ROXX - nowe oblicze znanej restauracji
ROXX Steaks & Seafood, restauracja od lat stanowiąca istotny punkt na gastronomicznej mapie Warszawy, wprowadza nową kartę i przedstawia swoje nowe oblicze.
Restauracja ROXX Steaks & Seafood wprowadziła nową kartę dań skupiającą się na stekach oraz świeżych rybach i owocach morza, która zapewni gościom niezapomniane doświadczenia kulinarne i luksusową atmosferę.
ROXX Steaks & Seafood, z dumą wprowadza nowe, niezwykłe dania przygotowywane przez utalentowanego Szefa Kuchni - Łukasza Młynarczyka. Zainspirowane najnowszymi trendami kulinarnymi dania łączą tradycję z nowoczesnością, a każdy posiłek jest prawdziwym dziełem sztuki. Flagowym daniem ROXX jest Surf and Turf, które w niezapomniany sposób łączy w sobie soczystego steka z delikatnymi owocami morza.
„ROXX od początku swojej działalności dba o jakość składników. Z największą dbałością wybieramy lokalne produkty i sezonowe składniki, by dostarczyć smak, który oczaruje zmysły i pozostanie w pamięci naszych gości na długo” - mówi Mike de Mug.
ROXX Steaks & Seafood to miejsce, gdzie elegancja spotyka się z luksusem. Nowa oferta to okazja, by cieszyć się wyjątkowym wieczorem w modnie urządzonym wnętrzu, które sprawdzi się zarówno przy organizacji spotkań biznesowych (od 20 do 100 osób), jak i przyjęć (do 150 osób).
Już od 15 kwietnia goście będą mogli korzystać z naszych zmieniających się co tydzień ofert lunchów biznesowych serwowanych od poniedziałku do piątku.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.