Komunikaty PR

Seria, która dała początek kolejnym kolekcjom

2020-11-06  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Chapel Parket to pierwsza seria z rodziny podłóg, które potocznie nazywane są mianem „Chapel”. Stała się ona fundamentem do tworzenia kolejnych kolekcji. W ten sposób poszerzono i tak bogaty wybór podłóg sygnowanych tym brandem.

 

Dębowe podłogi Chapel Parket są tworzone ze szlachetnego surowca: europejskiego drewna dębowego najwyższej jakości. Materiał ten posiada certyfikat FSC, a więc pochodzi z lasów, w których racjonalnie gospodaruje się zasobami. Wszystkie kolekcje podłóg wyróżnia niespotykana metoda heblowania powierzchni, przez co zyskują one ciepły i naturalny wygląd. Dzięki tej metodzie obróbki, bez użycia papieru ściernego, uzyskujemy unikalny wizualnie efekt.

 

Intrygujący kolor podłóg jest efektem działania odpowiednich substancji na powierzchnię drewna. Surowiec jest barwiony w masie, bez użycia bejcy, co zapewnia jego trwałość, a jednocześnie pozwala uzyskać spektakularne efekty wizualne. Kolekcja dostępna jest w 43 różnych kolorach oraz trzech rodzajach drewna: Chapel Parket Castle Floors – lite dębowe elementy podłogowe mikrofazowane, In Between 20 mm oraz In Between 15 mm – warstwowe dębowe elementy podłogowe mikrofazowane.

 

Chociaż kolekcja ta nie jest standardowo postarzana, można ją postarzyć tak, aby nadać jej wygląd starej podłogi. Opatentowany proces postarzania daje efekt przypadkowych uszkodzeń w drewnie.


Trzeba podkreślić, że wszystkie produkty marki Chapel Parket są zabezpieczane olejem woskowym zawierającym związki krzemu. Stosowanie tej substancji podnosi odporność materiału na uszkodzenia związane z jego codziennym użytkowaniem.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.