Ray, Roam Colors i własny asystent głosowy. Sonos zaprezentował nowe produkty
Ray to najmniejszy i najtańszy soundbar z kategorii kina domowego w ofercie amerykańskiego producenta. Jego kompaktowe rozmiary wpasują się w każdą przestrzeń i zapewnią jakość dźwięku na najwyższym poziomie. Bezprzewodowy głośnik Roam również doczekał się nowej odsłony – będzie dostępny w trzech stylowych kolorach.
Własne kino domowe z Sonos Ray
Sonos Ray to dobry wybór dla każdego, kto chciałby zacząć przygodę z kompletowaniem własnego kina domowego. Niewielkie rozmiary urządzenia sprawiają, że łatwo zaaranżować dla niego przestrzeń, nawet w małym mieszkaniu.
„Nasze domy stały się kinami, studiami fitness, placami zabaw. Jest to możliwe, ponieważ żyjemy w erze streamingu, który nie ogranicza się już tylko do telewizji, muzyki i filmów. Aby dostęp do niepowtarzalnych wrażeń był jeszcze łatwiejszy, stworzyliśmy soundbar o mniejszych wymiarach i imponującym brzmieniu" - podkreśla Patrick Spence, CEO Sonos.
Nowy soundbar jest kompatybilny ze wszystkimi serwisami streamingowymi. Prosta konfiguracja sprzętu i łatwa obsługa z poziomu aplikacji Sonos pozwalają na odtworzenie ulubionej muzyki, filmów i innych multimediów. Soundbarem można sterować też za pomocą pilota do telewizora czy Apple AirPlay 2.
Dźwięk jak z sali kinowej
Ray został wyposażony w szereg innowacji po to, aby zapewnić zbalansowany dźwięk, mocne basy i podkreślić dialogi. Oto najważniejsze cechy nowego soundbara:
- Dźwięk, który wypełnia pomieszczenie – Specjalnie zaprojektowane falowody niosą dźwięk po całej przestrzeni, a dzięki zaawansowanemu przetwarzaniu precyzyjnie rozmieszczają jego komponenty.
- W pełni zbalansowany – Opatentowana konstrukcja systemu bass reflex odpowiada za niskie tony z idealnie wyważonym basem. Niestandardowa akustyka precyzyjnie harmonizuje średnie i wysokie częstotliwości.
- Dostrojony do perfekcji – Nad projektem Ray czuwała Rada Dźwięku Sonos złożona m.in. z muzyków i filmowców. Dzięki funkcji Trueplay można bardziej dostroić dźwięk, aby uzyskać najlepsze wrażenia słuchowe w każdym pomieszczeniu.
- Dźwięk bez zakłóceń – Technologia Sonos Speech Enhancement zapewnia czystość dźwięku, dzięki której wyraźnie słychać każde słowo, natomiast funkcja Night Sound zmniejsza intensywność głośnych efektów podczas wieczornych seansów.
- Kompaktowa konstrukcja – Sonos Ray można ustawić na szafce RTV lub schować we wnęce komody. Jego niewielkie rozmiary nie będą problemem w żadnym pomieszczeniu.
- Ekologiczne opakowanie – Pudełko i poduszki ochronne wykonane są w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu.
Ray będzie dostępny w przedsprzedaży na stronie sonos.com od 11 maja, a do regularnej sprzedaży trafi 7 czerwca 2022 w cenie 1399 zł.
Nowy Roam – kolory, które inspirują
Bezprzewodowy głośnik Roam zyskał nowe oblicze w kolorach inspirowanych naturą. Olive nawiązuje do bujnych ogrodów i pustynnej roślinności, Wave symbolizuje lazurowe morze i spokojną wodę w przydomowych basenach, a Sunset czerpie z kolorów nieba o zachodzie słońca i piasków pustyni. Nowe kolory głośników będą pasowały do nowoczesnych wnętrz i wakacyjnych miejsc, do których nawiązują.
Przenośny głośnik Roam pozwala na streaming ulubionej muzyki, podcastów czy audiobooków przez WiFi i Bluetooth. Dzięki wodoodpornej obudowie i baterii, która pracuje przez cały dzień, doskonale sprawdzi się w roli towarzysza podróży.
Sonos Roam Colors jest dostępny w sprzedaży od 11 maja 2022 w cenie 899 zł.
Sonos Voice Control – zupełnie nowe doświadczenie
Sonos stworzył także własnego asystenta głosowego, który umożliwia sterowanie urządzeniami z portfolio firmy wyposażonymi we wbudowany mikrofon. Wystarczy powiedzieć „Hej Sonos”, by sprzęt natychmiast zareagował na polecenie. Głos, który usłyszą użytkownicy Sonos Voice Control w USA należy do aktora Giancarlo Esposito, znanego z ról w serialach „Breaking Bad”, „Better Call Saul” i „The Mandalorian”.
Sonos zadbał również o prywatność użytkowników – rejestrowane polecenia i inne odgłosy nie są wysyłane do chmury, przechowywane, odsłuchiwane ani czytane przez osoby trzecie. Funkcja Sonos Voice Control jest kompatybilna z Sonos Radio, Apple Music, Deezer i Pandora.
Sonos Voice Control będzie dostępny w Stanach Zjednoczonych od 1 czerwca, a następnie sukcesywnie w innych krajach. Nie jest jeszcze znana data polskiej premiery.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.