Komunikaty PR

Różowe wnętrza nie tylko dla dziewczynki

2021-12-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Róż to barwa romantyczna i ciepła, która wyróżnia się niezwykłym wdziękiem i przytulnością. Potrafi zaskakiwać mnogością odcieni, zapewniając ogrom możliwości aranżacyjnych. Dlatego, choć zwyczajowo przypisywana jest dziewczynkom, praktycznie w każdym wnętrzu może dokonać małej dekoratorskiej rewolucji.

 

Nasycony burgund to jedna z bardziej wyrazistych tonacji z palety różów. Łączony przede wszystkim z elegancją i przepychem wyjątkowo dobrze czuje się w klasycznych aranżacjach. Intensywny kolor Burgundy z palety Beckers Designer Colour na ścianie salonu odważnie łączy białe ścienne listwy i geometryczne frezy dwuskrzydłowych drzwi, tworząc wyraziste, niesztampowe wnętrze. Kanapa w kwiatowe printy umiejętnie współgra z tą stylistyką, dodając lekkości aranżacji.

 

W ostatnich latach do łask powrócił pudrowy róż i na dobre zadomowił się już w świecie dizajnu. Subtelny odcień Ballet z palety Beckers Designer Collection sprawi, że w sypialni zapanuje intymny klimat. By jednak wnętrze nie wydawało się zbyt cukierkowe, warto stonować je bardziej neutralnymi szarościami lub bielą. Delikatny odcień off-white przełamie słodycz delikatnego różu, nie ujmując aranżacji ani krzty uroku.

 

Róż może także pięknie zagrać w salonie, kiedy umiejętnie zastosuje się go w elementach wystroju, np. meblach. Obita lekko połyskującym welurem kanapa w łososiowym odcieniu ożywi wnętrze, wprowadzając jednocześnie pozytywny nastrój i szczyptę wytworności. Ozdobione sztukaterią ściany w ciemnej, szmaragdowej tonacji Cleopatra z palety Beckers Designer Colour oraz złote dodatki zaakcentują elegancki styl sprawiając, że wnętrze stanie się esencją wygody i dobrego smaku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.