Komunikaty PR

Roślinny Vege krem - nowość w kawiarniach Costa Coffee

2021-03-25  |  15:05
Biuro prasowe

Do menu Costa Coffee dołącza zupełna nowość - Latte z Vege kremem, czyli idealny roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Ta całkowicie wegańska propozycja od firmy Upfield została wprowadzona do menu wraz z nową Wiosenną Kampanią marki. Propozycja nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego i jest już dostępna do skosztowania w wybranych kawiarniach Costa Coffee.

Nowa jakość prosto z natury

Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja, która łączy dobrze znaną mieszankę kawy Mocha Italia z roślinną śmietanką Flora Plant od firmy Upfield, dostępna w kawiarniach Costa Coffee. Jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. Latte z Vege kremem standardowo przyrządzana jest na bazie napoju sojowego, jednak bez problemu może zostać przygotowana na innym dostępnym w kawiarni zamienniku mleka krowiego – m.in. na napoju owsianym, migdałowym oraz kokosowo-sojowym.

- Jako bariści Costa Coffee chcemy oferować naszym Gościom coraz to nowe wrażenia smakowe i stale ich zaskakiwać. Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja – roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Przygotowana jest w całości ze składników, które nie są pochodzenia zwierzęcego. Decydując się na tę pyszną, nową propozycję z naszego menu, osoby na diecie wegańskiej po raz pierwszy mogą cieszyć się konsystencją bitej śmietany w wydaniu roślinnym. - mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

Latte Vege krem jest częścią stale powiększającej się oferty produktów Costa Coffee, skierowanych do osób na diecie wegańskiej, która z każdym dniem zyskuje w Polsce nowych zwolenników. Nowa propozycja w menu kawiarni jest również idealnym przykładem tego, że odchodząc od produktów pochodzenia zwierzęcego nie tracimy żadnych walorów smakowych i możemy cieszyć się ulubionymi produktami w zgodzie z własnymi postanowieniami.

Costa Coffee zaprasza wszystkich fanów roślinnych alternatyw do odkrywania nowych smaków z Kampanii Wiosennej oraz do wizyt w kawiarniach i zamawiania na wynos.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.