Restauracja Nobu Warsaw zaprasza gości do swoich wnętrz
Już od piątku, 28 maja 2021 roku wielbiciele nowatorskiej kuchni Nobu Matsuhisy reprezentowanej przez szefa Yannicka Lohou, będą mogli cieszyć się niezapomnianymi doznaniami kulinarnymi we wnętrzach warszawskiej restauracji Nobu Warsaw. Od połowy miesiąca z sukcesem działa już ogródek hotelowy, gdzie skosztować można wyjątkowych dań z oferty lunchowej i kolacyjnej.
WIZYTA WE WNĘTRZACH NOBU
Już w najbliższy weekend fani kultowej kuchni Nobu będą mieli okazję odwiedzić stylowe wnętrza warszawskiej restauracji. Poza działającym od połowy miesiąca ogródkiem letnim, restauracja będzie serwować lunche oraz kolacje od wtorku do soboty. Na weekend otwarcia, który startuje już w ten piątek o 17:00, przygotowano dla gości wyjątkowe niespodzianki w postaci występów cenionych artystów grających na największych imprezach na świecie, m.in. na jednym z najbardziej znanych festiwali – Burning Man, który odbywa się na pustyni Nevada w USA.
28 maja wystąpi DJ na stałe związany z Nobu – Mike Konstanty z gościem, natomiast 29 i 30 maja Mike’owi towarzyszyć będzie duet RAIDHO & T.ETNO. Fantastyczna muzyka w towarzystwie pysznego jedzenia umili czas gościom, którzy po dłuższej przerwie zatęsknili za atmosferą Nobu.
Specjalnie z okazji ponownego otwarcia restauracji Nobu Warsaw, szef Yannick Lohou przygotował dla gości kilka premierowych pozycji w menu. Na odwiedzających czekają również nowości w ofercie koktajli.
LUNCH I KOLACJA W OGRÓDKU HOTELOWYM
W połowie maja restauracja Nobu Warsaw wróciła na warszawską mapę kulinarną z lunchami i kolacjami serwowanymi w ogródku hotelowym. Zadaszony parasolami ogródek jest usytuowany w dwóch lokalizacjach na terenie hotelu, m.in. od strony ulicy Koszykowej. Strefa zewnętrzna została przystosowana do obsługi 50 gości jednocześnie.
Informacje o aktualnych wydarzeniach dotyczących życia hotelu można znaleźć także na profilu @nobuhotelwarsaw na Instagramie.
Dzięki wieloletniej tradycji dbania o zachowanie najwyższej jakości zarówno usług, jak i posiłków serwowanych gościom, Nobu nie zapomina o przestrzeganiu obowiązkowych przepisów oraz respektowaniu ograniczeń. Dlatego zarówno ogródek hotelowy jak i restauracja będą działały z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny, dając gościom poczucie swobody i komfortu.
Więcej o ofertach specjalnych na: https://warsaw.nobuhotels.com/pl/offers/
Stolik w Nobu Restaurant można zarezerwować poprzez odpowiedni link:
Restauracja: LINK
www.nobuhotels.com/warsaw

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.