Komunikaty PR

Ruszył drugi etap akcji „MediaMarkt i Zenek dzieciom”!

2020-09-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania Zalacznik ( 1.96 MB )

Rozpoczął się drugi etap akcji „MediaMarkt i Zenek dzieciom”, w ramach której sieć przekaże 100 laptopów szkołom podstawowym. Klienci MediaMarkt zdecydują, do których placówek trafi sprzęt komputerowy. Głosowanie potrwa do 30 września br.

Nowe technologie wśród dzieci to już nie tylko forma rozrywki, ale również narzędzie wspierające naukę. Ostatnie miesiące wyraźnie pokazały, jak istotne jest odpowiednie wyposażenie szkolnych pracowni informatycznych. To właśnie dlatego sieć MediaMarkt, od lat promująca odpowiedzialne i bezpieczne korzystanie z nowych technologii, postanowiła wesprzeć najbardziej potrzebujące placówki oświatowe w Polsce.

Akcja jakiej nie było

Inicjatywa „MediaMarkt i Zenek dzieciom” wystartowała 1 września. Jej pierwszy etap obejmował nabór szkół, które samodzielnie mogły zgłaszać się do akcji. Z tej możliwości skorzystało ponad 180 placówek z całej Polski, które teraz mają szansę otrzymać nowoczesne wyposażenie pracowni informatycznej. MediaMarkt wraz ze swoim ambasadorem – Zenkiem Martyniukiem – przekaże łącznie 100 laptopów dla 20 podstawówek. 10 szkół wybiorą klienci sieci, kolejne 10 wyłoni komisja konkursowa.

Twój głos ma znaczenie

W wyłonieniu 10 zwycięskich szkół pomogą klienci MediaMarkt w ramach ogólnodostępnego głosowania. Każdy może oddać dowolną liczbę głosów na wybraną placówkę. Do ich oddania uprawniają zakupy dokonane w dniach 1-30.09.2020 r. w sklepach stacjonarnych MediaMarkt lub na mediamarkt.pl, niezależnie od ich wysokości. Zakupy za 5, 10 czy 50 zł – nie ma to znaczenia, jeden paragon (lub faktura) uprawnia do oddania jednego głosu.

Nie czekaj, głosuj i pomóż swojej szkole

Warto przekazać informację o trwającym głosowaniu swoim bliskim i znajomym – wiedząc o konkursie, będą mogli zagłosować na Waszą szkołę przy każdym zakupie w MediaMarkt. Szanse na wygraną rosną wraz z liczbą osób, które dowiedzą się o akcji, a czas na głosowanie jest ograniczony – głosy można oddawać do 30 września br. za pośrednictwem strony mediamarktdzieciom.pl.

Wszystkie informacje o akcji „MediaMarkt i Zenek Dzieciom” znajdują się na mediamarktdzieciom.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.