Komunikaty PR

Rezydent Sopot Mgallery świętuje nowy rozdział

2021-12-06  |  10:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Kultowy hotel Rezydent w Sopocie, który dołączył w czerwcu do butikowej kolekcji MGallery, świętuje nowy rozdział w swojej historii. Podczas oficjalnego eventu otwarcia, który odbył się 2. grudnia, hotel zaprosił gości do świata wyjątkowego designu, muzyki i sztuki. Wieczór uświetnił występ wokalisty jazzowego i trębacza Siergieja Kriuczkowa oraz prezentacja szkła artystycznego pracowni Edyty Barańskiej. Gospodarzem wydarzenia był dziennikarz Mateusz Hładki.

 

Prestiżowy Rezydent Sopot MGallery to miejsce znane każdemu mieszkańcowi i miłośnikowi Sopotu. Leży w samym sercu miasta, przy słynnym deptaku Bohaterów Monte Cassino, w bliskiej odległości od plaży i molo.

Podczas wyjątkowego wydarzenia z okazji otwarcia hotelu, we wnętrzach „Rezydenta”, goście świętowali nową odsłonę hotelu. Odnowione wnętrza są odzwierciedleniem lokalnej architektury, tworząc unikatową atmosferę już przy przekroczeniu progu budynku. Eleganckie wykończenia w połączeniu z delikatnymi schematami kolorów i tekstur przypadną do gustu miłośnikom ponadczasowej estetyki. Ich wystrój to połączenie unikalnych mebli, miękkich tkanin oraz nowoczesnego wyposażenia.

Tradycyjne przecięcie wstęgi zostało poprzedzone przemówieniami gości – przedstawicieli hotelu, Rady Miasta Sopot oraz grupy Accor. Piotr Bagiński, Przewodniczący Rady Miasta Sopot, podkreślił ważną rolę hotelu w życiu społecznym i kulturalnym oraz rozwoju miasta. Przemysław Lech Figarski,  Prezes Zarządu Rezydent SA powiedział –Rezydent Sopot MGallery ze swoją wyjątkową historią i designem, doskonale wpisuje się w wartości marki MGallery. To doskonałe połączenie, potwierdzone setkami pozytywnych opinii gości, które spełnia obietnicę luksusowego wypoczynku w sercu Sopotu.

Joanna Wolny, Dyrektor hotelu Rezydent Sopot MGallery dodała –Sukces hotelu to przede wszystkim niesamowicie zaangażowany zespół. To dzięki pasji do hotelarstwa udało nam się stworzyć tę wyjątkową przestrzeń do odpoczynku, relaksu, kontaktu z kulturą i sztuką.   
Głos zabrała również Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe w Accor – Ten hotel ma wszystkie atuty, aby osiągać sukces. To efekt ciężkiej pracy całego zespołu, pięknej historii miejsca, ale także wartości marki MGallery. To miejsce na mapie Sopotu, w którym każdy pobyt staje się niezwykłym doświadczeniem pozostającym w pamięci na zawsze.
Cały wieczór upłynął pod znakiem doskonałego jedzenia, muzyki i rozmów o sztuce. W hotelu znajduje się wiele dzieł sztuki i przepięknych szklanych elementów – spektakularny żyrandol w recepcji, jak również wiele innych pochodzi z pracowni Edyty Barańskiej. Pełna pasji artystka zaprosiła gości na opowieść o szkle i designie. Atmosferę celebracji podkreślił Szef Kuchni, Adam Ramutkowski, który wraz z zespołem przygotował kulinarną ucztę połączoną z pokazem live cooking. Goście mogli również skorzystać z sesji masażu balijskiego w Prana SPA Premium. Całości dopełnił recital Siergieja Kriuczkowa, wokalisty, trębacza, aktora – wszechstronnego artysty znanego doskonale trójmiejskiej publiczności.


KOLEKCJA MGALLERY W SOPOCIE
Rezydent Sopot MGallery jest utrzymany w historycznym stylu określanym jako „sopocka secesja” z wieloma elementami eklektyzmu nawiązującymi do charakterystycznej architektury miejskich kamienic. Połączenie współczesnego designu z klasyczną architekturą i kameralną aranżacją wnętrz tworzy intymną przestrzeń, w której estetyka i spokój balansują z tętniącym życiem kurortem.

Doskonała kombinacja klasycznej elegancji z współczesnością i wysokim standardem hotelu Rezydent Sopot MGallery doskonale wkomponowuje się w butikowy i kameralny charakter marki. Zlokalizowanie w bliskiej odległości od plaży i najsłynniejszego molo w kraju, a także intymna i komfortowa atmosfera sprawia, że to idealny zakątek dla wszystkich szukających chwili wytchnienia w eleganckim anturażu.


INTYMNE ZACISZE NAD TĘTNIĄCYM ŻYCIEM BRZEGIEM BAŁTYKU
Wnętrza hotelu Rezydent Sopot MGallery nawiązują do klimatu miejscowej architektury, tworząc unikatową atmosferę już przy przekroczeniu progu budynku. Dzięki temu od pierwszego kroku hotel zaprasza gości do stania się częścią jego świata i historii. Eleganckie wykończenia w połączeniu z delikatnymi schematami kolorów i tekstur przypadną do gustu miłośnikom ponadczasowej estetyki. Hotel oferuje gościom 63 kameralnych i klimatycznych pokoi, w tym 18 o standardzie Deluxe oraz z luksusowego Apartamentu Bałtyckiego. Ich wystrój to połączenie unikalnych mebli, miękkich tkanin oraz nowoczesnego wyposażenia. Dodatkowo wszystkie pokoje wyposażone zostały w MGallery „My Bed” gwarantujące optymalny komfort snu i dobre samopoczucie gości.

Do dyspozycji gości jest także unikalny koncept gastronomiczny, jaki gwarantuje restauracja Grino oferująca nowoczesną kuchnię. Głównym punktem menu są dania serwowane na Lava Stone. Goście mogą także rozkoszować się autorskimi pozycjami koktajlowymi w barze, który serwuje m.in. Amber Dream – drink inspirowany złotem nadmorskich plaż, którego głównym składnikiem jest bursztynowa wódka. Dodatkowo każdy może skorzystać również ze strefy wellness Prana Spa Premium, szerokiej gamy zabiegów relaksacyjnych, masaży orientalnych, pielęgnacyjnych oraz sauny.


KOLEKCJA BUTIKOWYCH HOTELI
MGallery Hotel Collection to pierwsza stworzona przez Accor, wiodącą grupę hotelarską na świecie marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych składających się na kolekcję ponad 100 hoteli pokazujących zupełnie nowe oblicze nowoczesnego luksusu. W hotelach MGallery kultura i historia przenikają się z nowoczesnym designem i sztuką współczesną inspirowaną każdą z lokalizacji, tworząc niepowtarzalną atmosferę, która zapewnia gościom niezapomniane wrażenia. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz. Cechą wspólną wszystkich obiektów są charakterystyczne elementy, które składają się na spójną kolekcję. Dzięki czemu MGallery zaprasza gości do świata fascynujących opowieści, błogiego odpoczynku i rytuałów oraz przeżywania chwil, które pozostają w pamięci na zawsze. To propozycja dla gości pełnych pasji, oczekujących od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wakacje w listopadzie? Druga połowa miesiąca dużo tańsza! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:00

Wakacje w listopadzie? Druga połowa miesiąca dużo tańsza!

Listopad to ostatni dzwonek na to, by załapać się na pozostałe w tym roku dwa przedłużone weekendy, 1 i 11 listopada. Ale nie tylko! W tym miesiącu warto lecieć gdzieś tym bardziej, że
Podróże Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy
2024-10-30 | 11:56

Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy

Dekadę temu rozwiązanie „children free” było w Polsce skandalem. Dziś nikogo już nie dziwi i ma coraz więcej zwolenników. Mazowiecki hotel Manor House SPA już w 2014 r.
Podróże Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje
2024-10-30 | 09:00

Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje

Jesień w Korei Południowej to czas intensywnych przygotowań do nadchodzącej zimy oraz celebracji obfitości sezonowych plonów. Wraz z ochłodzeniem, kuchnia koreańska zmienia swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.