Komunikaty PR

Silver TV rezygnuje z telewizji śniadaniowej

2024-11-20  |  11:45
Biuro prasowe

Najchętniej oglądany format Silver TV z nowymi godzinami emisji

 

Silver TV rezygnuje z emisji programu „Na dobry dzień” w godzinach porannych i przenosi go na niezajęte dotychczas pasmo wieczorne. Od poniedziałku, 18 listopada, format będzie pod nową nazwą „Na dobry wieczór”. Decyzja podyktowana jest  zarówno prośbami widzów, jak i analizą czasu oglądalności poszczególnych materiałów zamieszczonych na kanale YouTube. W ramach dopasowywania się do widowni Silver TV wznowiło także nadawanie na platformie Facebook. W ciągu kolejnych miesięcy planowane jest również wprowadzenie na antenę następnych  formatów programowych w formule VOD.    

 

Program śniadaniowy „Na dobry dzień’ zmienia godziny emisji. Od poniedziałku 18 listopada, format nadawany będzie wieczorami od 19:19 do 22:00 pod nazwą „Na dobry wieczór”.  Koncepcja programu pozostanie taka sama. Nie zmienią się również prowadzący, na których czele stać będzie tak jak wcześniej twórczyni kanału – Beata Borucka. Jak podkreślają władze Silver TV wychodzi z natłoku telewizji śniadaniowych, a wchodzi w mniej zagospodarowane  do tej pory pasmo wieczorne. 

 

– Po pierwszym miesiącu nadawania na kanale YT mamy już ponad 8 mln wyświetleń naszych nowych materiałów – to bardzo dobry wynik –niemal zgodny z naszymi założeniami biznesowymi.  To również wystarczająco  dużo informacji by spojrzeć szerzej na preferencje naszych widzów i wyciągnąć konstruktywne wnioski – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV. – Zmiana godzin emisji naszego sztandarowego programu to element budowania wysokiej oglądalności – odpowiedź na potrzeby widzów, którzy nasze pasmo śniadaniowe najchętniej oglądali wieczorem. Nic dziwnego – rano panuje duża konkurencja – niemal każda stacja telewizyjna czy kanał You Tube’owy ma śniadaniówkę – uwaga widza jest więc rozproszona. W tygodniu, w godzinach wieczornych, brakuje z kolei atrakcyjnego formatu, takiego na miarę amerykańskiego „The Tonight Show”. Okazało się także, że nasi widzowie są w rzeczywistości nadal aktywni życiowo i przed ekranem chętnie zasiadają dopiero koło godziny 19:00. U nas decyzje zapadają szybko – dodaje. 

 

– Pierwsze wieczorne wydanie „Na dobry wieczór” uzyskało na YT 4,5 tysiąca wyświetleń i 42 tysiące na platformie Facebook. To znacznie więcej niż wcześniej, gdy program emitowany był w godzinach porannych. To potwierdza słuszność naszej decyzji i daje nam zastrzyk energii do dalszego działania – wprowadzania nowości i dokonywania zmian – podkreśla Beata Borucka.  

 

Optymalizacja kluczem do sukcesu

Wysoka oglądalność i informacje zwrotne od widzów pozwalają Silver TV na optymalizację ramówki. Telewizja wróciła do nadawania na platformie Facebook, która według zarządu stacji daje duże możliwości dotarcia do osób 50+. Dodatkowo w programie śniadaniowym kładziony jest coraz większy nacisk na tematy związane ze zdrowiem modą, urodą i kulinariami, które według statystyk oglądalności są najchętniej oglądane przez widzów. 

– Chcemy oferować osobom 50+ jak najciekawsze – dopasowane do ich preferencji – programy. Właśnie dlatego uważnie analizujemy statystki związane z oglądalnością poszczególnych formatów i na bieżąco reagujemy na potrzeby naszych widzów. Między innymi z tego powodu wracamy do praktyki montowania krótkich materiałów z programu „Na dobry wieczór” i umieszczania ich na kanale YouTube – mówi Beata Borucka. – Systematycznie poszerzamy także naszą ramówkę. Nagrywamy nowe formaty i dopracowujemy te, już emitowane. Dziś – w połowie listopada – emitujemy już 5  programów zapowiedzianych pod koniec września – „Na dobry wieczór”, „Ruszaj się”, „Pomysł na danie” „Wiecznie młodzi”, oraz „Bezpiecznie przez życie”  Kolejne planujemy wprowadzić w następnych miesiącach – zapowiada twórczyni Silver TV.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć