Seniorzy z Wrocławia obdarowani przed Wielkanocą
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Właśnie zakończyło się dostarczanie paczek do niewidomych i niedowidzących seniorów z Wrocławia. Zawartość paczek z pewnością umili im Wielkanoc. W pomoc zaangażowało się centrum Magnolia Park i działające w nim sklepy.
Świąteczne paczki trafiły do mieszkających we Wrocławiu podopiecznych Dolnośląskiego Okręgu Polskiego Związku Niewidomych. Wybrano 60 najbardziej potrzebujących osób, które otrzymały artykuły spożywcze, w tym cukiernicze wypieki, na świąteczny stół. Zawartość paczek ufundowało centrum handlowe Magnolia Park. – Zaangażowaliśmy się w lokalną akcję wraz z Cukiernią Sowa i hipermarketem Carrefour, aby pomóc zorganizować nadchodzące święta osobom, którym trudno jest zrobić to samodzielnie – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Tego typu akcje są ważnym elementem naszej strategii. Jesteśmy centrum zaangażowanym w działania społeczne i troszczymy się o mieszkańców naszego miasta – dodaje.
Akcję zorganizowano w ramach programu „Magnolia Park pomaga”. Tegoroczne wsparcie seniorów to już druga tego typu inicjatywa, którą Magnolia Park przeprowadziła z Polskim Związkiem Niewidomych. Marzena Liczmonik, wiceprezes Dolnośląskiego Okręgu PZN, wspomina radość obdarowanych osób i podkreśla, że tegoroczna edycja spotkała się z takim samym uznaniem: – Pomoc zawsze jest mile widziana, szczególnie podczas pandemii, a zwłaszcza przed świętami. Wielu seniorów nie wychodzi teraz z domu lub wychodzi okazjonalnie, dlatego tym większa jest ich wdzięczność, gdy ktoś bezinteresownie przynosi paczkę pod drzwi. To często chore, samotne osoby, które czekają na wsparcie. To bardzo ważne, żeby im pomagać.
Seniorzy znaleźli w paczkach m.in. tradycyjne wielkanocne wypieki: babki oraz mazurki od Cukierni Sowa. Pozostałe produkty spożywcze, które znalazły się w paczkach, pochodzą z hipermarketu Carrefour.
WEEKENDOWA RÓŻNORODNOŚĆ W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Świętuj Dzień Matki z Romance TV!
Zmęczeni, zestresowani z nosem w ekranach – jak to się dla nas skończy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.