Rowery elektryczne jadą z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl
Polski producent rowerów ROMET po raz kolejny gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Firma przekazała na licytację elektryczny rower górski ze swojej najnowszej kolekcji 2024
ROMET od lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Udział w podobnych inicjatywach, dzięki którym można nieść pomoc osobom w potrzebie jest zapisany w DNA firmy. W tym roku ROMET przekazał na aukcję wyjątkowy model elektrycznego roweru górskiego z przełomowej kolekcji ROMET 2024 - e-Mustang 1.0. Już teraz można wziąć udział w licytacji i wspierając wspaniałą inicjatywę WOŚP cieszyć się przyjemnością jazdy na rowerze elektrycznym z grupy E-MTB, jednocześnie dbając o własne zdrowie i kondycję.
ROMET to uznany producent wysokiej jakości rowerów o ugruntowanej pozycji i rozpoznawalności. Firma chętnie wspiera lokalne inicjatywy, angażuje się w rozwój lokalnych społeczności nie ograniczając się tylko do zapewniania miejsc pracy. Dlatego wystawiła dla WOŚP także drugi rower, na lokalnej aukcji w Dębicy, czyli w miejscu siedziby firmy. Tymczasem na ogólnopolską aukcję internetową WOŚP, ROMET przekazał wysokiej jakości elektryczny rower górski z najnowszej kolekcji. Oznacza to, że zwycięzca licytacji wygrywa na trzy sposoby: wspiera szczytny cel walcząc o zdrowe płuca dzieci i dorosłych, zostanie właścicielem e-roweru MTB z przełomowej kolekcji ROMET oraz będzie cieszyć się przyjemnością jazdy na rowerze elektrycznym, dbając o własne zdrowie i ekologiczny styl życia. To kolejny raz, gdy ROMET wspiera fundację WOŚP.
- W ROMET każdego dnia wspieramy społeczność rowerową w podejmowaniu wyzwań, dbaniu o zdrowie i kondycję oraz zmianie nawyków transportowych w kierunku bardziej ekologicznych. Tworzymy doskonałej jakości produkty, dzięki którym realnie możemy zmieniać nasze otoczenie na lepsze, pod wieloma względami. Jeśli przy okazji mamy szansę wesprzeć osoby potrzebujące pomocy, to naturalnym było – zresztą nie po raz pierwszy – z takiej możliwości skorzystać. Stąd aktywny udział ROMET w aukcjach na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – mówi Wiesław Grzyb, Prezes ROMET.
Udział w licytacji roweru elektrycznego MTB to zarówno wsparcie fundacji WOŚP, jak i świetna możliwość wejścia do świata rowerów elektrycznych. W tym świecie rowerzyści zyskują więcej czasu na odkrywanie nowych ścieżek, mają więcej czystej przyjemności z jazdy, mogą pokonywać więcej podjazdów i zjazdów na wymagających szlakach lub na co dzień, dzięki wspomaganiu elektrycznemu, wszędzie dojechać łatwiej, szybciej i bez zmęczenia.
Gorąco zachęcamy do udziału w licytacji górskiego roweru ROMET ze wspomaganiem elektrycznym a przy okazji do wsparcia szczytnej idei Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-mtb-z-najnowszej-kolekcji-romet-15053930193
O Grupie ROMET
ROMET jest największym producentem rowerów w Polsce oraz jednym z najważniejszych producentów rowerów w Europie. To firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem. ROMET jest liderem w branży jednośladów z ponad 75-letnią tradycją oraz ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji rowerów.
Fabryki ROMET zlokalizowane w Podgrodziu k/Dębicy, Jastrowie i Kowalewie, gdzie znajduje się również centrum logistyczne, to jedne z najnowocześniejszych i najbardziej zrobotyzowanych fabryk w Europie. Siedziba główna Grupy ROMET znajduje się na podkarpaciu.
ROMET w swojej ofercie posiada rowery z segmentu rowerów elektrycznych, górskich, gravelowych, szosowych, trekkingowych, crossowych oraz miejskich. Rowery tej marki są symbolem jakości, niezawodności i nowoczesności. Aktualnie rowery z fabryki ROMET sprzedawane są na 50 rynkach na świecie.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.