Rok 2020 kolejnym rokiem pełnym międzynarodowych sukcesów PrimeMovers!
Film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' zdobył w minionym roku aż 7 międzynarodowych nagród. Inne produkcje korporacyjne z poprzednich lat stworzone przez tego producenta dla PGNiG zdobyły już łącznie 14 międzynarodowych nagród. Liczba i prestiż tych wyróżnień potwierdzają uznanie najwyższego standardu, jakości oraz profesjonalizmu, jakie rodzi współpraca PrimeMovers i PGNiG.
Osiągnięcia oraz pełna zaangażowania i doskonałych doświadczeń kooperacja tych spółek sprawiają, że nadają one kierunek rozwoju i wyznaczają najnowsze trendy, jednocześnie klasyfikując się w tej kategorii filmowej na pierwszym miejscu w kraju.
LINK DO FILMU https://vimeo.com/397655806
Telly Awards:
W tegorocznej, 41. edycji festiwalu Telly Awards, odbywającego się w USA, jurorzy stanowiący ponad 200 liderów rynku z całego świata, jak zwykle bardzo oszczędnie przyznawali nagrody Polakom. Jednak firma PrimeMovers po raz kolejny już została laureatem w tym konkursie, a tylko w tej edycji jako jedna z nielicznych otrzymała aż dwie nagrody. Za film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' PrimeMovers stanęła na podium w następujących kategoriach:
- Corporate Image - Bronze Telly Winner 2020
- Public Relations - Bronze Telly Winner 2020
Hermes Awards Festivals:
Na tym festiwalu zeszłoroczny film PGNiG jako jedyna polska produkcja został nagrodzony aż w 3 kategoriach.
- Electronic Media
- Interactive Media
- Corporate Image
Wśród innych nagrodzonych marek w kategoriach korporacyjnych na tym festiwalu znalazły się min takie firmy jak: Allianz, SAP, Warner Bros. czy Yamaha.
To wielkie wyróżnienie! Hermes Creative Awards jest jednym z najstarszych i największych konkursów kreatywnych na świecie. Każdego roku jurorzy konkursu oceniają najlepsze publikacje z branży kreatywnej, materiały promocyjne, witryny internetowe, filmy oraz programy reklamowe, marketingowe i komunikacyjne. Zwycięstwo w tegorocznym Hermes Creative Awards daje PrimeMovers już trzecią platynową nagrodę Hermes Awards podczas współpracy z firmą PGNiG nad produkcjami filmów korporacyjnych.
World Media Festivals:
To nie koniec wyróżnień i uznań za 2020 rok dla PrimeMovers. Kolejną, bardzo cenną nagrodę World Media Festivals 2020 Intermedia Globe Gold firma zdobyła na festiwalu w Hamburgu. Została ona przyznana polskiej marce przez międzynarodowe jury World Media Festivals Television&Corporate Media Award. Festiwal w Hamburgu to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations. O nagrody starają się tam najlepsi gracze na rynku o zasięgu globalnym, a zwycięzcy wybierani są przez niezależne jury, złożone ze specjalistów z całego świata.
"Tegoroczna konkurencja we wszystkich konkursach była bardzo liczna i niesamowicie mocna. Jestem bardzo dumny z tego, że filmy korporacyjne, które tworzymy we współpracy z PGNiG, stają się marką samą w sobie, rozpoznawalną na całym świecie. Regularność sukcesów, jakie wspólnie odnosimy, jest dla nas siłą napędową, by sięgać po więcej, konkurując z najlepszymi graczami na arenie międzynarodowej. Dziękujemy przedstawicielom firmy PGNiG za zeszłoroczną wspaniałą współpracę i zaufanie, którym nas obdarzyli. To bardzo cenne i nobilitujące. Dziękuję również całemu zespołowi pracującemu przy produkcji filmu za zaangażowanie i włożony trud." - powiedział Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent filmu.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.