast design. Coraz więcej świadomych osób zwraca się nie tylko ku wzornictwu wysokiej klasy – oryginalnym projektom cenionych twórców – ale też jakości na długo. Trwałość na lata należy do spełnionych ambicji marki Bizzarto. – Współpracujemy z projektantami, których świeże spojrzenie skutkuje wyjątkowo atrakcyjnymi pomysłami wzorniczymi. W ten sposób rodzą się meble wyrażające ducha naszych czasów. To przedmioty sygnowane znanymi nazwiskami, ale przede wszystkim oparte na najwyższych kompetencjach projektowych. Jakość tę potwierdzają nagrody zarówno dla samych twórców, jak i dla naszej marki – przypomina Michalina Misiorny.

 

Mistrzowie wychodzą z cienia

Szlachetna prostota form to rzecz najtrudniejsza do wykonania. Wie o tym każdy, kto próbował choćby narysować odręcznie równą kreskę. Trzeba mieć naprawdę duże umiejętności, by meble o nowoczesnym wzornictwie  – charakterystycznym dla Bizzarto  – wyglądały tak dobrze. Każda niedoskonałość byłaby tu od razu widoczna, a na to marka sobie nie pozwala. Z sukcesem. – Wszystkie elementy naszych kolekcji mebli powstają w rezultacie ręcznej pracy rzemieślników o najwyższych kwalifikacjach i wieloletnim doświadczeniu. To szczególnie ważne, skoro wiele modeli zwraca uwagę organicznymi zaobleniami, niezwykle wymagającymi, czy dekoracyjnymi przeszyciami, które zachwycają, ale nie wybaczają błędów – zaznacza ekspert. – A ponieważ meble Bizzarto powstają dzięki ręcznej pracy, każda z sof to unikat. Każda ma duszę, coś z serca osoby, która włożyła w ten mebel swój czas, uwagę, pasję – dodaje.

 

Q, symbol jakości

O wysokiej klasie mebli Bizzarto przypominać będzie nowy logotyp – z literą Q jak quality. Odświeżone logo symbolizuje to, że marka stawia na jakość nie tylko projektu, ale i materiałów oraz wykonania. – Wiemy, jak dobre są nasze meble. Mówią nam o tym klienci, którzy mają je w domach przez długie lata. Bez obaw wydłużamy więc okres gwarancji do 3 lat, czyli rok ponad standard. To nasz sposób, by powiedzieć, że oferujemy znakomite sofy na długo. – mówi Michalina Misiorny. Jakie to meble? Wszystkie kolekcje czekają na https://bizzarto.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.