Rok 2020 kolejnym rokiem pełnym międzynarodowych sukcesów PrimeMovers!
Film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' zdobył w minionym roku aż 7 międzynarodowych nagród. Inne produkcje korporacyjne z poprzednich lat stworzone przez tego producenta dla PGNiG zdobyły już łącznie 14 międzynarodowych nagród. Liczba i prestiż tych wyróżnień potwierdzają uznanie najwyższego standardu, jakości oraz profesjonalizmu, jakie rodzi współpraca PrimeMovers i PGNiG.
Osiągnięcia oraz pełna zaangażowania i doskonałych doświadczeń kooperacja tych spółek sprawiają, że nadają one kierunek rozwoju i wyznaczają najnowsze trendy, jednocześnie klasyfikując się w tej kategorii filmowej na pierwszym miejscu w kraju.
LINK DO FILMU https://vimeo.com/397655806
Telly Awards:
W tegorocznej, 41. edycji festiwalu Telly Awards, odbywającego się w USA, jurorzy stanowiący ponad 200 liderów rynku z całego świata, jak zwykle bardzo oszczędnie przyznawali nagrody Polakom. Jednak firma PrimeMovers po raz kolejny już została laureatem w tym konkursie, a tylko w tej edycji jako jedna z nielicznych otrzymała aż dwie nagrody. Za film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' PrimeMovers stanęła na podium w następujących kategoriach:
- Corporate Image - Bronze Telly Winner 2020
- Public Relations - Bronze Telly Winner 2020
Hermes Awards Festivals:
Na tym festiwalu zeszłoroczny film PGNiG jako jedyna polska produkcja został nagrodzony aż w 3 kategoriach.
- Electronic Media
- Interactive Media
- Corporate Image
Wśród innych nagrodzonych marek w kategoriach korporacyjnych na tym festiwalu znalazły się min takie firmy jak: Allianz, SAP, Warner Bros. czy Yamaha.
To wielkie wyróżnienie! Hermes Creative Awards jest jednym z najstarszych i największych konkursów kreatywnych na świecie. Każdego roku jurorzy konkursu oceniają najlepsze publikacje z branży kreatywnej, materiały promocyjne, witryny internetowe, filmy oraz programy reklamowe, marketingowe i komunikacyjne. Zwycięstwo w tegorocznym Hermes Creative Awards daje PrimeMovers już trzecią platynową nagrodę Hermes Awards podczas współpracy z firmą PGNiG nad produkcjami filmów korporacyjnych.
World Media Festivals:
To nie koniec wyróżnień i uznań za 2020 rok dla PrimeMovers. Kolejną, bardzo cenną nagrodę World Media Festivals 2020 Intermedia Globe Gold firma zdobyła na festiwalu w Hamburgu. Została ona przyznana polskiej marce przez międzynarodowe jury World Media Festivals Television&Corporate Media Award. Festiwal w Hamburgu to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations. O nagrody starają się tam najlepsi gracze na rynku o zasięgu globalnym, a zwycięzcy wybierani są przez niezależne jury, złożone ze specjalistów z całego świata.
"Tegoroczna konkurencja we wszystkich konkursach była bardzo liczna i niesamowicie mocna. Jestem bardzo dumny z tego, że filmy korporacyjne, które tworzymy we współpracy z PGNiG, stają się marką samą w sobie, rozpoznawalną na całym świecie. Regularność sukcesów, jakie wspólnie odnosimy, jest dla nas siłą napędową, by sięgać po więcej, konkurując z najlepszymi graczami na arenie międzynarodowej. Dziękujemy przedstawicielom firmy PGNiG za zeszłoroczną wspaniałą współpracę i zaufanie, którym nas obdarzyli. To bardzo cenne i nobilitujące. Dziękuję również całemu zespołowi pracującemu przy produkcji filmu za zaangażowanie i włożony trud." - powiedział Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent filmu.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.