Ruszyła promocja ,,Cashback” od Mio
21 produktów i nawet 250 złotych rabatu tak w skrócie można podsumować tegoroczną edycję akcji „Cashback”, którą w tym roku dla swoich klientów przygotowała marka Mio. Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora.
W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele jak chociażby jedyny na rynku wideorejestrator na motocykl Mio MiVue M7560D (taniej o 250 zł), czy przedstawiciel najnowszej serii nawigacji rowerowych do jazdy miejskiej oraz turystyki rowerowej Mio Cyclo Discover Plus (taniej o 200 zł).
W promocji „dostępny jest także model MiVue 798 Dual. To urządzenie, które swoimi parametrami z pewnością zainteresuje osoby wymagające czegoś więcej, niż tylko rejestracji przebytej drogi. Urządzenie posiada system wspomagania kierowcy ADAS – FCWS (układ ostrzegania przed kolizją z autem poprzedzającym), LDWS (układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu) i FA (ostrzeżenie o przemęczeniu) oraz Stop&Go (informuje, że pojazd przed nami ruszył). Na pokładzie wideorejestatora znajdziemy wbudowany moduł GPS, dzięki któremu odpowiednio wcześniej otrzymamy informacje o zbliżającym się punkcie pomiaru prędkości oraz zapiszemy dodatkowe metadane (takie jak czas i miejsce nagrania). Model w wersji dual uzupełniony jest o tylną kamerę A30. Za ten zestaw można uzyskać aż 150 zł rabatu.
- Rok 2020 przyniósł wiele zmian w naszym życiu w tym zmianę sposobu poruszania się. Ze względów bezpieczeństwa coraz rzadziej wybieramy transport publiczny a przesiadamy się na własne samochody, motocykle i rowery. Dlatego marka Mio w tegorocznej edycji akcji ,,Cashback” przygotowała specjalną ofertę aż na 21 produktów, które są dedykowane niemal każdemu środkowi transportu indywidualnemu. W tegorocznej ofercie oprócz kamer samochodowych, promocją zostały objęte nawigacje rowerowe, wideorejestrator na motocykl, czy nawigacje 2 w 1 oferowane kierowcom pojazdów ponadwymiarowych. Mamy nadzieję, że nasze urządzenia będą świetnym towarzyszem w podróżach – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.