Komunikaty PR

Rozpocznij sezon grillowy pełen naturalnego smaku – sięgnij po olej Rapso!

2024-04-28  |  20:00
Biuro prasowe

Wiosna w pełni, a wraz z nią rozpoczyna się sezon na dania prosto z rusztu. Przygotowując specjały pod chmurką warto pamiętać o tym, aby były nie tylko aromatycznie i smaczne, ale również przyrządzone z wysokiej jakości składników. 100% czysty olej rzepakowy Rapso zawiera wartościowe tłuszcze i dobroczynną witaminę E i nie wpływa na smak i aromat przyrządzanych potraw. Dzięki wysokiemu punktowi dymienia można go używać zarówno na zimno, jak i gorąco.

Olej Rapso powstaje z odpowiednio wyselekcjonowanych, pochodzących z kontrolowanych gospodarstw rolnych odmian rzepaku, a jego nasiona tłoczone są na ciepło bez ekstrakcji, z wykorzystaniem jedynie naturalnych metod. Dzięki temu posiada wysoki punkt dymienia i nawet podczas podgrzewania czy smażenia nie wydziela toksycznych substancji i nie traci swoich cennych wartości odżywczych. Specjalny proces tłoczenia sprawia również, że produkt ma neutralny smak i delikatny zapach – dlatego można go wszechstronnie wykorzystywać w kuchni: do pieczenia, gotowania czy smażenia. Olej Rapso jest również idealną bazą dressingów czy sosów, np. czosnkowego, ziołowego czy pikantnego, które współgrają z przekąskami, takimi jak kanapki czy koreczki.

 

Rapso pełen zdrowia

 

Jednym z niezbędnych składników zdrowej i odpowiednio zbilansowanej diety są tłuszcze. Ich cennym źródłem są oleje roślinne, a wśród nich główne miejsce zajmuje bogaty w wartościowe składniki i zdobywający coraz większą popularność olej rzepakowy. Rapso zawiera ok. 60% prostych nienasyconych kwasów tłuszczowych i ponad 30% złożonych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Ponadto jest skarbnicą kwasów NNKT, takich jak omega-3 i omega-6, które odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i pozytywnie wpływają na układ krwionośny, a także witaminy E, zwaną witaminą młodości.

 

Olej marki Rapso:


Pojemność: 0,75 ml
Cena brutto: 20,99 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.