SEBA VS MAJKI – ZŁOWIENI CHALLENGE
W miniserii wzięli udział: Sebastian „Seba” Kowalczyk i Michał „Majki” Pecyna – dwaj popularni influencerzy, którzy są miłośnikami wędkarstwa. Seba i Majki rywalizowali między sobą w ramach kampanii na Facebooku, a użytkownicy mediów społecznościowych zostali zachęceni do nagrywania własnych filmików, dokumentujących wykonanie wyzwań.
Za nami już wszystkie wyzwania, ale fani wędkarstwa mogą jeszcze zgłaszać swoją własną interpretację zadań poprzez dedykowaną stronę internetową https://www.zrobtolepiej.viasatexplore.pl/ jeszcze do końca listopada br! Nagrodami są profesjonalne kamery sportowe.
Wszystkie odcinki projektu Seba vs Majki Złowieni Challenge dostępne są na profilu Polsat Viasat Explore na Facebooku (https://www.facebook.com/ViasatExplorePL) oraz pod hashtagiem #ZłowieniSebaVSMajkiChallenge.
Zamieszczone treści to zabawne wyzwania, które rzucali sobie nawzajem charyzmatyczni prowadzący. Jako niezrównani eksperci w swojej dziedzinie, Seba i Majki użyli zaskakujących i nieznanych dotąd metod połowu ryb, by zrealizować wyzwania, np.: łowienie ryb ze szczudeł czy za pomocą wędki zbudowanej ze słomek. Dodatkowo w październiku przeprowadzili live, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Prowadzący zdradzili najlepsze wędkarskie sztuczki oraz odpowiadali na ciekawe i zaskakujące pytania fanów.
Emisja oryginalnej treści została przygotowana przez nadawcę wyłącznie na polski rynek i skupiała się na serii angażujących aktywności w kanałach social media. Ta pierwsza tego rodzaju produkcja w portfolio nadawcy posłużyła kontekstowej promocji dokumentalnych programów wędkarskich emitowanych na antenie Polsat Viasat Explore.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.