Restauracja Nobu Warsaw zaprasza gości do swoich wnętrz
Już od piątku, 28 maja 2021 roku wielbiciele nowatorskiej kuchni Nobu Matsuhisy reprezentowanej przez szefa Yannicka Lohou, będą mogli cieszyć się niezapomnianymi doznaniami kulinarnymi we wnętrzach warszawskiej restauracji Nobu Warsaw. Od połowy miesiąca z sukcesem działa już ogródek hotelowy, gdzie skosztować można wyjątkowych dań z oferty lunchowej i kolacyjnej.
WIZYTA WE WNĘTRZACH NOBU
Już w najbliższy weekend fani kultowej kuchni Nobu będą mieli okazję odwiedzić stylowe wnętrza warszawskiej restauracji. Poza działającym od połowy miesiąca ogródkiem letnim, restauracja będzie serwować lunche oraz kolacje od wtorku do soboty. Na weekend otwarcia, który startuje już w ten piątek o 17:00, przygotowano dla gości wyjątkowe niespodzianki w postaci występów cenionych artystów grających na największych imprezach na świecie, m.in. na jednym z najbardziej znanych festiwali – Burning Man, który odbywa się na pustyni Nevada w USA.
28 maja wystąpi DJ na stałe związany z Nobu – Mike Konstanty z gościem, natomiast 29 i 30 maja Mike’owi towarzyszyć będzie duet RAIDHO & T.ETNO. Fantastyczna muzyka w towarzystwie pysznego jedzenia umili czas gościom, którzy po dłuższej przerwie zatęsknili za atmosferą Nobu.
Specjalnie z okazji ponownego otwarcia restauracji Nobu Warsaw, szef Yannick Lohou przygotował dla gości kilka premierowych pozycji w menu. Na odwiedzających czekają również nowości w ofercie koktajli.
LUNCH I KOLACJA W OGRÓDKU HOTELOWYM
W połowie maja restauracja Nobu Warsaw wróciła na warszawską mapę kulinarną z lunchami i kolacjami serwowanymi w ogródku hotelowym. Zadaszony parasolami ogródek jest usytuowany w dwóch lokalizacjach na terenie hotelu, m.in. od strony ulicy Koszykowej. Strefa zewnętrzna została przystosowana do obsługi 50 gości jednocześnie.
Informacje o aktualnych wydarzeniach dotyczących życia hotelu można znaleźć także na profilu @nobuhotelwarsaw na Instagramie.
Dzięki wieloletniej tradycji dbania o zachowanie najwyższej jakości zarówno usług, jak i posiłków serwowanych gościom, Nobu nie zapomina o przestrzeganiu obowiązkowych przepisów oraz respektowaniu ograniczeń. Dlatego zarówno ogródek hotelowy jak i restauracja będą działały z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa i higieny, dając gościom poczucie swobody i komfortu.
Więcej o ofertach specjalnych na: https://warsaw.nobuhotels.com/pl/offers/
Stolik w Nobu Restaurant można zarezerwować poprzez odpowiedni link:
Restauracja: LINK
www.nobuhotels.com/warsaw

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.