Komunikaty PR

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

2024-05-21  |  08:20
Biuro prasowe

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój odnowionej perfumerii zachwyca prostą elegancją. Oficjalne otwarcie salonu nastąpi 21 maja. Perfumeria Sephora mieści się w tym samym miejscu, na parterze galerii, w pobliżu sklepu Home&You.

 

Nowa odsłona lokalu z pewnością spodoba się stałym klientom Sephora. Jasne, estetyczne, przestronne wnętrza, otwarty plan, to wyróżniki zmodernizowanej perfumerii. Jej przestrzeń zaprojektowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci. Lokal wyróżnia nowoczesna aranżacja wnętrz, nastawiona na funkcjonalność i komfort kupujących. Wśród nowych stref specjalnych oraz usług, klienci znajdą m.in. wygodny automat Click&Colect do samodzielnego odbierania zamówień złożonych na sephora.pl. Poza szeroką ofertą produktową i bezpłatnymi poradami konsultantek, klientki mogą w salonie skorzystać z cyfrowego badania skóry. Z okazji otwarcia perfumerii zaplanowano dla gości wiele niespodzianek

 

– Wiosna zdecydowanie obfituje w nowości w ofercie usługowo-handlowej Focusa. Wielu najemców w ostatnich tygodniach otworzyło u nas swoje salony, a niektórzy z dotychczasowych zdecydowali się na remonty. Sephora jest przykładem kolejnej udanej metamorfozy lokalu naszego wieloletniego najemcy. Stali bywalcy perfumerii cenią sobie zakupy w niej za miłą, sprawną i pomocną obsługę przy wyborze odpowiednich produktów, a także za atrakcyjne ekspozycje i łatwy dostęp do kosmetyków, dlatego odnowione oraz ładniejsze wnętrza z pewnością wpłyną na ich pozytywne doświadczenia i komfort przebywania w salonie mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Sephora to najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce, a zarazem największa na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1969 roku we Francji, a od 1999 roku jest obecna na polskim rynku.

 

Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje bardzo szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Wśród nich znajdują się luksusowe marki, jak np. Dior, Guerlain, Lancome czy Estee Lauder, a także innowacyjne brandy dostępne wyłącznie w Sephora ( Benefit, Rare Beauty, Fenty Beauty by Rihanna, Tarte, Too Faced, Charlotte Tilbury, Drunk Elephant, Glow Recipe, Ferragamo, Viktor & Rolf, Eisenberg. Ofertę wzbogaca przystępna cenowo marka własna, Sephora Collection, o szerokiej gamie produktów do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz kąpieli.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Top 5 Legalnych Stron z Mystery Boxami w Polsce Biuro prasowe
2025-08-18 | 12:00

Top 5 Legalnych Stron z Mystery Boxami w Polsce

Rynek mystery boxów w Polsce dynamicznie się rozwija, przyciągając zarówno kolekcjonerów, jak i osoby szukające emocji związanych z rozpakowywaniem
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.