realme ogłasza partnerstwo z x-kom
realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów, która specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości smartfonów o najlepszym designie i wydajności, nawiązała współpracę z jednym z wiodących kanałów sprzedaży x-kom w celu uruchomienia realme serii 6 w Polsce. Jest to część zobowiązania firmy do przybliżania konsumentom produktów pełnych mocy i stylu.
W pierwszej fazie współpracy smartfony realme z serii 6 będą dostępne w sklepie internetowym x-kom, a także w sklepach offline jako Live Demo Unit zaraz po premierze.
Wyrażając zadowolenie z partnerstwa, Jason Guo, dyrektor realme na Europę Wschodnią, powiedział: „realme jako młoda marka jest zaangażowana w dostarczanie zróżnicowanych doświadczeń naszym klientom dzięki produktom, które zapewniają moc i styl. Dzięki partnerstwu ze sklepami x-kom jesteśmy dumni, że możemy rozszerzyć działalność w kolejnych lokalizacjach w Polsce, aby zapewnić to doświadczenie i powitać klientów w rodzinie realme. Po otrzymaniu bardzo pozytywnych reakcji z rynków europejskich i azjatyckich, na których obecnie działamy, poszerzamy nasze kanały sprzedaży w Polsce, aby uruchomić serię realme 6 i wyjść naprzeciw rosnącym wymaganiom.”
„Poprzez to partnerstwo chcemy zaspokoić oczekiwania klientów, którzy korzystają zarówno z platform online, jak i ze sklepów stacjonarnych, przy porównywaniu i podejmowaniu decyzji zakupowych”, dodał.
Komentując wdrożenie, Kamil Szwarbuła, PR, rzecznik prasowy x-kom powiedział: „realme to marka, o którą pytają klienci. Zawsze szukamy ciekawych, niszowych produktów do włączenia do naszej oferty. Dlatego cieszymy się, że x-kom będzie pierwszym sklepem w Polsce, w którym można kupić smartfony realme.”
realme oficjalnie rozpoczął działalność w Europie 15 października 2019 r., koncentrując się na zapewnieniu bezproblemowej obsługi, przy zachowaniu standardu „Moc i Styl”. Jednak najszybciej rozwijająca się marka, realme, ma teraz na celu poszerzenie swojej działalności na innych rynkach europejskich poprzez współpracę z wybranymi partnerami, którzy mogą zapewnić doskonałą obsługę i stylowe wrażenia.
realme zajmuje trzecie miejsce w globalnych wysyłkach od trzeciego kwartału 2019 r., firma stała się również najszybciej rozwijającym się producentem smartfonów na świecie według Counterpoint Research. W 2019 r. realme z sukcesem weszło na 25 rynków na całym świecie, a łączna liczba przesyłek przekroczyła 25 milionów, osiągając wzrost o 500% r/r w porównaniu z 2018 r. i stając się jedną z wiodących marek smartfonów na świecie. W 2020 r. realme będzie strategicznie pozycjonować się jako „popularyzator stylu życia trendsetterów technologicznych”, udostępniając smartfony i produkty AloT.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.