Komunikaty PR

Siła koloru, styl i wyjątkowa funkcjonalność – oto nowe, bezprzewodowe słuchawki

2021-05-20  |  16:16
Biuro prasowe

Do serii bezprzewodowych, dousznych słuchawek holenderskiej marki Fresh ‘n Rebel dołączył właśnie kolejny model – Twins ANC True Wireless. Produkt skierowany jest do wszystkich, których poza wysoką jakością dźwięku interesuje w równym stopniu maksymalna wygoda, unikalny design, kolorystyka a także uniwersalność urządzenia. Słuchawki są pyłoszczelne i wodoodporne, dzięki czemu sprawdzą się w każdej sytuacji, od codziennego zastosowania np. do nauki i do pracy, przez słuchanie muzyki czy podcastów w podróży, aż po trening na świeżym powietrzu.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia – użytkownicy urządzeń mobilnych nie zadowolą się dziś „zwykłymi” słuchawkami dousznymi na kabel i przeciętną jakością dźwięku. Producenci tego rodzaju sprzętów robią więc wszystko, aby nowoczesne słuchawki douszne dążyły do ideału funkcjonalności, były gwarantem wysokiej jakości, a jednocześnie różniły się od konkurencji. Co wyróżnia nowy model marki Fresh ‘n Rebel?

Magia koloru i wyjątkowy design

Bez względu na to czy mówimy o bezprzewodowym głośniku, powerbanku, podkładce ładującej (Base/Base Duo Fresh ‘n Rebel) czy nowych słuchawkach Twins ANC True Wireless w przypadku holenderskiej marki Fresh ‘n Rebel głównym wyróżnikiem jest atrakcyjny design oraz unikalne kolory. W ofercie nie znajdziemy klasycznej czerni czy bieli, ale wyróżniające się z tłumu odcienie: ciemnogranatowy (Steel Blue), złoty (Silky Sand), miętowy (Misty Mint), różowy (Dusty Pink), ciemnoczerwony (Ruby Red) oraz ciemnoszary (Storm Grey). Produkty są dopracowane w każdym calu, a przywiązany do danej kolorystyki użytkownik może nabyć cały komplet urządzeń w jednym odcieniu – począwszy od kabla zasilającego, przez mini ładowarkę USB-C PD i podkładkę ładującą, a skończywszy na słuchawkach dousznych. W przypadku słuchawek Twins ANC True Wireless nawet etui ładujące oraz silikonowe zatyczki douszne mają przemyślany, modny kształt. Fresh ‘n Rebel tworzy swoje produkty z myślą o ludziach, którzy wiedzą czego chcą, nie boją się kolorów, a przy tym przykładają dużą wagę do modnego designu.

Funkcjonalność na szóstkę

Duży komfort użytkowania słuchawek to podstawa. Lekkie (70 g) słuchawki Twins ANC True Wireless są w stanie odtwarzać muzykę bezprzewodowo przez 30 godzin (w przypadku ładowania co jakiś czas słuchawek w etui) i 9 godzin na jednym ładowaniu (bez zdejmowania słuchawek i trzymaniu ich non stop w uszach). W momencie, gdy aktywnie korzystamy z funkcji wyciszania hałasów z otoczenia, czyli ANC, wówczas czas łącznego odtwarzania muzyki wynosi 26 godzin oraz 7 godzin na jednym ładowaniu. Technologia ANC w słuchawkach zapewnia wysoką jakość aktywnej redukcji szumów i dźwięków otoczenia, dzięki czemu np. głośne rozmowy współpasażerów w komunikacji miejskiej nie będą już naszym problemem. Warto wiedzieć, że możemy nie tylko blokować dźwięki z otoczenia, ale również wprost przeciwnie – wzmacniać je za pomocą specjalnego trybu dźwięków otoczenia. Słuchając ulubionego podcastu nie musimy się obawiać, że np. przegapimy komunikat o nadjeżdżającym pociągu lub nie usłyszymy kuriera dzwoniącego do domofonu. Z kolei za sprawą funkcji Auto Pause (automatycznej pauzy) odtwarzanie muzyki automatycznie zatrzymuje się po wyjęciu słuchawek z uszu oraz wznawia się zaraz po ich ponownym założeniu. Sterowanie muzyką jest dziecinnie proste – można to zrobić dotykając słuchawek dousznych lub za pomocą asystenta głosowego na swoim urządzeniu. Warto pamiętać, że obie słuchawki mają wbudowany mikrofon, dzięki czemu można używać ich pojedynczo (prawej lub lewej) lub obu jako pary dla dźwięku stereo.

Twins ANC True Wireless Fresh ‘n Rebel są przy tym pyłoszczelne i wodoodporne (IP54), a więc nie straszny im kurz oraz zachlapania – dzięki temu sprawdzą się w każdej sytuacji. Idealne dopasowanie słuchawek zapewniają miękkie, silikonowe zatyczki douszne w trzech rozmiarach, które idealnie przylegają do ucha. Poza etui ładującym, zatyczkami i słuchawkami w zestawie otrzymujemy również kabel do ładowania (USB-C). Czas ładowania etui ładującego wynosi 2 godziny, natomiast na ładowanie samych słuchawek należy przeznaczyć 1,5 godziny.

Twins ANC True Wireless Fresh ‘n Rebel  są już dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 449 zł. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.