Sięgając po rekord - Geberit sponsorem Ultramaratonu Leśna Doba
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Dążenie do celu i przekraczanie własnych granic towarzyszyło człowiekowi od zarania dziejów. Bez tego nie byłoby przecież postępu. Geberit, jako marka innowacyjna, kładąca nacisk na rozwój technologiczny chętnie popiera wszelkie inicjatywy promujące bicie rekordów. Zatem z przyjemnością została jednym ze sponsorów Ultramaratonu Leśna Doba.
IV Bieg Ultramaraton Leśna Doba odbył się w dniach 9 - 10 października 2021 w Pabianicach, a dokładniej na terenie należących do miejscowości leśnych obszarów. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie „Wszystko Gra - Pabianice” przy współudziale - Urzędu Miejskiego w Pabianicach, Nadleśnictwa Kolumna, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pabianicach oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Róży. Głównym celem biegu była promocja zdrowego stylu życia i popularyzacja tej dyscypliny. Uczestnicy czekali na wydarzenie już od zeszłego roku. Nie odbyło się on wtedy w wyznaczonym terminie z powodu pandemii. W tym roku, po dodatkom rocznym przygotowaniu, na starcie pojawiło się prawie 100 biegaczy i drugie tyle nordic walkerów. Zawodnicy mieli do pokonania trasę po pętli o długości 12,3 km, tyle razy ile starczy im sił w ciągu 24 godzin. Po każdym okrążeniu na uczestników czekał w bazie ciepły posiłek i napoje. Mogli również spędzić tam dowolna ilość czasu przed kolejną pętlą. Zwycięzcą zostawał ten, kto pokonał największą liczbę kilometrów w najkrótszym czasie.
Drużyna Geberit
Geberit, jeden ze sponsorów IV Ultramaratonu Leśna Doba, miał również swoich zawodników na trasie. Dwóch śmiałków, którzy odważyli się sprawdzić swoje możliwości to pracownicy firmy. Byli nimi Tomasz Górniak, Production Supervisor – Packaging oraz Szymon Sypniewski, Senior IT System Engine. Ich przygotowanie i determinacja pozwoliły na zajęcie bardzo wysokich miejsc w rozgrywkach. Tomasz Górniak stanął na podium, zajmując 3 miejsce w kategorii M40, w kategorii Open 4, pokonując 166 km i 50 metrów w czasie 23:23:13. Natomiast 7 miejsce w swojej kategorii wiekowej, przemierzając 98 km 400 metrów w czasie 23:07:23 należało do Szymona Sypniewskiego, w starciu nordic walking.
Start poprzedzały wielomiesięczne przygotowania i treningi – Pierwsze kilometry były przyjemnością. Marsz w grupie pozwalał na rozmowy ze współzawodnikami, podziwianie malowniczych krajobrazów i nawet zrobienie pamiątkowych zdjęć. Z każdą kolejna pętlą wysiłek był co raz większy. Na szczęście poza lekami przeciwbólowymi i żelami energetycznymi wsparcia i energii dodawali współuczestnicy. Możliwość odpoczynku po każdym okrążeniu i zjedzenia przygotowanych przez organizatorów posiłków, pozwalała też na ładowanie akumulatorów do dalszej walki z własnymi słabościami i ograniczeniami, bo jak mówią „niemożliwe istnieje tylko w naszej głowie” – opowiada Szymon Sypniewski. Każdy z uczestników Ultamaratonu Leśna Doba jest zwycięzcą przede wszystkim sam dla siebie. Każdy osiągnął więcej niż sądził.
Specjalne słowa uznania w stronę całej firmy Geberit, ale przede wszystkim reprezentujących ją zawodników padły też z ust Dyrektora Biegu Ultramaraton Leśna Doba – Podziękowania za wsparcie dla firmy Geberit – Geberit Produkcja. Miłość do sportu to nie wszystko, co nas łączy. Wartości, które reprezentuje firma, doskonale współgrają również z duchem naszej imprezy. Geberit dostarcza rozwiązania trwałe i funkcjonalne, a przy tym piękne i wyprodukowane w ekologiczny, przyjazny dla środowiska sposób. Jak mówi nasz Sponsor: „Wydarzenie 24h Ultramaraton Leśna Doba jest bardzo nietypowym i ekstremalnym eventem, który nie tylko wymaga wielomiesięcznych treningów samych zawodników, ale i przygotowania organizatorów do wydarzenia. W tym wypadku wiedzieliśmy, że staną na wysokości zadania i się nie pomyliliśmy – mówi Piotr Pazdej, Dyrektor Zawodów.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.