Komunikaty PR

Śliwka Nałęczowska – podaruj słodycz, która inspiruje!

2023-12-11  |  13:45
Biuro prasowe

Święta to niezwykły czas nasycony aromatami, smakami i bliskością. To wtedy radość obdarowywania nabiera szczególnego znaczenia, a subtelne gesty stają się magią. Tak samo jest z nową, wyjątkową odsłoną Śliwki Nałęczowskiej z dodatkiem cynamonu i jej klasyczną wersją, która gości w polskich domach od ponad 60 lat, stanowiąc nieodłączny element świątecznego stołu. Bo jak lepiej można wyrazić miłość niż poprzez zmysłową słodycz Śliwki Nałęczowskiej?

Śliwka Nałęczowska łączy w sobie wykwintną czekoladę, aksamitny krem i soczystą polską śliwkę. To nie tylko pralina, lecz także opowieść o tradycji, historii i radości dzielenia się tym, co najlepsze w magicznym okresie świąt.

Dlatego marka Śliwka Nałęczowska z myślą o tym szczególnym czasie, stworzyła wyjątkową edycję swojego kultowego produktu, wzbogacając go o delikatną nutę cynamonu. To jednak nie koniec niespodzianek – również klasyczna wersja przybrała nową, zimową szatę w postaci biało-złotych płatków śniegu, podkreślającą atmosferę niezwykłych chwil. Poznaj pełnię smaku i stylu w każdym kęsie, nadając niepowtarzalny charakter świątecznym momentom.

Śliwka Nałęczowska w zimowej odsłonie oraz z dodatkiem cynamonu to zaproszenie do odkrywania nowych zmysłowych doświadczeń, które najlepiej dzielić z najbliższymi.

  • Producent: Colian Sp. z o.o.
  • Marka: Solidarność, Śliwka Nałęczowska
  • Produkt: Śliwka Nałęczowska z cynamonem, 190 g, cena det. ok.18 zł/szt.
  • Produkt: Śliwka Nałęczowska 300 g, cena det. ok. 30 zł/szt.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć