Restauracja Epoka wraca ze stałym zespołem pod skrzydłami Marcina Przybysza
Agencja kreatywna Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
anna.szatybelko|odkuchni.co| |anna.szatybelko|odkuchni.co
665113144
www.odkuchni.co
Fine food experience po lockdownie. Restauracja Epoka wraca z niezmienionym zespołem pod skrzydłami Marcina Przybysza
Po długiej przerwie w stacjonarnej działalności, restauracja Epoka ponownie otworzyła swoje drzwi dla Gości. Miłośnicy fine food experience znów mogą przeżyć kulinarne doświadczenie, przez które przeprowadzi ich Executive Chef Marcin Przybysz. Restauracja Epoka wraca ze stałym teamem, który znany był Gościom sprzed czasów pandemii.
Niezmienny skład załogi restauracji to rzadkość na gastronomicznej mapie Warszawy. Lockdown w przypadku większości restauracji negatywnie wpłynął na branżę. Lokale ograniczały lub zamykały swoją działalność, a część pracowników postanowiła się przebranżowić i wybrać ścieżkę kariery zawodowej poza gastronomią. Gdy restauracja Epoka nie mogła funkcjonować w trybie stacjonarnym, pod jej egidą odbywały się kameralne warsztaty kulinarne oraz kolacje wyjazdowe w domach Gości, które pozwalały na odwzorowanie epokowego doświadczenia. Dzięki temu team pracowników w ramach przeszeregowania swoich obowiązków, wciąż był na pokładzie Epoki, by wspólnie realizować nowe klucze rozwiązań dla dobra restauracji.
“Zespół Epoki jest sercem całej restauracji. Cieszymy się, że po lockdownie wracamy w tym samym składzie i udało nam się zachować miejsca pracy. To właśnie nasz team złożony z kucharzy i obsługi dba o to, by Goście przeżyli wspaniałe doświadczenie kulinarne w naszych progach. Dodatkowo powiększyliśmy zespół, by dać szansę młodym ludziom, którzy chcą rozwijać swój warsztat pod okiem naszego Executive Chefa Marcina Przybysza.” - mówi Antoine Azaïs, dyrektor restauracji Epoka.
Marcin Przybysz przygotował nowe menu na powitanie Gości po lockdownie. Dania inspirowane książkami kucharskimi z poprzednich epok, ponownie będą myślą przewodnią przepisów serwowanych w Epoce.
“W czasie lockdownu jako restauracja specjalizująca się w fine food experience nie zdecydowaliśmy się na serwowanie dań na wynos ani na dowóz. W naszym odczuciu, nie byłoby to zgodne z ideą Epoki. Mimo to wiemy, że nie był to stracony czas. Nasi Goście mieli niepowtarzalną okazję, by w kuchni Epoki poznać kulisy powstawania naszych przepisów podczas warsztatów i samodzielnie wykonać ulubione dania. Ten czas pozwolił nam być jeszcze bliżej naszych Gości. Teraz czekamy na Nich już podczas stacjonarnej działalności Epoki”. - mówi Marcin Przybysz, Executive Chef restauracji Epoka.
Restauracja Epoka
Restauracja EPOKA mieści się w budynku Hotelu Europejskiego. Od progu zaskakuje otwartością i spontaniczną gościnnością, pielęgnowaną w tej historycznej lokalizacji od samego początku jej istnienia. Executive Chef Marcin Przybysz i Dyrektor Restauracji Antoine Azaïs długo przygotowywali się do otwarcia, zbierając inspiracje i budując doświadczenie w najznakomitszych miejscach Londynu, Kopenhagi, Modeny, Saint Tropez czy Montpellier.
Epokowa kuchnia
Wyjątkowość EPOKI polega na zupełnie nowej interpretacji fine food experience, który w tym wydaniu, już od wejścia, bez niepotrzebnego onieśmielenia Gości, zachęca i wciąga w dyskusję o ciekawym życiu i dobrym smaku. Dzięki zaangażowanemu serwisowi i otwartemu na dialog szefowi kuchni, EPOKA jest doskonałą propozycją dla osób wymagających, poszukujących nowych rozwiązań, także tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z fine food experience.
Marcin Przybysz, do rozpoczęcia nowej kulinarnej EPOKI przygotowywał się współpracując z najlepszymi szefami kuchni świata. Inspiracje czerpał z pracy w kuchniach kultury skandynawskiej, śródziemnomorskiej i anglosaskiej. Gotował w otoczeniu czołówki światowej gastronomii, współpracując z takimi szefami jak Massimo Bottura (Osteria Francescana), Rasmus Kofoed (Geranium), René Redzepi (Noma), Franck Giovannini (Restaurant de l’Hôtel de Ville de Crissier).
W EPOCE tworzy własne menu, będąc w nieustającym procesie twórczym: studiując stare księgi, czerpiąc z polskich tradycji kulinarnych oraz rozmawiając z Gośćmi. Marcin zbiera wszystkie te elementy i rozpisuje je na serwowane w restauracji przepisy.
Epokowy serwis
Za samopoczucie Gości odpowiada Dyrektor Restauracji Antoine Azaïs, który robi wszystko by “epokowe doświadczenie” stało się uzależniającym przeżyciem. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie jego otwartość na potrzeby Gości, wyczucie, wrażliwość i elastyczność, które kształtował w najlepszych hotelach, m.in. w Hotel de l’Image w Saint Rémy de Provence czy Hotel Benkiraï w Saint Tropez oraz topowych restauracjach. Antoine Azaïs do troskliwej obsługi i gościnności przykłada ogromną wagę, stawiając je na równi z doznaniami kulinarnymi.
Ma nadzieję, że takie, przepełnione gościnnością i myślą o drugim człowieku podejście, zostanie zauważone i przyczyni się do podniesienia poziomu obsługi w polskiej gastronomii, którą chciałby inspirować do rozwoju.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku
Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Medycyna
Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.
Gwiazdy
Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.