Komunikaty PR

Śliwka Nałęczowska w limitowanej serii opakowań ART COLLECTION

2024-01-10  |  14:20
Biuro prasowe

Od stycznia br. Śliwka Nałęczowska zachwyca nową, limitowaną serią opakowań ART COLLECTION, prezentującą projekty laureatów konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”, kierowanego do młodych grafików, projektantów i designerów.

Śliwka Nałęczowska to wyrafinowana rozkosz, pobudzająca wszystkie zmysły, idealna na każdą okazję. Łączy w sobie szlachetną, deserową czekoladę, aksamitny kakaowy krem i soczystą polską śliwkę, w sposób, któremu trudno się oprzeć. Teraz jest dostępna w limitowanej linii opakowań z wybranymi grafikami nagrodzonymi w konkursie „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”.

Tegoroczna odsłona serii ART COLLECTION to nie tylko nawiązanie do artystycznej strony marki, promującej sztukę, ale także uhonorowanie zwycięskich, prac konkursowych z ostatniej edycji „Design by Śliwka Nałęczowska”.

Śliwka Nałęczowska od lat wspiera i promuje twórczość młodych artystów. Dlatego z początkiem tego roku postanowiliśmy przypomnieć wyjątkowe oraz wyróżnione projekty, które zdobyły serca jury w 2021 roku i po raz kolejny zaprezentować je szerszemu gronu odbiorców – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Śliwka Nałęczowska w limitowanej kolekcji opakowań jest dostępna w bombonierkach o gramaturze 300 g, a także w kartonikach w kształcie sztabki o wadze 190 g, w tradycyjnym oraz nowoczesnym kanale dystrybucji.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Śliwka Nałęczowska

Produkt: Śliwka Nałęczowska Art Collection 190 g, cena det. ok.18 zł/szt.

Produkt: Śliwka Nałęczowska Art Collection 300 g, cena det. ok. 30 zł/szt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.