Komunikaty PR

Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa

2024-03-18  |  08:03
Biuro prasowe

Spółka Sienkiewicz, produkująca prefabrykaty betonowe i żelbetowe, znalazła się w gronie laureatów rankingu Diamentów Forbesa 2024, uwzględniającego najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy w Polsce. W szesnastej edycji tego wyróżnienia spółka jest na 75. miejscu w województwie mazowieckim oraz na 300. miejscu w rankingu ogólnopolskim. 


 

Diamenty Forbesa to ceniony coroczny ranking, organizowany przez redakcję magazynu Forbes Polska oraz Dun&Bradstreet Poland. Lista klasyfikuje firmy w trzech kategoriach według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: od 5 do 50 mln zł, od 50 do 250 mln zł i powyżej 250 mln zł. Wybór laureatów do szesnastej edycji opierał się na danych firm, które złożyły w terminie raporty do KRS za okres 2022 - 2018. Organizatorzy analizowali, jakie przedsiębiorstwa najszybciej zwiększyły swoją wartość. Na liście Diamentów Forbesa znalazły się więc firmy, które osiągnęły największy przeciętny, roczny wzrost wartości - na poziomie 15 proc. i więcej .
Przyznanie Diamentów Forbesa jest nie tylko cennym wyróżnieniem, ale również okazją do budowania relacji biznesowych, wymiany doświadczeń i umacniania swojej pozycji na rynku. W szesnastej edycji rankingu najwięcej diamentowych firm pochodzi z województwa mazowieckiego, stanowią one 21,4% wszystkich przedsiębiorstw z listy.

 

Sienkiewicz nagrodzony Diamentami Forbesa
Spółkę Sienkiewicz oceniono w kategorii firm ze średnim przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł. Sprzedaż w firmie w 2022 roku wynosiła dokładnie 143,7 mln zł. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza znaczący wzrost wartości przedsiębiorstwa w ostatnich latach. Warto dodać, że w procesie oceniania, firmom przyznawany jest pozytywny rating wiarygodności i ryzyka współpracy – analizowana jest m.in. płynność finansowa, terminowość płatności, wartość kapitałów własnych. 


Sienkiewicz cieszy się renomą godnego zaufania partnera i solidnego wykonawcy w branży budowlanej, co potwierdzają kolejne duże zlecenia, terminowe realizacje zamówień oraz opinie zadowolonych klientów – mówi Ewa Sienkiewicz-Makowska, prokurent samoistny w firmie Sienkiewicz. Wyróżnienia, takie jak Diamenty Forbesa jeszcze bardziej motywują nas do działania. W najbliższym czasie planujemy dalszy rozwój w kierunku produkcji prefabrykatów dla budownictwa naziemnego oraz żelbetowych zbiorników retencyjnych. Z pomocą naszego działu badawczo-rozwojowego, będziemy również wprowadzać do produkcji m.in. nowe prefabrykaty dla energetyki – dodaje Ewa Sienkiewicz-Makowska.


Informacje o firmie
SIENKIEWICZ jest producentem prefabrykatów betonowych i żelbetowych ze 100% polskim kapitałem. Firmę wyróżnia wieloletnie doświadczenie w prefabrykacji, nastawienie na nieustanny rozwój i inwestycje w innowacje technologiczne oraz wykwalifikowana kadra, która dzięki zdobytej wiedzy zapewnia profesjonalną usługę oraz doradztwo. Asortyment produktów firmy obejmuje prefabrykaty betonowe i żelbetowe dla takich obszarów i branż, jak: kanalizacja, kolejnictwo, retencja, drogownictwo, gazownictwo, budownictwo inżynieryjne, budownictwo przemysłowe i mieszkaniowe oraz elementy nietypowe, w tym niestandardowe wzory płyt i obiektów z betonu: opracowywane według indywidualnego projektu i odlewane na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.