Komunikaty PR

Śliwka Nałęczowska – podaruj słodycz, która inspiruje!

2023-12-11  |  13:45
Biuro prasowe

Święta to niezwykły czas nasycony aromatami, smakami i bliskością. To wtedy radość obdarowywania nabiera szczególnego znaczenia, a subtelne gesty stają się magią. Tak samo jest z nową, wyjątkową odsłoną Śliwki Nałęczowskiej z dodatkiem cynamonu i jej klasyczną wersją, która gości w polskich domach od ponad 60 lat, stanowiąc nieodłączny element świątecznego stołu. Bo jak lepiej można wyrazić miłość niż poprzez zmysłową słodycz Śliwki Nałęczowskiej?

Śliwka Nałęczowska łączy w sobie wykwintną czekoladę, aksamitny krem i soczystą polską śliwkę. To nie tylko pralina, lecz także opowieść o tradycji, historii i radości dzielenia się tym, co najlepsze w magicznym okresie świąt.

Dlatego marka Śliwka Nałęczowska z myślą o tym szczególnym czasie, stworzyła wyjątkową edycję swojego kultowego produktu, wzbogacając go o delikatną nutę cynamonu. To jednak nie koniec niespodzianek – również klasyczna wersja przybrała nową, zimową szatę w postaci biało-złotych płatków śniegu, podkreślającą atmosferę niezwykłych chwil. Poznaj pełnię smaku i stylu w każdym kęsie, nadając niepowtarzalny charakter świątecznym momentom.

Śliwka Nałęczowska w zimowej odsłonie oraz z dodatkiem cynamonu to zaproszenie do odkrywania nowych zmysłowych doświadczeń, które najlepiej dzielić z najbliższymi.

  • Producent: Colian Sp. z o.o.
  • Marka: Solidarność, Śliwka Nałęczowska
  • Produkt: Śliwka Nałęczowska z cynamonem, 190 g, cena det. ok.18 zł/szt.
  • Produkt: Śliwka Nałęczowska 300 g, cena det. ok. 30 zł/szt.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.