Śliwka Nałęczowska – podaruj słodycz, która inspiruje!
Święta to niezwykły czas nasycony aromatami, smakami i bliskością. To wtedy radość obdarowywania nabiera szczególnego znaczenia, a subtelne gesty stają się magią. Tak samo jest z nową, wyjątkową odsłoną Śliwki Nałęczowskiej z dodatkiem cynamonu i jej klasyczną wersją, która gości w polskich domach od ponad 60 lat, stanowiąc nieodłączny element świątecznego stołu. Bo jak lepiej można wyrazić miłość niż poprzez zmysłową słodycz Śliwki Nałęczowskiej?
Śliwka Nałęczowska łączy w sobie wykwintną czekoladę, aksamitny krem i soczystą polską śliwkę. To nie tylko pralina, lecz także opowieść o tradycji, historii i radości dzielenia się tym, co najlepsze w magicznym okresie świąt.
Dlatego marka Śliwka Nałęczowska z myślą o tym szczególnym czasie, stworzyła wyjątkową edycję swojego kultowego produktu, wzbogacając go o delikatną nutę cynamonu. To jednak nie koniec niespodzianek – również klasyczna wersja przybrała nową, zimową szatę w postaci biało-złotych płatków śniegu, podkreślającą atmosferę niezwykłych chwil. Poznaj pełnię smaku i stylu w każdym kęsie, nadając niepowtarzalny charakter świątecznym momentom.
Śliwka Nałęczowska w zimowej odsłonie oraz z dodatkiem cynamonu to zaproszenie do odkrywania nowych zmysłowych doświadczeń, które najlepiej dzielić z najbliższymi.
- Producent: Colian Sp. z o.o.
- Marka: Solidarność, Śliwka Nałęczowska
- Produkt: Śliwka Nałęczowska z cynamonem, 190 g, cena det. ok.18 zł/szt.
- Produkt: Śliwka Nałęczowska 300 g, cena det. ok. 30 zł/szt.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.