Śliwka Nałęczowska w limitowanej serii opakowań ART COLLECTION
Od stycznia br. Śliwka Nałęczowska zachwyca nową, limitowaną serią opakowań ART COLLECTION, prezentującą projekty laureatów konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”, kierowanego do młodych grafików, projektantów i designerów.
Śliwka Nałęczowska to wyrafinowana rozkosz, pobudzająca wszystkie zmysły, idealna na każdą okazję. Łączy w sobie szlachetną, deserową czekoladę, aksamitny kakaowy krem i soczystą polską śliwkę, w sposób, któremu trudno się oprzeć. Teraz jest dostępna w limitowanej linii opakowań z wybranymi grafikami nagrodzonymi w konkursie „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”.
Tegoroczna odsłona serii ART COLLECTION to nie tylko nawiązanie do artystycznej strony marki, promującej sztukę, ale także uhonorowanie zwycięskich, prac konkursowych z ostatniej edycji „Design by Śliwka Nałęczowska”.
Śliwka Nałęczowska od lat wspiera i promuje twórczość młodych artystów. Dlatego z początkiem tego roku postanowiliśmy przypomnieć wyjątkowe oraz wyróżnione projekty, które zdobyły serca jury w 2021 roku i po raz kolejny zaprezentować je szerszemu gronu odbiorców – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Śliwka Nałęczowska w limitowanej kolekcji opakowań jest dostępna w bombonierkach o gramaturze 300 g, a także w kartonikach w kształcie sztabki o wadze 190 g, w tradycyjnym oraz nowoczesnym kanale dystrybucji.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Śliwka Nałęczowska
Produkt: Śliwka Nałęczowska Art Collection 190 g, cena det. ok.18 zł/szt.
Produkt: Śliwka Nałęczowska Art Collection 300 g, cena det. ok. 30 zł/szt.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.