Rozpocznij sezon grillowy pełen naturalnego smaku – sięgnij po olej Rapso!
Wiosna w pełni, a wraz z nią rozpoczyna się sezon na dania prosto z rusztu. Przygotowując specjały pod chmurką warto pamiętać o tym, aby były nie tylko aromatycznie i smaczne, ale również przyrządzone z wysokiej jakości składników. 100% czysty olej rzepakowy Rapso zawiera wartościowe tłuszcze i dobroczynną witaminę E i nie wpływa na smak i aromat przyrządzanych potraw. Dzięki wysokiemu punktowi dymienia można go używać zarówno na zimno, jak i gorąco.
Olej Rapso powstaje z odpowiednio wyselekcjonowanych, pochodzących z kontrolowanych gospodarstw rolnych odmian rzepaku, a jego nasiona tłoczone są na ciepło bez ekstrakcji, z wykorzystaniem jedynie naturalnych metod. Dzięki temu posiada wysoki punkt dymienia i nawet podczas podgrzewania czy smażenia nie wydziela toksycznych substancji i nie traci swoich cennych wartości odżywczych. Specjalny proces tłoczenia sprawia również, że produkt ma neutralny smak i delikatny zapach – dlatego można go wszechstronnie wykorzystywać w kuchni: do pieczenia, gotowania czy smażenia. Olej Rapso jest również idealną bazą dressingów czy sosów, np. czosnkowego, ziołowego czy pikantnego, które współgrają z przekąskami, takimi jak kanapki czy koreczki.
Rapso pełen zdrowia
Jednym z niezbędnych składników zdrowej i odpowiednio zbilansowanej diety są tłuszcze. Ich cennym źródłem są oleje roślinne, a wśród nich główne miejsce zajmuje bogaty w wartościowe składniki i zdobywający coraz większą popularność olej rzepakowy. Rapso zawiera ok. 60% prostych nienasyconych kwasów tłuszczowych i ponad 30% złożonych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Ponadto jest skarbnicą kwasów NNKT, takich jak omega-3 i omega-6, które odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i pozytywnie wpływają na układ krwionośny, a także witaminy E, zwaną witaminą młodości.
Olej marki Rapso:
Pojemność: 0,75 ml
Cena brutto: 20,99 zł
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.