"AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni"
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Tematem konkursu „AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni”jest projekt łazienki z wykorzystaniem co najmniej jednego produktu z kolekcji AXOR One. W jej skład wchodzą m.in. armatura łazienkowa, panele prysznicowe i moduły termostatyczne. Wszystkie elementy linii cechuje przyjemny dla oka minimalizm, który pasuje niemal do każdego wnętrza, bez względu na jego styl. Ale kolekcja AXOR One to nie tylko doskonały design, lecz także innowacyjne technologie, dzięki którym z produktów można korzystać w sposób intuicyjny. Zaprojektowane z myślą o nowoczesnych wnętrzach, perfekcyjnie dopasowują się do różnorodnych potrzeb i oczekiwań użytkowników.
Projekt powinien obejmować strefę umywalki, strefę prysznica i/lub wanny oraz WC, a także miejsce do przechowywania i oświetlenie. Zgodnie z regulaminem łazienka konkursowa ma być pomieszczeniem samodzielnym, funkcjonalnym, możliwym do zrealizowania w rzeczywistości. Może posiadać okno, skośne ściany i wnęki. Organizatorzy dopuszczają udział projektów zrealizowanych, wykluczają jednak te, które brały udział w innych konkursach. Do udziału w zmaganiach marka AXOR zaprasza architektów wnętrz, projektantów oraz absolwentów i studentów uczelni, szkół i kursów kształcących w kierunkach związanych z tematyką konkursu. Osoby te mogą występować samodzielnie lub w maks. 3 osobowych zespołach.
Przy ocenie zgłoszeń będą brane pod uwagę kryteria funkcjonalności, możliwości realizacji zaproponowanych rozwiązań, pomysłowości i walorów estetycznych, przy czym jurorzy zwrócą szczególną uwagę na kreatywne myślenie, wykorzystanie potencjału Manufaktury AXOR oraz spójność stylistyczną projektu. Na zwycięzcę czeka nagroda pieniężna o wartości 10 000 zł, a ponadto m.in. sesja fotograficzna architekta i jego realizacji, konsultacje wizerunkowe oraz promocja zwycięskiego projektu w mediach. Prócz nagrody głównej przyznane zostaną także dwa wyróżnienia. Łączna wartość nagród wynosi ponad 30 000 zł. Konkurs rozpoczął się 5 lipca 2021 roku. Prace można nadsyłać do 12 listopada. 22 listopada 2021r. zostaną ogłoszone wyniki.
Najlepsze prace wyłoni jury w składzie:
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc – redaktor naczelna magazynu „Dobre Wnętrze”
Yassen Hristov – fotograf wnętrz
Roland Stańczyk – architekt wnętrz (RS Studio), członek zarządu SAW
Małgorzata Szczepańska – redaktor naczelna magazynu „Elle Decoration”
Magdalena Świć – redaktor naczelna magazynu „Label Magazine”
Wojciech Trzcionka – redaktor naczelny magazynu „DesignAlive”
Przemysław Wojdat – Managing Director marki Hansgrohe

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.