Komunikaty PR

Rośnie popularność przedszkoli online

2020-04-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Zamknięcie szkół i przedszkoli to ogromne wyzwanie logistyczne dla rodziców. Łączenie opieki nad małym dzieckiem z pracą zdalną wymaga dużo samodyscypliny i kreatywności. Coraz więcej szkół przestawia się na lekcje prowadzone przez internet. Pojawiają się również pierwsze przedszkola, które oferują zajęcia online dla najmłodszych. 

Lekcje dla przedszkolaków mają za zadanie nie tylko umożliwić chwilę wytchnienia czy efektywnej pracy rodzicom, ale też zapewnić dzieciom ciągłość edukacji i wsparcie w rozwoju. Zajęcia są bowiem prowadzone podobnie do tych, do których są przyzwyczajone, chodząc do przedszkola. 

Różnorodność zajęć

– Przedszkole online nie jest alternatywą dla bajek puszczanych na YouTube – podkreśla Tonia Bochińska, dyrektorka przedszkola online Early Stage. – Zajęcia są tak zaprojektowane, żeby rozwijać różne kompetencje i umiejętności, mając na uwadze również różny cykl skupienia dziecka. Oferujemy zajęcia muzyczno-językowe, które mają dowiedziony korzystny wpływ na rozwój mózgu dziecka.

W czasie, gdy wyjścia z domu muszą być maksymalnie ograniczone, ważne jest, by dzieci mogły odbywać podróże „wirtualne” – do świata ulubionych postaci, lasu czy do domów rówieśników. Oprócz nauki przez zabawę powinniśmy zapewnić również ćwiczenia ruchowe i relaksacyjne. Tak jak ma to miejsce w prawdziwym przedszkolu. 

Ile to kosztuje

Wiele przedszkoli otwiera się ze swoją ofertą na dzieci, które do tej pory do nich nie uczęszczały. Na przykład w przedszkolu Early Stage miesiąc codziennych, dwugodzinnych zajęć kosztuje 160 zł. Można też wykupić pakiet tygodniowy w cenie 50 zł.

Więcej informacji o przedszkolu: 

https://earlystage.pl/blog/2020/04/07/przedszkole-online-sposob-na-laczenie-pracy-zdalnej-i-opieki-nad-dziecmi/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.