Skolim i Kubańczyk pierwszymi gwiazdami „Częstochowa Summer Festival”

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Już 28 czerwca na Bulwarach Jurajskich po raz pierwszy w mieście zagra „Częstochowa Summer Festival”. Na scenie, która stanie przed Galerią Jurajską, wystąpią Skolim oraz Kubańczyk. A to dopiero początek muzycznego lata!
W te wakacje w Częstochowie nie zabraknie muzyki! W czerwcu, lipcu i sierpniu na mieszkańców miasta i okolic czekać będą aż trzy odsłony „Częstochowa Summer Festival”. To doskonale znana impreza muzyczno-rozrywkowa, która do Częstochowy zawita po raz pierwszy.
Gościć na niej będzie aż siedmiu popularnych artystów, którzy podbili już serca publiczności. Pierwsze gwiazdy wystąpią tu już w piątek, 28 czerwca. Na plenerowej scenie, która stanie na Bulwarach Jurajskich nad Wartą, zagrają Skolim oraz Kubańczyk.
Tego pierwszego publiczność zna doskonale z takich przebojów jak „Bebecita”, „Dziewczyno piękna” czy „Wyglądasz idealnie”, który na YouTube ma dziś ponad 192 mln wyświetleń i wciąż zyskuje nowe. Kubańczyk stoi z kolei za takimi hitami jak „Bukiet róż”, „Ta noc” czy „Stargard”.
Ale nie tylko z koncertów składać będzie się „Częstochowa Summer Festival”. 28 czerwca przed Jurajską odbędzie się także letni festyn dla rodzin. Organizatorzy przygotowali m.in. miasteczko rozrywki z dmuchańcami dla dzieci, zabawy dla najmłodszych, strefę gastronomiczną oraz kramy.
W muzyczny klimat imprezowiczów wprowadzą natomiast sety grane przez DJ-ów: Max Kolankov i DJ Chojrak oraz koncerty artystów: Kingska, Kordan i Malczi, którzy zagrają jako support przed Skolimem i Kubańczykiem.
Plenerowa impreza rozpocznie się już o godz. 15.00 i potrwa do 21.00. Wstęp na wszystkie atrakcje, w tym na koncerty Skolima i Kubańczyka, jest bezpłatny. Wydarzenie poprowadzi Irek Jakubek, dziennikarz i prezenter radiowy znany z anteny RMF Maxx.
– „Częstochowa Summer Festival” to największe plenerowe wydarzenie, jakie do tej pory zorganizowaliśmy. To także największa wakacyjna atrakcja, jaka do nas zawitała. Jesteśmy przekonani, że każdy będzie tutaj świetnie się bawił. Tym bardziej, że zaprosiliśmy na festiwal doskonale znanych artystów, reprezentujących różne gatunki muzyczne – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Na naszej scenie rozbrzmi zarówno muzyka dance, pop i folk, jak również rap. Całość natomiast będzie mieć wakacyjną oprawę. Motywem przewodnim festiwalu jest bowiem słońce, lato, dobra zabawa i relaks pod gołym niebem, na który zapraszamy wspólnie z miastem Częstochowa, które partneruje imprezie – dodaje.
Skolim i Kubańczyk na „Częstochowa Summer Festival” to jednak dopiero początek. Już 26 lipca na tej samej scenie zagrają zespoły Baciary, Daj To Głośniej i Aparaty. Z kolei 24 sierpnia na „Częstochowa Summer Festival” będzie można posłuchać PlanBe i Smolastego. Obie odsłony również rozpoczną się o 15.00 i potrwają do 21.00. Wstęp bezpłatny.
„Częstochowa Summer Festival” odbywa się pod patronatem Prezydenta Miasta Częstochowy, RMF MAXX oraz wydawcy Życia Częstochowy i Powiatu.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.