ROMANCE TV świętuje 40-lecie kultowego serialu „Statek marzeń”

Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Romance TV w listopadzie świętuje na antenie 40-lecie uwielbianego i bijącego rekordy popularności serialu romantycznego „Statek marzeń”. To wyjątkowa produkcja, która zabiera widzów do najdalszych i najpiękniejszych zakątków świata, gdzie bohaterowie znajdują miłość. W każdy piątek miesiąca o godz. 20.00 stacja wyemituje wyczekiwane przez widzów premierowe odcinki. Z kolei w każdą niedzielę będą pokazywane starsze odcinki „Statku marzeń” oraz serii „Rejs ku szczęściu”, który powstał na kanwie tej kultowej produkcji.
Po 40 latach wspaniałych i udanych rejsów o serialu "Statek marzeń" można śmiało powiedzieć, że stał się flagową i kultową produkcją telewizji Romance TV. To pełna emocji i zwrotów akcji seria filmów telewizyjnych, których popularność nie maleje od 1981 roku, kiedy to wyemitowano pierwszy z nich. Załoga statku w każdym odcinku zabiera widzów w podróż do niezwykłych i urzekających miejsc, gdzie po wielu perypetiach bohaterowie odnajdują wielką miłość.
Przez ostatnie 40 lat w statek marzeń wcieliło się 5 wycieczkowców i dowodziło nimi 5 wspaniałych kapitanów, między innymi Siegfried Rauch jako kapitan Jakob Paulsen oraz Sascha Hehn, który z przełożonego stewartów awansował do stopnia kapitana, Victora Burgera. Zresztą, na „Statku marzeń” przez wszystkie te lata przewinęła się niemalże cała niemiecka aktorska śmietanka filmowa, a Haraldowi Schmidtowi życie na morzu tak bardzo przypadło do gustu, że przez wiele lat wcielał się w postać dyrektora rejsów, Oskara Schifferle. Ogromna popularność filmu, do którego pomysł Wolfgang Rademann zaczerpnął z seriali: enerdowskiego „Na morzu” i amerykańskiego „Statku miłości”, sprawiła, że stał się on inspiracją do powstania spin-offu - serii filmów „Rejs ku szczęściu”, w którym organizatorzy wesel zajmują się aranżacją uroczystości ślubnych na pokładzie statku.
Pragnąc godnie uczcić 40-lecie „Statku marzeń”, Romance TV wyemituje w każdy piątek miesiąca o godz. 20.00 premierę telewizyjną serialu. Tym razem widzowie będą podróżować na Seszele, Malediwy, do Kapsztadu i Maroka. Z kolei w niedzielne popołudnia stacja pokaże starsze odcinki „Statku marzeń oraz „Rejsu ku szczęściu”.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.