Komunikaty PR

Rozbudziła kobiecość w polskich kobietach! Poznajcie Leę M. Pyć-Leszczuk, 
czyli

2021-04-21  |  10:00
Biuro prasowe

Swój plan na uświadamianie innych kobiet o tym, jak być szczęśliwą realizuje od kilku lat. Początkowo radziła bliskim koleżankom z otoczenia. Później nadszedł czas na książkę, która już stała się hitem w polskiej blogosferze. Jak sama uważa, w życiu towarzyszy jej pomyślność, a nie ma nic piękniejszego niż dzielić się tym, co dobrego zesłał na nas los. Książkę „Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą” Lei M.Pyć-Leszczuk polecają m.in. Daria Ładocha czy Marta Gąska. Autorka książki wystąpiła ostatnio w produkcji TVN „Równi sobie”, czym zyskała ogromną sympatię wśród widzów.

Według Lei kluczem do szczęścia jest poszukiwanie harmonii we wszystkich strefach życia. Kobieta może czuć się spełnioną jednocześnie jako żona, matka czy businesswoman. Rozpoczynamy od zastanowienia się nad naszymi złymi nawykami, przekonaniami itp., które zostały zaszczepione w nas w dzieciństwie. Zerwanie ze schematami myślowymi pozwala na nowe spojrzenie na codzienne sprawy. Na to, że możemy stworzyć związek oparty na partnerstwie, mieć czas na zabawę z dziećmi czy zdobyć niebywały sukces zawodowy. Ważne jest wyeliminowanie tego, co negatywnie wpływa na jakość naszego życia. Mówienie i niezapominanie o swoich potrzebach, dzielenie się obowiązkami z partnerem, którego traktujemy jako równego sobie i przeprowadzenie porządków w swoim otoczeniu. To początek drogi do spełnienia.

Polki uważane są za jedne z najbardziej ambitnych kobiet na świecie. Dążą do sukcesów na każdym polu. Często zapominają o sobie i o tym, że zadaniami należy się dzielić. Gubimy się w tym wyścigu, który same sobie narzucamy. Tkwimy w toksycznych relacjach, tylko by sobie udowodnić, że nic nas nie złamie. Ciągle otrzymuję wiadomości, że ta książka trafia w sedno, że pokazuje, jakie jesteśmy, a jak powinnyśmy się zmienić. To miłe uczucie, kiedy dostaję potwierdzenie, że moja książka staje się poradnikiem dla polskich kobiet bez względu na ich pochodzenie, wiek czy sytuację materialną. Udało mi się wyjść poza schematy i pokazuję, że szczęście jest dla każdej z nas – mówi Lea M. Pyć-Leszczuk.

Książka "Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" zdobyła uznanie wśród czytelniczek, ponieważ jak same mówią, wskazuje jasne sposoby i narzędzia, które przyczyniają się do osiągnięcia wyznaczonych celów i pragnień. Kobiety, które czują wewnętrzną gotowość do zmian i potrzebują motywacji, właśnie w tej książce znajdą pełną odpowiedź na nurtujące je pytania oraz szeroką gamę porad i praktyk. Świadoma Bogini jest kobietą spełnioną, osadzoną, autentyczną i kompletną. A taka jest właśnie autorka książki Lea, która udowadnia, że każda kobieta może się nią stać.

Lea wraz ze swoją rodziną wzięła udział w programie emitowanym w TVN „Równi Sobie”. Odcinek z jej udziałem to doskonały przykład na niesienie bezcennego wsparcia. Bohaterka przeprowadziła zjawiskową transformację nie tylko wnętrza domu, ale i sporo namieszała w umysłach drugiej rodziny, jak na Świadomą Boginię przystało. Problemy finansowe, jak przeczytamy w książce Lei, często biorą się z naszych błędnych przekonań. Podczas jej lektury można poznać wiele przykładów z życia na to, jak nasze źle podjęte decyzje i zła ocena sytuacji wpływają na gorszą jakość życia. Swoją wiedzę autorka „Świadoma Bogini. Jak zostać (…)” czerpie z terapii rozwojowych, z których korzystała, m.in. u Natalii Jefimowej czy Beaty Broniszewskiej, znanych mentorek i terapeutek.

Jakie plany na przyszłość ma Świadoma Bogini? Obecnie skupia się na promocji książki oraz prowadzeniu mentoringu, na który chętnych nie brakuje. Warto wspomnieć, że przygoda Lei i Pani Moniki po programie „Równi Sobie” nie zakończyła się. Wciąż utrzymują stały i intensywny kontakt. Co więcej, zrealizowały pomysł Lei i założyły na Instagramie profil Tosi, córki Moniki, na którym można podglądać jej codzienne zmagania. Celem założenia konta w mediach społecznościowych jest pomoc w zbieraniu środków na rehabilitację dziewczynki. Znajdziecie go pod tym linkiem https://www.instagram.com/tosiatakajakmy/

 

Kontakt dla mediów:

Inga Ryfka

Account Executive

+48 790 393 471

i.ryfka@agencjafaceit.pl

 

 

 

LEA MAGDALENA PYĆ-LESZCZUK

Autorka książki i projektu "Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" oraz mocno‌ ‌stąpająca‌ ‌po‌ ‌ziemi‌ ‌kobieta‌ ‌biznesu.‌ Na co dzień właścicielka firmy poligraficznej Best Factory w Warszawie. Jest spełnioną rodzinnie, biznesowo i twórczo kobietą. Jest dumna z tego, że harmonijnie łączy życie prywatne i zawodowe. ‌Odniosła‌ ‌sukces‌ w‌ ‌każdej‌ ‌dziedzinie‌ ‌życia.‌ ‌Projekt‌ „Świadoma Bogini” ‌to‌ ‌nowa‌ ‌odsłona‌ ‌działalności,‌ ‌również‌ ‌tej‌ biznesowej‌ ‌i‌ ‌dowód,‌ ‌że‌ ‌można‌ ‌spełniać‌ ‌misję‌ ‌w‌ ‌najlepszym‌ ‌wydaniu.‌

 

Potrafi zainspirować i zmotywować do skutecznej przemiany. W książce „Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą” pokazuje, że każda kobieta może osiągnąć, co zechce, pod warunkiem, że umiejętnie po to sięgnie. Dzieli się w niej nie tylko swoją drogą, ale też mapami, z których korzystała. Lea potrafi zainspirować i zmotywować do skutecznej przemiany. Jej efektem będzie poczucie spełnienia w każdym obszarze życia oraz osadzenia w kobiecości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.