Komunikaty PR

Restauracja Focaccia w Warszawie prezentuje jesienny festiwal smaków z gęsiną!

2023-11-10  |  09:30
Biuro prasowe

Restauracja Focaccia, znana ze swojego wyjątkowego podejścia do kulinarnej sztuki,
z dumą ogłasza wprowadzenie jesiennego menu opartego na wyjątkowym składniku - gęsinie. To prawdziwa uczta dla podniebienia, której nie można przegapić!

- Jesienna pora roku w Polsce to idealny moment na wprowadzenie gęsiny do naszego menu. To tradycyjny składnik kuchni polskiej, a jednocześnie ma ogromny potencjał smakowy. Nasza ekipa kucharska poświęciła wiele czasu na przygotowanie unikalnych dań, które połączą tradycję z nowoczesnością. Nasze dania z gęsiną przypomną Gościom o korzeniach polskiej kuchni, ale także zaskoczą ich nowatorskimi smakami i kreatywnym podejściem – powiedział Norbert Szymul, szef kuchni Focaccia.

Historia gęsiny na polskim stole

Gęsina na polskim stole ma bogatą historię sięgającą wieków wstecz. Jest ona jednym z symboli tradycyjnej kuchni polskiej i była często obecna na świątecznych stołach, zwłaszcza podczas Bożego Narodzenia. W dawnych czasach gęsina była ceniona za swój wyjątkowy smak i wartości odżywcze. Dzisiaj restauracja Focaccia kontynuuje tę tradycję, starając się przywrócić gęsinie jej dawny blask.

Menu będzie obowiązywało od 11 listopada czyli tradycyjnie na Św. Marcina. W karcie goście znajdą Consomme z gęsi z tortellini i trybulą; Ravioli z gęsią w sosie szałwiowym czy Udko gęsie z gnocchi dyniowym i modrą kapustą i sosem żurawinowym. Dania będą dostępne do 25 listopada br.

O Restauracji Focaccia


Restauracja Focaccia to miejsce, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością. Misją jest  dostarczanie wyjątkowych doznań kulinarnych, które pozostawiają niezapomniane wrażenia. Ekipa kucharska jest zaangażowana w tworzenie dań opartych na lokalnych produktach, aby dostarczać Gościom najlepszych smaków sezonu. To idealne miejsce na romantyczną kolację, spotkanie biznesowe lub rodzinny obiad z widokiem na warszawską Starówkę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.