Komunikaty PR

Rusza nowy, flagowy salon serwisowy Huawei w Warszawie

2020-03-06  |  16:00
Biuro prasowe

W najbliższą sobotę, 7 marca, o godzinie 10:00 przy ulicy Siennej 39 w Warszawie otwarty zostanie nowy, flagowy salon serwisowy Huawei. Pierwsze 200 osób, które tego dnia odwiedzi nowy salon i przyniesie ze sobą dowolne urządzenie Huawei, otrzyma w prezencie opaskę sportową Huawei Band 4. Dla osób, którym nie uda się zdobyć opaski, Huawei przygotował inne, atrakcyjne upominki i promocje.

 

Z okazji otwarcia salonu Huawei przygotował szereg atrakcji. Oprócz opaski sportowej Band 4 dla pierwszych 200 osób, każdy klient otrzyma tego dnia upominek-niespodziankę, voucher na darmową wymianę folii na ekranie smartfona oraz voucher upoważniający do naprawy pogwarancyjnej tańszej o 100 zł. Huawei przygotował również promocję, w ramach której przy zakupie dwóch produktów klient otrzyma 5% rabatu, przy zakupie trzech – 15%, a przy zakupie 4 produktów rabat wyniesie aż 30%.

 

Klienci będą mieli też okazję odwiedzić miejsce w serwisie, w którym odbywają się naprawy i podejrzeć, jak ta praca wygląda od kuchni. Na miejscu będą również eksperci, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z produktami, marką, a także ekosystemem Huawei Mobile Services i sklepem z aplikacjami Huawei AppGallery. Dla dzieci przygotowany został kącik zabaw z warsztatami produkcji lizaków i konkurs, w którym do wygrania jest koszulka z podpisem Roberta Lewandowskiego.

 

Nowy salon serwisowy mieści się przy ulicy Siennej 39 w Warszawie i będzie to największy autoryzowany punk serwisowy Huawei w Polsce z 14 stanowiskami dla techników i 6 stanowiskami recepcyjnymi. W nowym salonie serwisowym będzie można między innymi skorzystać z naprawy urządzenia – świadczonej na miejscu w ciągu godziny, otrzymać bezpłatny telefon zastępczy na czas naprawy czy zakupić produkty Huawei.

 

W serwisie będą organizowane również promocje serwisowe, na przykład na naprawy pogwarancyjne. Będzie tam można skorzystać z bezpłatnego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy za pomocą aplikacji Phone Clone oraz uzyskać wsparcie w instalacji aplikacji na nowym smartfonie Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.