Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Mieszanka Krakowska w tradycyjnym kształcie dostępna jest o smaku: cytryny, pomarańczy, maliny i ananasa oraz w wersji na okrągło o smaku: ananasowym, malinowym i pomarańczowym. Cała linia galaretek powstaje zgodnie z założeniami projektu Dobre Składniki - oznacza to, że ich skład jest krótki i prosty, zawierają naturalne aromaty, soki owocowe i roślinną substancję żelującą - agar.
Klasyczną wersję galaretek w czekoladzie można kupić na wagę i w różnych rozmiarach opakowań m.in. w poręcznych torebkach o wadze 245 g. Mieszanka Krakowska na okrągło dostępna jest w autorskich modułach sprzedaży na wagę - Królestwo Dobrego Smaku. Moduły te wpływają na dostępność produktów i ich wysoką rotację, zapewniając właściwą jakość zgodnie z zasadą FIFO (first in - first out), dzięki czemu produkty zachowują odpowiednią jakość i smak.
W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor i digital oraz poprzez aktywacje i materiały POS w punktach sprzedaży. Wawel przygotował dwie wersje animacji promujące Mieszankę Krakowską na okrągło i Mieszankę Krakowską tradycyjną.
Link do animacji:
https://www.youtube.com/watch?v=XR4TI9Enl98
https://www.youtube.com/watch?v=fcU4-IvZ0hM

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.