Komunikaty PR

Roślinny Vege krem - nowość w kawiarniach Costa Coffee

2021-03-25  |  15:05
Biuro prasowe

Do menu Costa Coffee dołącza zupełna nowość - Latte z Vege kremem, czyli idealny roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Ta całkowicie wegańska propozycja od firmy Upfield została wprowadzona do menu wraz z nową Wiosenną Kampanią marki. Propozycja nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego i jest już dostępna do skosztowania w wybranych kawiarniach Costa Coffee.

Nowa jakość prosto z natury

Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja, która łączy dobrze znaną mieszankę kawy Mocha Italia z roślinną śmietanką Flora Plant od firmy Upfield, dostępna w kawiarniach Costa Coffee. Jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. Latte z Vege kremem standardowo przyrządzana jest na bazie napoju sojowego, jednak bez problemu może zostać przygotowana na innym dostępnym w kawiarni zamienniku mleka krowiego – m.in. na napoju owsianym, migdałowym oraz kokosowo-sojowym.

- Jako bariści Costa Coffee chcemy oferować naszym Gościom coraz to nowe wrażenia smakowe i stale ich zaskakiwać. Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja – roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Przygotowana jest w całości ze składników, które nie są pochodzenia zwierzęcego. Decydując się na tę pyszną, nową propozycję z naszego menu, osoby na diecie wegańskiej po raz pierwszy mogą cieszyć się konsystencją bitej śmietany w wydaniu roślinnym. - mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

Latte Vege krem jest częścią stale powiększającej się oferty produktów Costa Coffee, skierowanych do osób na diecie wegańskiej, która z każdym dniem zyskuje w Polsce nowych zwolenników. Nowa propozycja w menu kawiarni jest również idealnym przykładem tego, że odchodząc od produktów pochodzenia zwierzęcego nie tracimy żadnych walorów smakowych i możemy cieszyć się ulubionymi produktami w zgodzie z własnymi postanowieniami.

Costa Coffee zaprasza wszystkich fanów roślinnych alternatyw do odkrywania nowych smaków z Kampanii Wiosennej oraz do wizyt w kawiarniach i zamawiania na wynos.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.