Komunikaty PR

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

2024-09-04  |  09:00
Biuro prasowe

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.

O wyborze McCANN Poland zadecydowała zaprezentowana strategia i koncepcje kreatywne.  Odróżnią one dotychczasową komunikację marketingową Santander Bank Polska od innych graczy na rynku. Zapewnią świeże spojrzenie na wyzwania z którymi zmagają się przedsiębiorcy. Pozwolą również dotrzeć do młodszych klientów banku, w większości przedstawicieli pokolenia Z, które wymaga zupełnie innego podejścia marketingowego.

– Santander Bank Polska chce mocniej niż dotychczas zaangażować się w relacje z tymi dwoma, szczególnie perspektywicznymi segmentami klientów. Każdy z segmentów wymaga specyficznej komunikacji, ma inne oczekiwania oraz inaczej konsumuje media. Tworzymy nową jakość relacji i kreacji, aby skutecznie do nich dotrzeć zarówno do przedsiębiorców jak i generacji Z. Mamy duże ambicje i liczę, że dzięki wsparciu agencji pozytywnie zaskoczymy rynek nową platformą komunikacyjną – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

– Dołączenie Santander Bank Polska do grona naszych klientów jest dla McCANN Poland bardzo ważnym wydarzeniem.  Jesteśmy szczęśliwi, że po bardzo wymagającym postępowaniu przetargowym bank zdecydował się na strategiczną współpracę właśnie z nami, i że będziemy wspierali Santander Bank Polska w realizacji bardzo ambitnych rynkowych wyzwań. Segmenty małych i średnich przedsiębiorstw oraz młodych klientów wymagają nie tylko zupełnie odmiennego podejścia do komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim dogłębnej wiedzy na temat potrzeb, postaw i zachowań obu tych grup. Bardzo się cieszę, że nasza unikalna wiedza w tym obszarze oraz zaproponowane, wyróżniające się rozwiązania strategiczne i kreatywne spotkały się z uznaniem Santander Bank Polska – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Współpraca rozpocznie się we wrześniu. McCANN został wybrany w przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.