Rusza nowy, flagowy salon serwisowy Huawei w Warszawie
W najbliższą sobotę, 7 marca, o godzinie 10:00 przy ulicy Siennej 39 w Warszawie otwarty zostanie nowy, flagowy salon serwisowy Huawei. Pierwsze 200 osób, które tego dnia odwiedzi nowy salon i przyniesie ze sobą dowolne urządzenie Huawei, otrzyma w prezencie opaskę sportową Huawei Band 4. Dla osób, którym nie uda się zdobyć opaski, Huawei przygotował inne, atrakcyjne upominki i promocje.
Z okazji otwarcia salonu Huawei przygotował szereg atrakcji. Oprócz opaski sportowej Band 4 dla pierwszych 200 osób, każdy klient otrzyma tego dnia upominek-niespodziankę, voucher na darmową wymianę folii na ekranie smartfona oraz voucher upoważniający do naprawy pogwarancyjnej tańszej o 100 zł. Huawei przygotował również promocję, w ramach której przy zakupie dwóch produktów klient otrzyma 5% rabatu, przy zakupie trzech – 15%, a przy zakupie 4 produktów rabat wyniesie aż 30%.
Klienci będą mieli też okazję odwiedzić miejsce w serwisie, w którym odbywają się naprawy i podejrzeć, jak ta praca wygląda od kuchni. Na miejscu będą również eksperci, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z produktami, marką, a także ekosystemem Huawei Mobile Services i sklepem z aplikacjami Huawei AppGallery. Dla dzieci przygotowany został kącik zabaw z warsztatami produkcji lizaków i konkurs, w którym do wygrania jest koszulka z podpisem Roberta Lewandowskiego.
Nowy salon serwisowy mieści się przy ulicy Siennej 39 w Warszawie i będzie to największy autoryzowany punk serwisowy Huawei w Polsce z 14 stanowiskami dla techników i 6 stanowiskami recepcyjnymi. W nowym salonie serwisowym będzie można między innymi skorzystać z naprawy urządzenia – świadczonej na miejscu w ciągu godziny, otrzymać bezpłatny telefon zastępczy na czas naprawy czy zakupić produkty Huawei.
W serwisie będą organizowane również promocje serwisowe, na przykład na naprawy pogwarancyjne. Będzie tam można skorzystać z bezpłatnego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy za pomocą aplikacji Phone Clone oraz uzyskać wsparcie w instalacji aplikacji na nowym smartfonie Huawei.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.