Komunikaty PR

ROXX - nowe oblicze znanej restauracji

2024-04-12  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania Roxx ( 0.01 MB )

ROXX Steaks & Seafood, restauracja od lat stanowiąca istotny punkt na gastronomicznej mapie Warszawy, wprowadza nową kartę i przedstawia swoje nowe oblicze. 

Restauracja ROXX Steaks & Seafood wprowadziła nową kartę dań skupiającą się na stekach oraz świeżych rybach i owocach morza, która zapewni gościom niezapomniane doświadczenia kulinarne i luksusową atmosferę.

ROXX Steaks & Seafood, z dumą wprowadza nowe, niezwykłe dania przygotowywane przez utalentowanego Szefa Kuchni - Łukasza Młynarczyka. Zainspirowane najnowszymi trendami kulinarnymi dania łączą tradycję z nowoczesnością, a każdy posiłek jest prawdziwym dziełem sztuki. Flagowym daniem ROXX jest Surf and Turf, które w niezapomniany sposób łączy w sobie soczystego steka z delikatnymi owocami morza.

ROXX od początku swojej działalności dba o jakość składników. Z największą dbałością wybieramy lokalne produkty i sezonowe składniki, by dostarczyć smak, który oczaruje zmysły i pozostanie w pamięci naszych gości na długo” - mówi Mike de Mug.

ROXX Steaks & Seafood to miejsce, gdzie elegancja spotyka się z luksusem. Nowa oferta to okazja, by cieszyć się wyjątkowym wieczorem w modnie urządzonym wnętrzu, które sprawdzi się zarówno przy organizacji spotkań biznesowych (od 20 do 100 osób), jak i przyjęć (do 150 osób).

Już od 15 kwietnia goście będą mogli korzystać z naszych zmieniających się co tydzień ofert lunchów biznesowych serwowanych od poniedziałku do piątku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.