Komunikaty PR

Razem w te święta - nagraj wideożyczenia dla rodziny

2020-04-10  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Tegoroczna Wielkanoc z pewnością będzie inna niż zwykle. Światowa pandemia koronawirusa uniemożliwia nam spotkania z rodziną i przyjaciółmi, które dla większości z nas stanowią kwintesencję każdych świąt. Z pomocą przychodzi nam jednak technologia. Wystarczy telefon komórkowy, chwila wolnego czasu i trochę chęci, aby przygotować dla naszych najbliższych wspaniałą niespodziankę. Ekspert radzi, jak będąc amatorem w prosty sposób nagrać film z życzeniami, które będą wyglądały naprawdę profesjonalnie.

Chyba nikt z nas, siedząc w ubiegłym roku przy wspólnym świątecznym stole, nie podejrzewał, że kolejną Wielkanoc przyjdzie nam spędzić w całkiem inny sposób. Specjaliści zalecają, abyśmy zostali we własnych domach i zrezygnowali z odwiedzin u rodziny i przyjaciół. Wielu osobom trudno się z tym pogodzić, zwłaszcza, że w tym niełatwym czasie wyjątkowo mocno odczuwamy potrzebę bliskości i wsparcia. Mamy jednak pomysł, jak przekazać naszym bliskim odrobinę ciepła, czułości i pozytywnej energii. Nagraj własny film z wideożyczeniami – to łatwiejsze niż Ci się wydaje!

Spontanicznie nie znaczy bez planu

Najbardziej wartościowe są zawsze osobiste życzenia płynące z głębi serca. Samodzielnie nagrana wideokartka pozwoli nie tylko przekazać je własnymi słowami, ale też uchwyci to, czego nie pokaże sms – emocje na naszych twarzach, uśmiech, ton głosu. Wszystkie te drobiazgi sprawią, że choć przez chwilę poczujemy się jakbyśmy byli blisko siebie.

- Spontaniczność jest bardzo ważna, ale zanim włączysz nagrywanie, zastanów się co chcesz powiedzieć i pokazać  - podpowiada Piotr Wieczorek, Video Content Manager w agencji marketingowej Orchidea Creative Group. – Nie musisz recytować nauczonego na pamięć tekstu, ale wcześniejszy ramowy plan wypowiedzi, pomoże Ci mówić płynnie i bez zbędnych pauz. Przekaz będzie płynął prosto z serca, ale będzie czytelny.

Kilka uwag technicznych

Nie martw się, że nie masz profesjonalnego sprzętu, kamery filmowej czy lamp studyjnych. Bez problemu poradzisz sobie przy użyciu swojego smartfona. Zwróć tylko uwagę na kilka aspektów.

- Przed rozpoczęciem nagrywania, zachęcam do wejścia w ustawienia – radzi specjalista.
- W większości telefonów można wybrać jakość obrazu i stopień kompresji. Wybierz najlepszą dostępną jakość i najniższą kompresję. Pamiętaj też, aby używać tylnej kamery.

Bardzo ważne jest to, co i w jaki sposób chcemy pokazać. Obraz nagrany poziomo dobrze pasuje do wyświetlania w telewizorze lub komputerze. Wideo pionowe bądź kwadratowe natomiast lepiej ogląda się w telefonie i innych urządzeniach mobilnych.

- Zdecydowanie warto zadbać o stabilny obraz – podkreśla Piotr Wieczorek. – Można do tego wykorzystać statyw, selfie sticka albo nawet przykleić telefon taśmą do szafki.

Gdzie nagrywać?

Nie musisz mieć profesjonalnego studia, żeby nagrać film, który będzie się przyjemnie oglądało. Ważne jest tylko zapewnienie możliwie jak najlepszych warunków pod względem oświetlenia i dźwięku.

- Kamery w telefonach zdecydowanie lepiej radzą sobie w dobrym świetle – zaznacza ekspert.
– Unikniesz wtedy niepotrzebnego, cyfrowego szumu matrycy. Wykorzystaj naturalne światło w słoneczny dzień lub dobrze, równomiernie oświetloną przestrzeń. Punktowa lampka świecąca prosto w twarz może sprawić, że cienie ułożą się niekorzystnie. Jeśli chodzi o dźwięk, sprawdźmy, czy w pomieszczeniu nie słychać pogłosu. Najlepiej, aby w tle nie były uruchomione sprzęty domowe. Uważajmy też na silne podmuchy wiatru, jeśli nagrywamy w ogrodzie lub na balkonie.

Nie potrzebujesz tworzyć specjalnych dekoracji ani sztucznie kreować nienaturalnej przestrzeni. Świąteczne wideożyczenia można z powodzeniem stworzyć we własnym mieszkaniu, co dodatkowo doda im autentyczności.

- Mimo iż większość z nas pracuje teraz zdalnie, nie chcieliśmy rezygnować z przekazania życzeń klientom i przyjaciołom naszej agencji – opowiada Piotr Wieczorek z Orchidea Creative Group. – Postanowiliśmy więc stworzyć właśnie takie wideożyczenia nagrane w domowych warunkach. Wszyscy z naszego zespołu nagrali samodzielnie krótkie filmiki telefonami, które następnie zmontowaliśmy. Widać na nich jak pracujemy w domowych biurach, sprzątamy, gotujemy, uczymy i wychowujemy dzieci. I choć może nie idealnie technicznie, wyszło naprawdę świetnie, bo szczerze i autentycznie. Zresztą – spróbujcie sami!

Przykładowe wideożyczenia: https://www.youtube.com/watch?v=B4Rs68CMAzo&feature=youtu.be 

 

Orchidea Creative Group to wrocławska agencja komunikacji marketingowej z blisko 20-letnim stażem. Jej zespół tworzą specjaliści w takich dziedzinach jak: strategia, kreacja, DTP, fotografia, client service, szkolenia, IT. Agencja oferuje kompleksowe działania m.in. z zakresu projektowania strategii marketingowych, brandingu, public relations, produkcji filmowej oraz fotografii. Bogate portfolio obejmuje projekty realizowane dla ponad 70 marek.

http://orchidea.co/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.