Komunikaty PR

Ruszyła loteria Gerber – kup produkt i graj o atrakcyjne nagrody!

2021-06-01  |  11:36
Biuro prasowe
Kontakt

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Dzisiaj, tj. 1.06.2021 wystartowała loteria Gerber, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. Zasady loterii są proste: wystarczy pomiędzy 01.06 a 15.08 kupić dowolny produkt Gerber lub Gerber Organic i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie. Każdy zakupiony artykuł to szansa na samochód osobowy Volvo XC40 z fotelikiem Cybex, spacerówkę Cybex lub bony o wartości 100 zł do sklepów SMYK!

Loteria GERBER – ponad 1 800 nagród do rozdania!

Gerber dla dzieci zrobi wszystko – troszczy się o najmłodszych i wspiera rodziców w komponowaniu zdrowych i urozmaiconych jadłospisów dla pociech. Zupki, obiadki, deserki, przekąski, kaszki i soki Gerber, a także certyfikowane organiczne produkty Gerber Organic, to kompozycje stworzone przez ekspertów z najlepszych składników. Teraz marka daje rodzicom również możliwość zdobycia ciekawych nagród, które pomogą zadbać o komfort i bezpieczeństwo najmłodszych w czasie małych i dużych wypraw. W loterii Gerber codziennie wygrać można bony do sklepów SMYK o wartości 100 zł, co tydzień - spacerówki marki Cybex, a w finale - samochód osobowy Volvo XC40 z fotelikiem Cybex!

Zasady promocji są proste. Aby wziąć udział w loterii należy:

  1. W okresie 1.06 – 15.08.2021 kupić w dowolnym sklepie dowolny produkt Gerber lub Gerber Organic i zachować dowód zakupu.
  2. Między 15.06 a 15.08.2021 zarejestrować paragon na stronie www.loteriagerber.pl.
  3. Zdrapać e-zdrapkę i od razu sprawdzić, czy nie kryje się pod nią bon do sieci sklepów SMYK – każdego dnia do wygrania jest aż 30 bonów o wartości 100zł!
  4. Poczekać na losowanie wózków i samochodu.

 

Do wygrania jest łącznie aż 1 879 nagród, a każdy zakupiony produkt to kolejna szansa na wygraną!

GERBER – dla dzieci zrobimy wszystko

Dzieci i ich rodzice to bardzo wymagający konsumenci, specjaliści od trudnych pytań: o żywność, planetę, przyszłość. Ale Gerber nie boi się ani dużych wymagań, ani trudnych pytań – eksperci marki dbają o wysoką jakość produktów i ich różnorodność oraz o środowisko, w którym będą żyć kolejne pokolenia.

Słoiczki Gerber: zupki, obiadki, deserki, ale także kaszki, przekąski i soki to jakość, której rodzice mogą zaufać. Produkty powstają wyłącznie z wyselekcjonowanych składników – surowce i gotowe produkty przechodzą nawet 2 121 testów jakości i spełniają normy nawet 500 razy bardziej restrykcyjne niż w przypadku żywności dla dorosłych. Bo po prostu „dobre” to za mało!

Każdy maluszek jest inny, dlatego w ofercie marki Gerber są produkty dopasowane do potrzeb różnych dzieci – od gładkich jednoskładnikowych przecierów dla najmłodszych, do złożonych dań z większymi cząstkami dla Juniorów po 1. urodzinach. Są tu warianty bezglutenowe i bezmięsne, inspirowane kuchnią polską, włoską i węgierską, zapakowane w tubki lub słoiczki, te większe i mniejsze.

Gerber wie, jak duże znaczenie ma troska o środowisko, dlatego szkło, w które pakuje swoje produkty, w 100% nadaje się do powtórnego przetworzenia.

 

Ważna informacja

W okresie pierwszych 6 miesięcy życia dziecka zalecane jest wyłączne karmienie piersią. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat i dłużej. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną.

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nestlé Nutrition
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.