"Projekt Plaża" kolejny raz we współpracy z marką MGA
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Już 5 lipca rusza 16. edycja wakacyjnej trasy TVN po najpiękniejszych polskich kurortach. W tym roku zaplanowano obecność wydarzenia m.in. w Świnoujściu, Międzyzdrojach, Dziwnowie, Kołobrzegu, Gdansku i Krynicy Morskiej. Na plażowiczów, jak i widzów przed telewizorami zaplanowano mnóstwo atrakcji i pozytywnej, wakacyjnej rozrywki – za ich organizację będą odpowiedzialne m.in. marki, które współpracują z telewizją. Jedną z nich jest MGA, która przygotowała specjalną strefę zabaw z produktami Little Tikes, w której będą mogli szaleć najmłodsi.
16. edycja wakacyjnej trasy Telewizji TVN rusza już 5 lipca 2024 roku! Wyjątkowe plażowe miasteczka i atrakcje, które pokochały miliony to idealna okazja na spędzenie czasu. Strefa sportów wodnych, atrakcje dla miłośników plażowych aktywności i tych ceniących muzyczne rozrywki oraz kinomanów. Zaplanowano także coś dla najmłodszych – wyjątkową strefę z kultowymi produktami marki Little Tikes od MGA Entertainment!
Współpraca z „Projekt plaża” TVN to dla nas zawsze ogromna przyjemność. Cieszymy się przede wszystkim z tego, że dzięki naszym strefom możemy dać radość całym rodzinom. Rozumiemy, że wakacje z dziećmi to nie lada wyzwanie, a rodzice zawsze przejmują się, że w danym miejscu nie będzie odpowiedniej ilości atrakcji, aby zająć czymś najmłodszych. Nasze strefy zabaw z kultowymi produktami Little Tikes przychodzą z pomocą. Dzięki nim obranie kierunku na polskie morze staje się bardziej atrakcyjne – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland.
W wakacje 2024 roku planowane jest 7 wydarzeń, a tegoroczna trasa przedstawia się następująco:
- Świnoujście: 5-7 lipca 2024 - plaża od Al. Interferie
- Międzyzdroje: 12-14 lipca 2024 - plaża od ul. Cichej
- Dziwnów: 19-21 lipca 2024 - plaża między ul. Reymonta i ul. Kochanowskiego
- Dźwirzyno: 26-28 lipca 2024 - plaża od ul. Leśnej, zejście nr 3
- Olsztyn: 2-4 sierpnia 2024 - plaża od ul. Kapitańskiej
- Gdańsk Stogi: 9-11 sierpnia 2024 - plaża od ul. Nowotnej, zejście nr 26
- Krynica Morska: 16-18 sierpnia 2024 - plaża od ul. Bałtyckiej
Godziny otwarcia plażowego miasteczka: 9:00-17:00.
To będą niezapomniane wakacje, pełne cudownej, letniej atmosfery, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie! Rezerwuj pobyt nad polskim morzem już teraz i daj się ponieść wakacyjnemu szaleństwu w rytmie dobrej, bezpiecznej zabawy.
MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.