Komunikaty PR

Rytm Ulicy New Generation pod patronatem Oranżady Hellena - rusza nowa odsłona k

2024-03-21  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.63 MB )

Street dance jako styl tańca cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Rytm ulicy to konkurs taneczny, dedykowany wszystkim wiernym fanom tańca ulicznego. Sponsorem tytularnym tegorocznego wydarzenia została Oranżada Hellena, która nie bez powodu kojarzy się Polakom z dobrą zabawą i tańcem. To właśnie marka Oranżada Hellena będzie przez całą imprezę dbała o świetne nastroje i orzeźwienie uczestników.

W naszym kraju od lat organizowane są konkursy i wydarzenia dla fanów street dance’u. Jednym z nich jest słynny Rytm Ulicy - turniej taneczny, którego początki sięgają 1993 roku. Jego pomysłodawcą jest Dariusz Foerster, znany także jako DJ Larry. Obecnie za jego koordynację odpowiada trener, DJ i tancerz - Sławomir Wegner ps. Bizon. Wydarzenie od lat przyciąga tysiące ludzi, którzy chcą spróbować swoich sił w profesjonalnych zawodach tanecznych. W tym roku konkurs odbędzie się 23 i 24 marca w Pile w zupełnie nowej odsłonie, skierowanej do młodej generacji tancerzy w wieku od 5 do 16 lat. W jury zasiądą uznani polscy DJ'e oraz artyści muzyczni, tacy jak Ryfa, Gniewko czy Rademenez.

Celem eventu jest nie tylko pokazanie swoich umiejętności tanecznych, ale przede wszystkim dobra zabawa. Na uczestników wydarzenia czeka wiele atrakcji i niespodzianek. Sponsor tytularny, Oranżada Hellena ma do przekazania m.in. modne gadżety.

Z myślą o młodych tancerzach, na terenie imprezy dostępne będą także poręczne puszki z Oranżadą Hellena, które z łatwością będzie można złapać i ugasić pragnienie w drodze na występ. 

Marka Oranżada Hellena zaprasza także do wzięcia udziału w akcji #hellendż, w której wystarczy nakręcić krótki filmik, trwający około 30 sekund i opowiedzieć w nim, z czego jest się najbardziej dumnym. Nagranie należy wrzucić na swojego Instagrama, dodając w poście #hellendż i oznaczając @oranzadahellena oraz @rytmulicy.

Akcja ma zachęcić ludzi do dzielenia się z innymi swoimi osiągnięciami. Nagrodami w konkursie są m.in. wypełnione po brzegi schłodzoną oranżadą lodówki turystyczne.

  • Producent: Colian sp. z o.o.
  • Marka: Oranżada Hellena
  • Produkt: Czerwona Oranżada Hellena
  • Pojemność i sugerowana cena det.: 0,25 l - cena ok. 1.99 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.