Rośliny za zakupy – jesienna akcja w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wszystkie piękne i łatwe w uprawie, a niektóre nawet oczyszczające powietrze w naszym otoczeniu. Magnolia Park już w najbliższą sobotę rozda swoim klientom pół tysiąca roślin doniczkowych podczas akcji „Kwiaty za zakupy”.
Skrzydłokwiat pochodzi z Ameryki Środkowej i Południowej. Jego oryginalne, białe kwiaty kształtem przypominają skrzydła, dlatego jest wspaniałą ozdobą wnętrz. Poza tym posiada zdolność oczyszczania powietrza z toksycznych substancji, co udowodniły badania przeprowadzone przez NASA. Pochłania także zarodniki pleśni oraz szkodliwe promieniowanie emitowane przez urządzenia elektryczne i elektroniczne. Dodatkowo nawilża powietrze i przetwarza dwutlenek węgla w tlen. Szkrzydłokwiat to jedna z roślin doniczkowych, które można zdobyć w nowej akcji Magnolia Park pt. „Kwiaty za zakupy”. – Z oferty Castoramy wybraliśmy niezwykłe, piękne rośliny, łatwe w pielęgnacji i o nietypowych właściwościach – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park. – Celem tej akcji jest popularyzacja ekologii i troski o środowisko wśród naszych klientów – dodaje.
Wśród nagród nie zabraknie wyjątkowych roślin. Oprócz skrzydłokwiatu, do wyboru jest szeflera, która także pochłania zanieczyszczenia z powietrza. Jej ciekawe liście skłaniają do przycinania jej na drzewko bonsai. Innym kwiatem do wzięcia jest zamiokulkas, który w naturze rośnie w Tanzanii oraz na wyspach Zanzibaru. Jest jeszcze alokazja o pięknych liściach – roślina roku 2019, a także pochodząca z Ameryki Środkowej i Południowej monstera, która imponuje egzotycznym wyglądem oraz owocami o smaku kwaśnego ananasa (niestety, owoce rzadko pojawiają się w warunkach domowych).
Co trzeba zrobić, aby dostać kwiat doniczkowy od Magnolia Park? Zakupy za minimum 200 zł w dniu trwania akcji, czyli 26 września (sobota). Paragon należy okazać przy stoisku promocyjnym, które znajdzie się na placu między salonami Empik i Super-Pharm, w godzinach od 11.00 do 19.00. Magnolia Park rozda jednego dnia aż 500 kwiatków doniczkowych. – Nasze proekologiczne akcje cieszą się dużym zainteresowaniem, dlatego warto nie zwlekać do ostatniego momentu, ponieważ liczba roślin jest ograniczona. To też świetna okazja, by zdobyć piękną roślinę i zachować odrobinę lata na dłużej – podkreśla Joanna Sawośko-Duda.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.