Komunikaty PR

Rodzinne śniadania w Breakfast Corner by Food Town

2024-04-15  |  04:30
Biuro prasowe
Kontakt
ANETA SZERSZENIEWSKA
38 PR CONTENT COMMUNICATION

MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl

Smaki, które łączą: rodzinne śniadania w Breakfast Corner by Food Town

Rodzinne śniadania na mieście to coraz silniejszy trend, a Polacy coraz chętniej spożywają śniadanie poza domem, również ze swoimi pociechami. To doskonały sposób na celebrowanie posiłku w niespiesznej atmosferze bez nudy na talerzu, która często bywa przyczyną porannych sprzeczek. Zdecydowanie unikniemy tego kłopotu zabierając rodzinę na śniadanie na mieście, na przykład do Breakfast Corner by Food Town w warszawskiej Fabryce Norblina. Różnorodność smaków, zapachów i ekscytujące doświadczenia kulinarne gwarantowane.

Śniadanie to kluczowy posiłek dnia. Pierwszy krok w kierunku dostarczenia organizmowi składników odżywczych oraz dobrego samopoczucia i energii niezbędnej do podjęcia wytężonej pracy oraz wyzwań codzienności. Dla oszczędności czasu i urozmaicenia warto ten poranny posiłek zjeść wspólnie z rodziną w ulubionym lokalu. Będzie to nie tylko oryginalny sposób na smaczny początek dnia, ale także okazja do spędzenia jakościowego czasu razem, bez konieczności poświęcania uwagi na przygotowania i sprzątanie w domu.

Kilka powodów, dla których warto wygospodarować czas na śniadanie na mieście:

  • Przyjemny start dnia: rodzinne śniadanie to doskonały sposób na rozpoczęcie dnia razem budując wspólne chwile i tworząc pozytywną atmosferę na cały dzień.
  • Nowe doznania kulinarne: wybierając lokalne restauracje serwujące śniadania mamy możliwość eksploracji kulinarnej i kulturowej swojej okolicy, odkrywania nowych, zdrowych i zróżnicowanych posiłków, co może poszerzać kulinarną świadomość i zainteresowania najmłodszych.
  • Budowanie więzi rodzinnych: wspólne jedzenie posiłków sprzyja rozmowom, dzieleniu się planami na dzień oraz wzmacnia więzi rodzinne. To doskonała okazja, by zatrzymać się na chwilę i pobyć razem.
  • Tworzenie pozytywnych nawyków żywieniowych: dzieci, które regularnie uczestniczą w rodzinnych śniadaniach często rozwijają zdrowsze nawyki żywieniowe, które mogą towarzyszyć im przez całe życie.
  • Nauczanie i utrwalanie zasad etykiety i zachowania w miejscach publicznych: w miejscach publicznych dzieci będą bardziej skłonne stosować się do zasad, a rodzice zazwyczaj nie tracą tak szybko cierpliwości jak w domu
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 PR CONTENT COMMUNICATION
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.