Rozgrzewające smaki w zimowej kampanii Costa Coffee
Wśród nich znajdziemy inspirowane kultową czekoladą - Toblerone Latte, wzbogacone o witaminy napoje funkcjonalne Costa +, a także pyszną nową pozycję w kategorii food – czyli roślinny Wrap z wegeburgerem. Ponadto, do odkrycia w menu są także trzy sezonowe ciasta.
Łyk pełen charakteru
Nowa zimowa kampania w Costa Coffee jak zawsze łączy się z odświeżeniem menu kawowego, jak i dodatkiem pożywnych pozycji śniadaniowo-lunchowych do menu w kategorii food. Dla tych, którzy preferują deserowe, ale i oryginalne oblicze kawy, strzałem w dziesiątkę będzie nowa Toblerone Latte. Stworzony we współpracy z legendarną marką słodyczy napój zachwyca swoim podobieństwem do popularnej czekolady. Słodki smak syropu karmelowego uzupełniany jest nutami miodu oraz mlecznej, gorącej czekolady. Całość zwieńcza lekka bita śmietana, a wraz z kawą podawana jest również mniejsza wersja czekolady Toblerone w postaci mini batonika.
Szczególnie przy chłodnej temperaturze, wielu konsumentów pragnie wspomóc swój organizm od wewnątrz – tu z pomocą przyjdzie nowa linia napojów funkcjonalnych Costa+. Do wyboru jest Cappuccino+ lub Latte+ w trzech smakach – karmelowym na napoju owsianym, waniliowym na napoju kokosowym oraz orzechowym na napoju migdałowym, a za tajemniczym plusem w nazwie stoją prozdrowotne dodatki. W przypadku opcji karmelowej i waniliowej – jest to przyczyniająca się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego witamina B12 oraz wspierający odporność cynk. W orzechowym smaku jest to dodatek białka – który przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej.
Smaki na każdą porę dnia
Costa Coffee znana jest także z rozbudowanej oferty śniadaniowej oraz lunchowej, która łączy pożywność z niesamowitym smakiem. W ofercie lunchowej od godziny 12:00 do odkrycia są wyśmienite Wrapy – z kurczakiem lub serem camembert, a także całkowita nowość – Wrap z wegeburgerem. Delikatny kotlet roślinny zyskuje tutaj nową głębię dzięki dodatkowi słodkich buraków oraz chrupiącego szpinaku. Wszystko to owinięte świeżą, pełnoziarnistą tortillą.
Z kolei w ofercie śniadaniowej, na dobry początek dnia idealnie sprawdzą się chrupiące bagietki. Do wyboru jest opcja z perfekcyjnie doprawionym kurczakiem zagrodowym balsamico oraz grillowanymi warzywami lub bagietka wege z lekko dymnym smakiem wędzonego tofu.
Słodkie chwile
Czas spędzony przy kawie może osłodzić także jedno z trzech ciast sezonowych. Sernik korzenny z gruszką łączy smak świątecznego wypieku z lekko kwaśną gruszką, która dostarczy nam dodatkowych witamin. Ciasto słony karmel to z kolei twist na temat popularnego w ostatnich latach deseru – kremowy mus podkreślony został pełnym wyrazu karmelem, podczas gdy prażone orzechy nerkowca dostarczają dodatkowej chrupkości. To niezwykłe trio zamyka tort pomarańczowo-makowy. Wywodzący się z tradycji polskiego cukiernictwa biszkopt z makiem został w tej opcji zetknięty z lekkim musem na bazie serka mascarpone - ta fuzja smaków naprawdę zachwyca.
Costa wszędzie tam, gdzie Ty
Wszystkie nowe opcje, jak i uwielbiane klasyki dostępne są w kawiarniach Costa Coffee lub poprzez Costa Delivery.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.