Rytm Ulicy New Generation pod patronatem Oranżady Hellena - rusza nowa odsłona k
Street dance jako styl tańca cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Rytm ulicy to konkurs taneczny, dedykowany wszystkim wiernym fanom tańca ulicznego. Sponsorem tytularnym tegorocznego wydarzenia została Oranżada Hellena, która nie bez powodu kojarzy się Polakom z dobrą zabawą i tańcem. To właśnie marka Oranżada Hellena będzie przez całą imprezę dbała o świetne nastroje i orzeźwienie uczestników.
W naszym kraju od lat organizowane są konkursy i wydarzenia dla fanów street dance’u. Jednym z nich jest słynny Rytm Ulicy - turniej taneczny, którego początki sięgają 1993 roku. Jego pomysłodawcą jest Dariusz Foerster, znany także jako DJ Larry. Obecnie za jego koordynację odpowiada trener, DJ i tancerz - Sławomir Wegner ps. Bizon. Wydarzenie od lat przyciąga tysiące ludzi, którzy chcą spróbować swoich sił w profesjonalnych zawodach tanecznych. W tym roku konkurs odbędzie się 23 i 24 marca w Pile w zupełnie nowej odsłonie, skierowanej do młodej generacji tancerzy w wieku od 5 do 16 lat. W jury zasiądą uznani polscy DJ'e oraz artyści muzyczni, tacy jak Ryfa, Gniewko czy Rademenez.
Celem eventu jest nie tylko pokazanie swoich umiejętności tanecznych, ale przede wszystkim dobra zabawa. Na uczestników wydarzenia czeka wiele atrakcji i niespodzianek. Sponsor tytularny, Oranżada Hellena ma do przekazania m.in. modne gadżety.
Z myślą o młodych tancerzach, na terenie imprezy dostępne będą także poręczne puszki z Oranżadą Hellena, które z łatwością będzie można złapać i ugasić pragnienie w drodze na występ.
Marka Oranżada Hellena zaprasza także do wzięcia udziału w akcji #hellendż, w której wystarczy nakręcić krótki filmik, trwający około 30 sekund i opowiedzieć w nim, z czego jest się najbardziej dumnym. Nagranie należy wrzucić na swojego Instagrama, dodając w poście #hellendż i oznaczając @oranzadahellena oraz @rytmulicy.
Akcja ma zachęcić ludzi do dzielenia się z innymi swoimi osiągnięciami. Nagrodami w konkursie są m.in. wypełnione po brzegi schłodzoną oranżadą lodówki turystyczne.
- Producent: Colian sp. z o.o.
- Marka: Oranżada Hellena
- Produkt: Czerwona Oranżada Hellena
- Pojemność i sugerowana cena det.: 0,25 l - cena ok. 1.99 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.