RIDER – towarzysz na każdym kroku!
Marka RIDER, rodem z gorącej Brazylii, od lat jest ekspertem od tego, jak łączyć wygodę ze stylem. I od tego, jak sprawić, by każdy z utęsknieniem czekał na lato, by móc założyć swoje ulubione klapki czy sandały! A tak właśnie się dzieje, ponieważ wystarczy raz przymierzyć buty RIDER, by stały się must-have’em każdej letniej stylizacji. Inspirowane tętniącym życiem miastem, wraz jego modą, sztuką i designem, to propozycja dla tych, którzy stawiają na komfort noszenia i zgodność z najnowszymi trendami.
Trendy jest również bycie „eko”, a marka RIDER stawia na rozwiązania, które mogą przyczynić się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska. Obuwie jest w 100% wegańskie i również w 100% nadaje się do recyklingu. Pochodzi z niego także 30% materiału, z którego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki zapewniają zaś odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Efekt? Zredukowane zużycie wody, energii i śladu ekologicznego oraz… buty idealne! Oto kilka propozycji z najnowszej kolekcji 2021.
RIDER dla niej
RIDER DELTA II FEM
Japonki w pięciu wersjach kolorystycznych do wyboru, które wyróżniają szersze niż klasycznie paski utrzymujące stopę. Ich metaliczny blask sprawia, że z pozoru zwykłe klapki przyciągają uwagę, niczym biżuteria. Perfekcyjny dodatek każdej letniej stylizacji.
RIDER POOL II SLIDE FEM
Klapki stworzone z myślą o basenie, które doskonale sprawdzą się także na plaży czy podczas spaceru. Zapięcie na rzep pozwala perfekcyjnie dopasować je do szerokości stopy, a wypustki sprawiają, że nawet mokra stopa się w nich nie ślizga. Trzy wersje kolorystyczne do wyboru.
RIDER dla niego
RIDER R LINE PLUS II AD
Męskie japonki w stonowanych kolorach - granacie, czerni, zieleni. Klasyczna forma, doskonale utrzymujące stopę paski i wyprofilowana podeszwa to gwarancja wygody zarówno na plaży, jak i w miejskim parku.
RIDER R1 PAPETE AD
Męskie sandały z wyraźnym logo marki na wewnętrznej części podeszwy oraz układem pasków, które gwarantują komfort noszenia nawet podczas długich pieszych letnich wycieczek.
RIDER GO SLIDE AD
Klasyczne męskie wsuwane klapki, granatowe, czarne lub szare. Świetnie sprawdzą się na plaży lub na basenie, ponieważ model ten doskonale utrzymuje stopę na swoim miejscu. Dyskretny dodatek do letniego looku.
RIDER INFINITY LIGHT II SLIDE
Klapki z wyprofilowaną podeszwą oraz gęstą siecią drobnych otworków na pasku przytrzymującym stopę, które sprawiają, że skóra może oddychać. Na uwagę zasługuje wykończenie, czyli… współrzędne geograficzne Brazylii - kraju ich produkcji.
RIDER R1 AD
Tak wygląda klasyka! Męskie japonki z cienkimi paskami, które zdobi flaga Brazylii i napis Rider. Ultralekkie, wygodne i modne - do wyboru modele jednobarwne lub z gradientem. Kwintesencja lata na stopach!
RIDER ENERGY PLUS IV AD
Jak nazwa wskazuje, japonki wprost emanujące letnią energią. To modele dla panów, którzy preferują obuwie, w których ważną rolĘ odgrywa kolor i deseń. Sprawdzą się zarówno na plaży, basenie, jak i podczas letniego spaceru po mieście.
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.