Komunikaty PR

Ruletka Travelist. Upoluj hotel za pół ceny!

2021-12-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl

Już 9 grudnia (czwartek) na portalu rezerwacyjnym Travelist.pl rusza wyjątkowa akcja promocyjna. Tego dnia o każdej pełnej godzinie – od 9.00 do 17.00 – aktywowana będzie nowa, przeceniona oferta, pozwalająca na rezerwowanie pobytów w hotelach z dodatkową zniżką nawet 50% od regularnych cen Travelist – które zgodnie z polityką firmy już są najlepsze na rynku. Każda promocja będzie ograniczona w czasie do 60 minut.

 

Jak działa Ruletka Travelist?

Zasady Ruletki są proste – rezerwujesz albo ryzykujesz, czekając na jeszcze lepszą okazję. W czwartek 9 grudnia na stronie Travelist.pl, co godzinę pojawiać się będzie jedna promocyjna oferta z dodatkową, bardzo atrakcyjną zniżką. Zainteresowani mogą wybrać dowolny termin, długość pobytu i liczbę podróżnych, jeżeli obiekt jest wówczas dostępny. Choć z Ruletki może skorzystać więcej niż jedna osoba, to warto się pospieszyć – liczba pokoi objętych obniżką jest ograniczona. Po upływie 60 minut pojawia się nowa oferta, a poprzednia promocja się kończy. Oczywiście to, jakie obiekty będą objęte rabatem w kolejnych godzinach, jest niespodzianką.

 

Portal Travelist.pl na co dzień gwarantuje swoim klientom najlepsze ceny na rynku, a biorąc pod uwagę dodatkowe obniżki podczas Ruletki, oferta staje się jeszcze bardziej atrakcyjna. Warto zachować czujność, bo w ramach akcji pojawi się wyłącznie osiem obiektów. Największa planowana zniżka to aż -50% od naszej ceny regularnej, ale wszystkie rabaty będą na tyle wysokie, że naprawdę warto wziąć udział w grze. Poprzednie edycje ruletki pokazały, że to doskonała okazja do zaplanowania pobytów w obiektach wysokiej jakości w ponadprzeciętnie niskich cenach mówi Tomasz Piszczako, CEO Travelist.

 

Gdzie szukać ofert w ramach akcji Ruletka?

Od godz. 9.00 na portalu Travelist.pl w zakładce „Ruletka Travelist” pojawiać się będzie wyłącznie jedna aktywna oferta, która po upływie 60 minut zmieni się na kolejną – i tak przez osiem godzin. Co więcej – najnowsze promocje można będzie znaleźć także na stronie głównej. Znajdzie się tam baner z aktywną ofertą, prowadzący bezpośrednio do rezerwacji w promocyjnej cenie. Warto tam regularnie zaglądać, żeby upolować hotel 4* w Krakowie nawet 35% taniej od regularnych cen ze strony Travelist.pl – i siedem innych wyjątkowych okazji. 


 

Więcej o Travelist:

_______________________________

Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. W nowoczesny i oryginalny sposób inspiruje niemal 6 mln zarejestrowanych użytkowników do planowania wypoczynku w kraju i za granicą, prezentując starannie wyselekcjonowane oferty blisko 1000 hoteli i pensjonatów. 

 

Od 2014 r. Travelist.pl jest członkiem międzynarodowej grupy Secret Escapes, obecnej w ponad 20 krajach na trzech kontynentach, finansowanej przez największe fundusze inwestycyjne, m.in. Google Ventures. W 2016 r. spółka stanęła na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce, a w 2019 r. znalazła się w gronie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie wg prestiżowego rankingu FT1000 Financial Times.  

 

Więcej informacji znajdziesz na Travelist.pl. 

 

Biuro Prasowe Travelist:

________________________________

W przypadku pytań oraz zapotrzebowania na informacje i komentarze eksperckie dot. branży turystycznej, zapraszamy do kontaktu:

 

Barbara Żubrecka

PR Executive

M: +48 516 237 025

E: b.zubrecka@publicon.pl

Edyta Bieda

Senior PR Manager

M: +48 691 430 324

E: e.bieda@publicon.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Wakacje w listopadzie? Druga połowa miesiąca dużo tańsza! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:00

Wakacje w listopadzie? Druga połowa miesiąca dużo tańsza!

Listopad to ostatni dzwonek na to, by załapać się na pozostałe w tym roku dwa przedłużone weekendy, 1 i 11 listopada. Ale nie tylko! W tym miesiącu warto lecieć gdzieś tym bardziej, że
Podróże Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy
2024-10-30 | 11:56

Wypoczynek bez dzieci bez poczucia winy

Dekadę temu rozwiązanie „children free” było w Polsce skandalem. Dziś nikogo już nie dziwi i ma coraz więcej zwolenników. Mazowiecki hotel Manor House SPA już w 2014 r.
Podróże Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje
2024-10-30 | 09:00

Kuchnia jesienna Korei Południowej: Sezonowe smaki i tradycje

Jesień w Korei Południowej to czas intensywnych przygotowań do nadchodzącej zimy oraz celebracji obfitości sezonowych plonów. Wraz z ochłodzeniem, kuchnia koreańska zmienia swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.