Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2
06/24/20
Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2
Na co dzień jest asystentem medycznym. Podjął jednak wyzwanie i zarapował dla służb medycznych. Robot będący efektem współpracy firmy APA Group oraz KUKA wziął udział w internetowej popularnej zbiórce funduszy.
Gliwicka firma APA Group, specjalizująca się w automatyce przemysłowej i budynkowej, przygotowała klip muzyczny z przymrużeniem oka w ramach akcji #Hot16Challenge2.
"Już chyba wszyscy ludzie na świecie rapowali dla medyków. Nasz robot nieco podsumowuje całą akcję. Człowiek już nic więcej nie pokaże i niczym nie zaskoczy w ramach tego czelendżu. Za to robot..."
-Aleksandra Latocha, Koordynator Działu Marketingu APA Group
Klip jest dostępny w mediach społecznościowych firm APA Group oraz KUKA:
- https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585
oraz
- https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585
Źródło: APA Pressroom (https://apagroup.prowly.com/101027-rapujacy-robot-ze-slaska-wspiera-hot16challenge2)

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.