"AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni"
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Tematem konkursu „AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni”jest projekt łazienki z wykorzystaniem co najmniej jednego produktu z kolekcji AXOR One. W jej skład wchodzą m.in. armatura łazienkowa, panele prysznicowe i moduły termostatyczne. Wszystkie elementy linii cechuje przyjemny dla oka minimalizm, który pasuje niemal do każdego wnętrza, bez względu na jego styl. Ale kolekcja AXOR One to nie tylko doskonały design, lecz także innowacyjne technologie, dzięki którym z produktów można korzystać w sposób intuicyjny. Zaprojektowane z myślą o nowoczesnych wnętrzach, perfekcyjnie dopasowują się do różnorodnych potrzeb i oczekiwań użytkowników.
Projekt powinien obejmować strefę umywalki, strefę prysznica i/lub wanny oraz WC, a także miejsce do przechowywania i oświetlenie. Zgodnie z regulaminem łazienka konkursowa ma być pomieszczeniem samodzielnym, funkcjonalnym, możliwym do zrealizowania w rzeczywistości. Może posiadać okno, skośne ściany i wnęki. Organizatorzy dopuszczają udział projektów zrealizowanych, wykluczają jednak te, które brały udział w innych konkursach. Do udziału w zmaganiach marka AXOR zaprasza architektów wnętrz, projektantów oraz absolwentów i studentów uczelni, szkół i kursów kształcących w kierunkach związanych z tematyką konkursu. Osoby te mogą występować samodzielnie lub w maks. 3 osobowych zespołach.
Przy ocenie zgłoszeń będą brane pod uwagę kryteria funkcjonalności, możliwości realizacji zaproponowanych rozwiązań, pomysłowości i walorów estetycznych, przy czym jurorzy zwrócą szczególną uwagę na kreatywne myślenie, wykorzystanie potencjału Manufaktury AXOR oraz spójność stylistyczną projektu. Na zwycięzcę czeka nagroda pieniężna o wartości 10 000 zł, a ponadto m.in. sesja fotograficzna architekta i jego realizacji, konsultacje wizerunkowe oraz promocja zwycięskiego projektu w mediach. Prócz nagrody głównej przyznane zostaną także dwa wyróżnienia. Łączna wartość nagród wynosi ponad 30 000 zł. Konkurs rozpoczął się 5 lipca 2021 roku. Prace można nadsyłać do 12 listopada. 22 listopada 2021r. zostaną ogłoszone wyniki.
Najlepsze prace wyłoni jury w składzie:
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc – redaktor naczelna magazynu „Dobre Wnętrze”
Yassen Hristov – fotograf wnętrz
Roland Stańczyk – architekt wnętrz (RS Studio), członek zarządu SAW
Małgorzata Szczepańska – redaktor naczelna magazynu „Elle Decoration”
Magdalena Świć – redaktor naczelna magazynu „Label Magazine”
Wojciech Trzcionka – redaktor naczelny magazynu „DesignAlive”
Przemysław Wojdat – Managing Director marki Hansgrohe
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.