Komunikaty PR

Sięgnij po złoto z dawką naturalnej energii

2022-04-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 1.6 MB )

Mango, guayusa i guawa to połączenie egzotycznych składników, które doda Ci energii do realizacji nawet najbardziej ambitnych celów. Znajdziesz je w nowym smaku ORO od Waterdrop, stanowiącym część linii Microenergy. Najnowszej kompozycji smakowej towarzyszą akcesoria z limitowanej edycji: butelki, szklanki i słomki szklane. Produkty z kategorii Microenergy i akcesoria dostępne są w sklepie internetowym Waterdrop.

Naturalna energia z roślin

Kompozycja smakowa ORO to połączenie naturalnych ekstraktów z trzech egzotycznych roślin: mango, guayusy i guawy.

Mango i guawa znane są ze swojego wyjątkowego, słodkiego smaku, który kochają ludzie na całym świecie. Zawarta w kompozycji guayusa, blisko spokrewniona z popularną yerba mate, nie tylko orzeźwia, ale zawiera też naturalną kofeinę. Od wieków wykorzystywana jest przez rdzennych mieszkańców Amazonii do produkcji napojów dodających energii. Dziś stanowi wspiera nas w zachowaniu energii przez cały dzień bez konieczności sięgania po napoje energetyczne.

Butelka na medal

Kolekcji ORO towarzyszą też przyjazne środowisku akcesoria utrzymane w złotym designie: butelki, słomki szklane i szklanki.

Produkowane w Europie butelki szklane i ze stali nierdzewnej, dostępne są w dwóch pojemnościach: 600 ml i 1 L. Będą idealnym towarzyszem każdego treningu i intensywnego dnia, wspierającym utrzymywanie nawyku picia wody.
Microenergy – wielka dawka energii w małych kostkach

SHIRO, NERO i ORO – trzy kompozycje smakowe od Waterdrop zawierające naturalną kofeinę, łączą się w nowej kategorii produktów: Microenergy. Wspólnie mają stanowić zdrowszą alternatywę dla napojów energetycznych, a także wspierać osoby, które chcą ograniczyć spożycie zwykłej kawy. Dzięki niewielkiej i lekkiej formie napoje z kolekcji Microenergy mogą wspierać Cię zawsze tam, gdzie i kiedy tego potrzebujesz i delikatnie dodawać Ci energii przez cały dzień.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.