Rodzinne śniadania w Breakfast Corner by Food Town
38 PR CONTENT COMMUNICATION
MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl
Smaki, które łączą: rodzinne śniadania w Breakfast Corner by Food Town
Rodzinne śniadania na mieście to coraz silniejszy trend, a Polacy coraz chętniej spożywają śniadanie poza domem, również ze swoimi pociechami. To doskonały sposób na celebrowanie posiłku w niespiesznej atmosferze bez nudy na talerzu, która często bywa przyczyną porannych sprzeczek. Zdecydowanie unikniemy tego kłopotu zabierając rodzinę na śniadanie na mieście, na przykład do Breakfast Corner by Food Town w warszawskiej Fabryce Norblina. Różnorodność smaków, zapachów i ekscytujące doświadczenia kulinarne gwarantowane.
Śniadanie to kluczowy posiłek dnia. Pierwszy krok w kierunku dostarczenia organizmowi składników odżywczych oraz dobrego samopoczucia i energii niezbędnej do podjęcia wytężonej pracy oraz wyzwań codzienności. Dla oszczędności czasu i urozmaicenia warto ten poranny posiłek zjeść wspólnie z rodziną w ulubionym lokalu. Będzie to nie tylko oryginalny sposób na smaczny początek dnia, ale także okazja do spędzenia jakościowego czasu razem, bez konieczności poświęcania uwagi na przygotowania i sprzątanie w domu.
Kilka powodów, dla których warto wygospodarować czas na śniadanie na mieście:
- Przyjemny start dnia: rodzinne śniadanie to doskonały sposób na rozpoczęcie dnia razem budując wspólne chwile i tworząc pozytywną atmosferę na cały dzień.
- Nowe doznania kulinarne: wybierając lokalne restauracje serwujące śniadania mamy możliwość eksploracji kulinarnej i kulturowej swojej okolicy, odkrywania nowych, zdrowych i zróżnicowanych posiłków, co może poszerzać kulinarną świadomość i zainteresowania najmłodszych.
- Budowanie więzi rodzinnych: wspólne jedzenie posiłków sprzyja rozmowom, dzieleniu się planami na dzień oraz wzmacnia więzi rodzinne. To doskonała okazja, by zatrzymać się na chwilę i pobyć razem.
- Tworzenie pozytywnych nawyków żywieniowych: dzieci, które regularnie uczestniczą w rodzinnych śniadaniach często rozwijają zdrowsze nawyki żywieniowe, które mogą towarzyszyć im przez całe życie.
- Nauczanie i utrwalanie zasad etykiety i zachowania w miejscach publicznych: w miejscach publicznych dzieci będą bardziej skłonne stosować się do zasad, a rodzice zazwyczaj nie tracą tak szybko cierpliwości jak w domu
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.