Roccat Vulcan 120/121/122 AIMO – poczuj moc prawdziwego gamingu
Siła niemieckiego wzornictwa i inżynierii
Najnowsze mechaniczne klawiatury to pierwsze urządzenia w ofercie marki ROCCAT z autorskimi zaprojektowanymi od podstaw przełącznikami Titan, które stworzono z myślą o graczach szukających wyczuwalnego i szybkiego działania klawiszy. Zaprojektowano je, aby tchnąć nieco życia i innowacji w zastany świat technologii przełączników mechanicznych. Oprócz cichego i wyczuwalnego punktu aktywacji – w przypadku modeli Vulcan 120 i 122 AIMO na poziomie 1,8 mm i wysokości naciśnięcia na 3,6 mm i w przypadku Vulcan 121 AIMO odpowiednio 1,4 mm i 3,6 mm, każdy przełącznik zawiera specjalną obudowę, która zmniejsza jego drganie podczas naciśnięcia. Przełączniki zbudowano tak, aby minimalizować kontakt przy odbiciu, co pozwala oprogramowaniu o 20%, a w przypadku modelu Vulcan 121 AIMO nawet o 30% szybciej wykrywać naciśnięcie. Klawiatury Vulcan mogą się też pochwalić ultralekkimi, o 50% lżejszymi niż zwykłe, nakładkami na klawisze – wszystko to sprawia, że każde naciśnięcie jest szybkie i precyzyjne. Urządzenia zostały wyposażone w potężny system podświetlenia AIMO, który opiera się na trwałych diodach LED i przezroczystych obudowach przełączników, które równomiernie rozkładają oświetlenie. System żywego światła można konfigurować oddzielnie dla każdego klawisza w 16,8 mln kolorów lub charakterystycznym dla marki ROCCAT błękicie. Warto dodać, że AIMO jest jednocześnie systemem oświetlenia i swoistym ekosystemem, którego użyteczność wzrasta wraz z liczbą podłączonych urządzeń AIMO. System organicznie reaguje na sytuację i wyświetla najwyższej jakości efekty świetlne bez potrzeby konfiguracji. Nie można pozostać obojętnym także na nowoczesny i stylowy design urządzeń. Modele Vulcan 120 i 121 AIMO dostępne są w czarnym kolorze obudowy, natomiast Vulcan 121 AIMO – białym. Metalowa płyta wzmacnia klawiatury i chroni je przed wstrząsami, a klawisze są tak skonstruowane, żeby nie osiadał na nich kurz. Odłączana podpórka pod nadgarstki i płaski, ultra–niski profil znacząco poprawiają ergonomię i wygodę użytkowania nawet podczas długich sesji.
Najnowsze klawiatury Roccat Vulcan 120/121/122 AIMO opracowano z pasją i w oparciu o zalety niemieckiego wzornictwa i inżynierii, dając narzędzia do gier, które pozwalają poczuć precyzję już od pierwszego dotknięcia.
Niewiążąca cena sprzedaży klawiatur: ok. 159,99 EUR
Więcej informacji można znaleźć na stronie producenta: https://pl.roccat.org/

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.