Komunikaty PR

realme wspólnie ze SneakerStudioPRM zaprasza do odwiedzenia strefy POP-up

2022-04-04  |  17:00
Biuro prasowe

- realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, zaprasza do odwiedzenia wyjątkowej strefy POP-up, stworzonej wspólnie ze SneakerStudioPRM, która od 7 do 9 kwietnia będzie otwarta dla wszystkich chętnych. Każdego dnia na gości czekają wyjątkowe atrakcje, konkursy i aktywacje. Osoby, które w tych dniach odwiedzą SneakerStudioPRM przy ul. Świętokrzyskiej 16 w Warszawie, będą mogły nie tylko doświadczyć niezwykłego połączenia nowoczesnej technologii i mody, ale także wygrać unikatowe gadżety i nagrody.

 

28 lutego, podczas targów MWC 2022 w Barcelonie, realme zaprezentowało swoje najnowsze flagowe smartfony – realme GT 2 oraz realme GT 2 Pro. Marka, chcąc jeszcze bardziej przybliżyć swój najnowszy produkt polskim konsumentom, połączyła siły ze SneakerStudioPRM – szczególnym miejscem na warszawskiej scenie mody. Efektem tej współpracy jest 3-dniowy POP-UP, który swoją wyjątkowość czerpie z siły połączenia wizjonerstwa nowoczesnego designu, streetwearowego charakteru i ambicji nowych technologii. Każdy, kto w dniach od 7 do 9 kwietnia odwiedzi Sneaker Studio PRM, mieszczące się w Warszawie na ulicy Świętokrzyskiej 16, będzie mógł wejść do tego niezwykłego świata i przekonać się, co oferuje najnowszy flagowy smartfon realme, a także jak dobrze marka rozumie sposób komunikacji i potrzeby współczesnego konsumenta.

 

7 kwietnia – start POP-UPu i warsztaty

7 kwietnia to pierwszy dzień trzydniowego wydarzenia. Wspólną inicjatywę realme oraz SneakerStudioPRM można oglądać od godziny 11:00 do 20:00. Od godziny 17:00 do 20:00 rozpoczną się warsztaty dotyczące ekologicznego designu w nowych technologiach oraz różnorodności w sztuce komercyjnej. Poprowadzi je Zulu Kuki - projektant mody streetwearowej, twórca cyfrowy, a także tancerz i fotograf. Aby wziąć udział w warsztatach należy zgłosić chęć uczestnictwa – szczegóły rejestracji będą dostępne na profilach social media realme.

 

8 kwietnia – zamknięta impreza wieczorna

Wszystkie osoby, które chcą poznać realme GT 2 Pro w wyjątkowej scenerii modowej, mogą odwiedzić SneakerStudioPRM od godziny 11:00 do 20:00. Ci, którzy jako pierwsi tego dnia zrobią zakupy powyżej 500 zł w SneakerStudioPRM, otrzymają 1 z 5 podwójnych wejściówek na wieczorną, zamknięta imprezę, której towarzyszyć będzie koncert Kuby Karasia.

 

9 kwietnia – wyjątkowe atrakcje na ostani dzień POP-UPu

Ostatniego dnia, od godziny 11:00 do 20:00, realme zaprasza wszystkich chętnych do doświadczenia nowego flagowca marki. Firma zaplanowała tego dnia wiele aktywacji. Na gości czeka muzyka na żywo, o którą zadba Envee live set, live-painting z Niebieski Robi kreski oraz atrakcyjne nagrody: najnowszy realme GT 2 Pro, kody rabatowe o wartości 500 zł na realme GT 2 Pro - do wykorzystania w realmeshop.pl, a także kody upoważniające do 10% rabatu na zakup realme GT 2 Pro i limitowane figurki „realmeow”, kociej maskotki marki.

 

Ponadto na gości czeka 100 wyjątkowych pudełek z prezentami od realme i SneakerStudioPRM. Aby je zdobyć należy odwiedzić POP-up i oznaczyć @realme.polska i @sneakerstudio_prm na swoim Stories na Instagramie i pokazać tam swoje ulubione produkt ze sklepu oraz ulubiony realme corner. Liczba giftboxów jest ograniczona – o ich wygraniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców Biuro prasowe
2024-10-02 | 08:15

Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców

Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających
IT i technologie Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok
2024-09-26 | 12:00

Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok

Allyz od Allianz Partners to wygodna aplikacja mobilna i internetowa, oferująca wsparcie w kluczowych obszarach życia takich jak podróże, dom, mobilność oraz cyberopieka.
IT i technologie Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet
2024-09-20 | 11:26

Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet

Technologia i moda coraz częściej idą w parze. Jednym z najlepszych przykładów tego trendu są mobilne słuchawki douszne, które łączą w sobie zaawansowaną technologię z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.