Komunikaty PR

Różnorodność to nasza siła! – miesiąc diversity w MediaMarkt

2024-06-17  |  11:30
Biuro prasowe

W ramach miesiąca różnorodności, pracownicy centrali MediaMarkt mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu Stacja - Edukacja. Jego celem było umożliwienie pracownikom doświadczenia, jak czują się osoby z niepełnosprawnościami. Dzięki specjalnym symulatorom chętni mogli przekonać się, z jakimi trudnościami na co dzień zmagają się osoby z niepełnosprawnością wzroku, osoby w dojrzałym wieku, czy poruszające się na wózku inwalidzkim.

Jak mówią pracownicy, którzy mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu, nie było to łatwe doświadczenie, ale zdecydowanie warto było wziąć w nim udział, aby zrozumieć, z czym borykają się osoby doświadczające niepełnosprawności.

- Z poziomu wózka inwalidzkiego wszystko wydaje się inne, trudno jest patrzyć cały czas w górę. Trudność sprawiają podstawowe czynności, takie jak mycie rąkopisuje swoje doświadczenia Agnieszka.  

Skąd pomysł na takie wydarzenie? MediaMarkt kładzie nacisk na różnorodność swoich pracowników pod każdym względem i stara się budować jak najbardziej otwarte środowisko pracy. Niepełnosprawność nie może być czynnikiem, który z tego środowiska wyklucza kogokolwiek. Wręcz przeciwnie – w różnorodności tkwi siła i ogromny potencjał.

- MediaMarkt jest firmą, w której przede wszystkim liczy się człowiek. Jako firma międzynarodowa, stale pielęgnujemy ideę różnorodności i inkluzywności. Jest to część naszego DNA. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć miejsca pracy jak najbardziej przyjazne dla każdego, niezależnie od jego płci, wieku i sprawnościmówi Joanna Czuchnowska, HR Director w MediaMarktSaturn Polska.

W ramach miesiąca różnorodności pracownicy MediaMarkt mieli szansę nie tylko wziąć udział w doświadczeniu Stacji Edukacja, ale również chociażby uczestniczyć w dyskusji na temat wieku i niepełnosprawności w ramach grupy focusowej. Natomiast do osób na stanowiskach kierowniczych został skierowany specjalny webinar, poświęcony budowaniu inkluzywnego zespołu, w którym obecni są pracownicy z różnymi potrzebami.

Marka od dawna podkreśla, że różnorodność jest dla niej wielką wartością. Im bardziej różnorodne środowisko pracy, tym więcej pracownicy mogą czerpać od siebie nawzajem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.