Słodka inicjatywa Green Caffè Nero
Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Święta Wielkanocne to czas, kiedy wszyscy chcemy być razem. To okres, w którym chcemy oderwać się od trudów dnia codziennego, cieszyć się nadejściem wiosny i wspaniałymi przysmakami wielkanocnymi. Wzorem minionego okresu bożonarodzeniowego i tym razem Green Caffè Nero przygotowało dla swoich gości szeroką ofertę domowych ciast do zakupu w całości. Święta to też okazja, aby zrobić coś dobrego dla drugiego człowieka – z każdego zakupionego całego ciasta w kawiarniach Green Caffè Nero przekaże 5 zł na rzecz Przychodni dla Bezdomnych w Warszawie, prowadzonej przez Stowarzyszenie „Lekarze Nadziei”. Akcja będzie miała finał w Wielki Piątek.
Poza kawą, Green Caffè Nero znane jest z wypieków wytrawnych i słodkich, a wielu gości często zagląda do kawiarni właśnie po to, aby w towarzystwie kawy skosztować kawałek ciasta. Stąd pomysł, aby na Wielkanoc w domowym zaciszu można było też cieszyć się słodkościami z jej oferty.
Green Caffè Nero oferuje atrakcyjną cenę na całe ciasta, z góry zapewniając rabat cenowy względem standardowych cen ciast w kawiarni w przeliczeniu na jedną porcję. Zamówienia można składać w każdej kawiarni Green Caffè Nero do godz. 11.30 w dniu 30 marca 2021 roku, a gotowe zamówienia należy odbierać w dniach 2 i 3 kwietnia 2021 roku (Wielki Piątek i Wielka Sobota) w tej samej kawiarni w godzinach jej pracy.
Jak w przypadku innych akcji Green Caffè Nero, tak i tym razem marka włącza się w działania na rzecz lokalnych społeczności i osób najbardziej potrzebujących. W geście solidarności firma postanowiła tym razem wesprzeć Przychodnię dla Bezdomnych w Warszawie, prowadzoną przez Stowarzyszenie „Lekarze Nadziei”.
– Jako Green Caffè Nero regularnie pomagamy lokalnym społecznościom i potrzebującym. To bardzo ważny element naszego zaangażowania, dlatego i tym razem chcemy, aby nasza akcja była pożyteczna – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Przychodni dla Bezdomnych przekażemy 5 zł od każdego zakupionego całego ciasta z oferty wielkanocnej, dzięki czemu możliwe będzie uzupełnienie wyposażenia przychodni. W okresie przedświątecznym będziemy ponadto dostarczać do przychodni nasze słodkości, którymi w tym świątecznym okresie będą mogli się dzielić bezdomni pacjenci i personel placówki – dodał Adam Ringer.
– Cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie naszych partnerów, którzy pomagają nam w zdobyciu zaopatrzenia w środki higieniczne oraz odzież. Pomagamy pacjentom w kryzysie bezdomności, którzy wymagają pilnej opieki medycznej, a wszyscy nasi lekarze pracują w przychodni bezpłatnie, w ramach wolontariatu – powiedziała Agnieszka Fill, kierowniczka przychodni w Warszawie. – Środki zebrane i przekazane przez Green Caffè Nero będą nieocenionym wsparciem w naszych działaniach. Mimo ogromnego zaangażowania naszych lekarzy, nie możemy zapewnić naszym pacjentom przyjemności, a dzięki współpracy z Green Caffè Nero i przekazanym przez firmę słodkościom stanie się to możliwe – serdecznie dziękujemy! – dodała Agnieszka Fill.
Przychodnia dla Bezdomnych mieści się w kontenerze zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Wolskiej 172, który dzięki pomocy woluntariuszy został ocieplony i otynkowany. W tej niewielkiej placówce znalazło miejsce 5 gabinetów lekarskich, w tym 2 zabiegowe: chirurgiczny i stomatologiczny, magazyn i archiwum. Działalność przychodni jest częściowo finansowana przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy oraz Mazowiecki Urząd Wojewódzki. Pozostałe środki placówka uzyskuje od darczyńców oraz przez wpłaty na OPP.
Powiedz to sercem… Słodycze Wawel na Dzień Matki
Sekret zdrowia Koreańczyków: pożywne potrawy
Zupy z jajkiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Marta Wiśniewska: Ocieplenie klimatu jest niebezpieczne i alarmujące. Dlatego oszczędzam wodę, nie jem mięsa, segreguję śmieci i nie kupuję nowych ubrań
Tancerka uważa, że trzeba naprawdę niewiele wysiłku, by zaoszczędzić dużo wody i energii elektrycznej. Można to robić w swoim domu, chociażby biorąc szybki prysznic zamiast długiej kąpieli, ale również poprzez robienie przemyślanych i racjonalnych zakupów, szczególnie spożywczych i odzieżowych. Świadomy konsument bierze bowiem pod uwagę, jak i z czego powstało to, co kupuje, a co za tym idzie – jaki ma to wpływ na środowisko i na zdrowie. Marta Wiśniewska przyznaje też, że wraz z córką lubią nadawać ubraniom drugie życie. Dzięki temu nie muszą stale kupować nowych rzeczy, a i tak zawsze wyglądają oryginalnie.
Gwiazdy
Anna Kalczyńska: Za mało w naszym życiu społecznym dobrych uczuć i wzorców. Pomaganie powinno być fundamentem i jednym z filarów naszego życia
Prezenterka wzięła udział w sesji zdjęciowej z okazji 40-lecia działalności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, bo jak podkreśla, od lat kibicuje tej inicjatywie. Kłania się nisko ludziom dobrych serc, którzy już pomogli najmłodszym w potrzebie, a jednocześnie zachęca do działania tych jeszcze nie do końca zdecydowanych. Organizacja jest bowiem w stanie wspierać podopiecznych wyłącznie dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu osób, które potrafią poświęcić swój czas dla potrzebujących. Anna Kalczyńska cieszy się, że również może dołożyć swoją cegiełkę do tego wyjątkowego projektu.
Konsument
Obawiamy się o nasze dane, ale udostępniamy je chętnie w social mediach. Eksperci ostrzegają przed nieprzemyślanym relacjonowaniem życia
Profile na portalach społecznościowych to dla przestępców prawdziwa kopalnia danych – ostrzegają eksperci cyberbezpieczeństwa i wymieniają możliwe zagrożenia. Wrzucanie publicznych postów z wakacji i oznaczanie lokalizacji, pokazywanie wnętrz mieszkań czy zamieszczanie filmików z własnym głosem mogą być wykorzystane na przykład do zaplanowania rabunku czy wygenerowania deepfake’ów. Tymczasem unijne prawodawstwo nie do końca jeszcze chroni dane użytkowników. Jednym z problemów jest to, że większość platform nie działa zgodnie z europejską literą prawa.