Siła koloru, styl i wyjątkowa funkcjonalność – oto nowe, bezprzewodowe słuchawki
Do serii bezprzewodowych, dousznych słuchawek holenderskiej marki Fresh ‘n Rebel dołączył właśnie kolejny model – Twins ANC True Wireless. Produkt skierowany jest do wszystkich, których poza wysoką jakością dźwięku interesuje w równym stopniu maksymalna wygoda, unikalny design, kolorystyka a także uniwersalność urządzenia. Słuchawki są pyłoszczelne i wodoodporne, dzięki czemu sprawdzą się w każdej sytuacji, od codziennego zastosowania np. do nauki i do pracy, przez słuchanie muzyki czy podcastów w podróży, aż po trening na świeżym powietrzu.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia – użytkownicy urządzeń mobilnych nie zadowolą się dziś „zwykłymi” słuchawkami dousznymi na kabel i przeciętną jakością dźwięku. Producenci tego rodzaju sprzętów robią więc wszystko, aby nowoczesne słuchawki douszne dążyły do ideału funkcjonalności, były gwarantem wysokiej jakości, a jednocześnie różniły się od konkurencji. Co wyróżnia nowy model marki Fresh ‘n Rebel?
Magia koloru i wyjątkowy design
Bez względu na to czy mówimy o bezprzewodowym głośniku, powerbanku, podkładce ładującej (Base/Base Duo Fresh ‘n Rebel) czy nowych słuchawkach Twins ANC True Wireless w przypadku holenderskiej marki Fresh ‘n Rebel głównym wyróżnikiem jest atrakcyjny design oraz unikalne kolory. W ofercie nie znajdziemy klasycznej czerni czy bieli, ale wyróżniające się z tłumu odcienie: ciemnogranatowy (Steel Blue), złoty (Silky Sand), miętowy (Misty Mint), różowy (Dusty Pink), ciemnoczerwony (Ruby Red) oraz ciemnoszary (Storm Grey). Produkty są dopracowane w każdym calu, a przywiązany do danej kolorystyki użytkownik może nabyć cały komplet urządzeń w jednym odcieniu – począwszy od kabla zasilającego, przez mini ładowarkę USB-C PD i podkładkę ładującą, a skończywszy na słuchawkach dousznych. W przypadku słuchawek Twins ANC True Wireless nawet etui ładujące oraz silikonowe zatyczki douszne mają przemyślany, modny kształt. Fresh ‘n Rebel tworzy swoje produkty z myślą o ludziach, którzy wiedzą czego chcą, nie boją się kolorów, a przy tym przykładają dużą wagę do modnego designu.
Funkcjonalność na szóstkę
Duży komfort użytkowania słuchawek to podstawa. Lekkie (70 g) słuchawki Twins ANC True Wireless są w stanie odtwarzać muzykę bezprzewodowo przez 30 godzin (w przypadku ładowania co jakiś czas słuchawek w etui) i 9 godzin na jednym ładowaniu (bez zdejmowania słuchawek i trzymaniu ich non stop w uszach). W momencie, gdy aktywnie korzystamy z funkcji wyciszania hałasów z otoczenia, czyli ANC, wówczas czas łącznego odtwarzania muzyki wynosi 26 godzin oraz 7 godzin na jednym ładowaniu. Technologia ANC w słuchawkach zapewnia wysoką jakość aktywnej redukcji szumów i dźwięków otoczenia, dzięki czemu np. głośne rozmowy współpasażerów w komunikacji miejskiej nie będą już naszym problemem. Warto wiedzieć, że możemy nie tylko blokować dźwięki z otoczenia, ale również wprost przeciwnie – wzmacniać je za pomocą specjalnego trybu dźwięków otoczenia. Słuchając ulubionego podcastu nie musimy się obawiać, że np. przegapimy komunikat o nadjeżdżającym pociągu lub nie usłyszymy kuriera dzwoniącego do domofonu. Z kolei za sprawą funkcji Auto Pause (automatycznej pauzy) odtwarzanie muzyki automatycznie zatrzymuje się po wyjęciu słuchawek z uszu oraz wznawia się zaraz po ich ponownym założeniu. Sterowanie muzyką jest dziecinnie proste – można to zrobić dotykając słuchawek dousznych lub za pomocą asystenta głosowego na swoim urządzeniu. Warto pamiętać, że obie słuchawki mają wbudowany mikrofon, dzięki czemu można używać ich pojedynczo (prawej lub lewej) lub obu jako pary dla dźwięku stereo.
Twins ANC True Wireless Fresh ‘n Rebel są przy tym pyłoszczelne i wodoodporne (IP54), a więc nie straszny im kurz oraz zachlapania – dzięki temu sprawdzą się w każdej sytuacji. Idealne dopasowanie słuchawek zapewniają miękkie, silikonowe zatyczki douszne w trzech rozmiarach, które idealnie przylegają do ucha. Poza etui ładującym, zatyczkami i słuchawkami w zestawie otrzymujemy również kabel do ładowania (USB-C). Czas ładowania etui ładującego wynosi 2 godziny, natomiast na ładowanie samych słuchawek należy przeznaczyć 1,5 godziny.
Twins ANC True Wireless Fresh ‘n Rebel są już dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 449 zł. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.