Komunikaty PR

"AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni"

2021-08-02  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Tematem konkursu „AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni”jest projekt łazienki z wykorzystaniem co najmniej jednego produktu z kolekcji AXOR One. W jej skład wchodzą m.in. armatura łazienkowa, panele prysznicowe i moduły termostatyczne. Wszystkie elementy linii cechuje przyjemny dla oka minimalizm, który pasuje niemal do każdego wnętrza, bez względu na jego styl. Ale kolekcja AXOR One to nie tylko doskonały design, lecz także innowacyjne technologie, dzięki którym z produktów można korzystać w sposób intuicyjny. Zaprojektowane z myślą o nowoczesnych wnętrzach, perfekcyjnie dopasowują się do różnorodnych potrzeb i oczekiwań użytkowników.

Projekt powinien obejmować strefę umywalki, strefę prysznica i/lub wanny oraz WC, a także miejsce do przechowywania i oświetlenie. Zgodnie z regulaminem łazienka konkursowa ma być pomieszczeniem samodzielnym, funkcjonalnym, możliwym do zrealizowania w rzeczywistości. Może posiadać okno, skośne ściany i wnęki. Organizatorzy dopuszczają udział projektów zrealizowanych, wykluczają jednak te, które brały udział w innych konkursach. Do udziału w zmaganiach marka AXOR zaprasza architektów wnętrz, projektantów oraz absolwentów i studentów uczelni, szkół i kursów kształcących w kierunkach związanych z tematyką konkursu. Osoby te mogą występować samodzielnie lub w maks. 3 osobowych zespołach.

Przy ocenie zgłoszeń będą brane pod uwagę kryteria funkcjonalności, możliwości realizacji zaproponowanych rozwiązań, pomysłowości i walorów estetycznych, przy czym jurorzy zwrócą szczególną uwagę na kreatywne myślenie, wykorzystanie potencjału Manufaktury AXOR oraz spójność stylistyczną projektu. Na zwycięzcę czeka nagroda pieniężna o wartości 10 000 zł, a ponadto m.in. sesja fotograficzna architekta i jego realizacji, konsultacje wizerunkowe oraz promocja zwycięskiego projektu w mediach. Prócz nagrody głównej przyznane zostaną także dwa wyróżnienia. Łączna wartość nagród wynosi ponad 30 000 zł. Konkurs rozpoczął się 5 lipca 2021 roku. Prace można nadsyłać do 12 listopada. 22 listopada 2021r. zostaną ogłoszone wyniki.

Najlepsze prace wyłoni jury w składzie:
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc – redaktor naczelna magazynu „Dobre Wnętrze”
Yassen Hristov – fotograf wnętrz
Roland Stańczyk – architekt wnętrz (RS Studio), członek zarządu SAW
Małgorzata Szczepańska – redaktor naczelna magazynu „Elle Decoration”
Magdalena Świć – redaktor naczelna magazynu „Label Magazine”

Wojciech Trzcionka – redaktor naczelny magazynu „DesignAlive”
Przemysław Wojdat – Managing Director marki Hansgrohe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.