Komunikaty PR

Rowery z Końca Świata - poznaj markę STORM!

2024-01-25  |  10:00
Biuro prasowe

Zdrowy tryb życia i chęć oszczędności czasu to jedne z wiodących priorytetów, które sprawiają, że coraz więcej osób rozważa zastąpienie samochodu czy komunikacji miejskiej rowerem. Z odpowiedzią na zmieniające się trendy przychodzi, ze swoją bogatą ofertą, marka rowerowa SM STORM BIKES. W obliczu rosnącej świadomości ekologicznej staje się ona nie tylko producentem rowerów, lecz także ambasadorem zdrowego, świadomego i nowoczesnego podejścia do mobilności miejskiej. 

Z Much sztormem na szczyt 

Marka STORM pochodzi z miejscowości Muchy znajdującej się na terenie południowej Wielkopolski, nieopodal wsi Koniec Świata, która zyskała popularności przy okazji promocji filmu “Nie patrz w górę” (jeden z hitów Netflixa pod koniec 2021 r.). STORM na rynek wkroczył w 2015 roku, gdzie początkowo plasował się w ogonie producentów rowerów. Dzięki ciężkiej pracy i nieustannemu rozwojowi w ostatnich latach marka obecnie zajmuje trzecie miejsce pod względem produkcji i sprzedaży rowerów na polskim rynku. Założycielem marki jest Adam Ziętek, który od pierwszych chwil aktywnie kieruje rozwojem firmy tak, aby STORM stał się jedną z najlepszych firm rowerowych. 

 Nieustanna ciężka praca była i nadal jest naszym przewodnikiem w podróży, która dziś umieszcza nas w centralnym punkcie polskiego rynku rowerowego. Słuchamy opinii Klientów, doskonalimy się i dostosowujemy ofertę, ponieważ wiemy, że to właśnie doświadczenia posiadaczy STORM-a kształtują naszą markę. STORM to nie tylko firma, to wspólnota miłośników jednośladów, gotowa inspirować do aktywnego, rodzinnego stylu życia i zapoczątkować fascynującą przygodę z naszymi rowerami – podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM. 

Fakt, że zakład produkcyjny znajduje się w Polsce, jest dodatkowym atutem marki, gdyż świadczy to o dostępniejszym i krótszym czasie obsługi gwarancyjnej. Obecnie rowery STORM dostępne są w ponad 400 punktach dystrybucji na terenie Polski, a szczególnie w małych i średnich miejscowościach. W planach marki znajduje się nieustanny rozwój tego segmentów i wkroczenie do dużych miast, a także otwarcie się na rynki zagraniczne.  

Rowerowe wyróżniki marki

 

To, co wyróżnia markę to zdecydowanie ciekawy design, który przyciąga uwagę. Każdy jednoślad reprezentuje harmonię funkcjonalności i estetyki, tworząc jazdę nie tylko środkiem transportu, ale także wyrazem indywidualnego stylu. Bogactwo kolorów, w jakim dostępne są rowery, świadczy o trosce o różnorodność i zrozumieniu, że każdy klient jest wyjątkowy. 

Asortyment marki, pełen wielu modeli, spełnia oczekiwania zarówno doświadczonych kolarzy, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jazdą. W ofercie znajdują się rowery MTB, trekkingowe, crossowe, miejskie oraz dziecięce. Ubiegły rok stał pod znakiem nowości stąd rowerowe portfolio STORM-a wzbogaciło się o rowery elektryczne (w wersji MTB i trekkingowej), a także zyskujące coraz większą popularność gravele, znane szerzej jako rowery szutrowe.  

 Wierzę, że rowery elektryczne stanowią kluczową przyszłość mobilności, a jako właściciel marki jestem zdecydowany uczestniczyć w tej rewolucji. Obserwując dynamiczny rozwój technologii i zmieniające się oczekiwania społeczeństwa, widzę, że elektryczne jednoślady nie tylko stają się modą, ale wręcz nieodzownym elementem nowoczesnego, zrównoważonego stylu życia. Wprowadzając do naszej oferty rowery elektryczne, kierujemy się przekonaniem, że są one kluczowym elementem przemiany w dziedzinie transportu, umożliwiając łatwe pokonywanie długich tras i stając się praktycznym rozwiązaniem dla współczesnego świata - tłumaczy Adam Ziętek. 

STORM i Lewandowscy: siła współpracy 

W maju ubiegłego roku marka STORM rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową pt. “Wyrusz w swoją drogę”, której bohaterami stali się jej ambasadorzy – Robert i Anna Lewandowscy. Współpraca ze światowej klasy piłkarzem i jego żoną, sportsmenką, trenerką, mistrzynią karate zawsze było marzeniem właścicieli, z uwagi nie tylko na cel biznesowy, ale wspólne wartości prezentowane przez obie strony. Ich historia sukcesu, zbudowana na ciężkiej pracy i wzajemnym wsparciu, jest dla marki niezwykle inspirująca. 

Łącząc siły z tak wyjątkowymi osobami, STORM nie tylko rozszerza swoją obecność na rynku, ale czerpie również inspirację z nieustannego dążenia Lewandowskich do perfekcji. Ta synergia buduje emocjonalne połączenie między marką a Ambasadorami, tworząc autentyczną wspólnotę. Współpraca ta jest nie tylko krokiem w przyszłość, lecz także celebracją pasji, zaangażowania i wspólnego dążenia do osiągnięcia celów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.