Komunikaty PR

Seria, która dała początek kolejnym kolekcjom

2020-11-06  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Chapel Parket to pierwsza seria z rodziny podłóg, które potocznie nazywane są mianem „Chapel”. Stała się ona fundamentem do tworzenia kolejnych kolekcji. W ten sposób poszerzono i tak bogaty wybór podłóg sygnowanych tym brandem.

 

Dębowe podłogi Chapel Parket są tworzone ze szlachetnego surowca: europejskiego drewna dębowego najwyższej jakości. Materiał ten posiada certyfikat FSC, a więc pochodzi z lasów, w których racjonalnie gospodaruje się zasobami. Wszystkie kolekcje podłóg wyróżnia niespotykana metoda heblowania powierzchni, przez co zyskują one ciepły i naturalny wygląd. Dzięki tej metodzie obróbki, bez użycia papieru ściernego, uzyskujemy unikalny wizualnie efekt.

 

Intrygujący kolor podłóg jest efektem działania odpowiednich substancji na powierzchnię drewna. Surowiec jest barwiony w masie, bez użycia bejcy, co zapewnia jego trwałość, a jednocześnie pozwala uzyskać spektakularne efekty wizualne. Kolekcja dostępna jest w 43 różnych kolorach oraz trzech rodzajach drewna: Chapel Parket Castle Floors – lite dębowe elementy podłogowe mikrofazowane, In Between 20 mm oraz In Between 15 mm – warstwowe dębowe elementy podłogowe mikrofazowane.

 

Chociaż kolekcja ta nie jest standardowo postarzana, można ją postarzyć tak, aby nadać jej wygląd starej podłogi. Opatentowany proces postarzania daje efekt przypadkowych uszkodzeń w drewnie.


Trzeba podkreślić, że wszystkie produkty marki Chapel Parket są zabezpieczane olejem woskowym zawierającym związki krzemu. Stosowanie tej substancji podnosi odporność materiału na uszkodzenia związane z jego codziennym użytkowaniem.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.