Komunikaty PR

Słodka inicjatywa Green Caffè Nero

2021-03-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 0.33 MB )

Święta Wielkanocne to czas, kiedy wszyscy chcemy być razem. To okres, w którym chcemy oderwać się od trudów dnia codziennego, cieszyć się nadejściem wiosny i wspaniałymi przysmakami wielkanocnymi. Wzorem minionego okresu bożonarodzeniowego i tym razem Green Caffè Nero przygotowało dla swoich gości szeroką ofertę domowych ciast do zakupu w całości. Święta to też okazja, aby zrobić coś dobrego dla drugiego człowieka – z każdego zakupionego całego ciasta w kawiarniach Green Caffè Nero przekaże 5 zł na rzecz Przychodni dla Bezdomnych w Warszawie, prowadzonej przez Stowarzyszenie „Lekarze Nadziei”. Akcja będzie miała finał w Wielki Piątek.

Poza kawą, Green Caffè Nero znane jest z wypieków wytrawnych i słodkich, a wielu gości często zagląda do kawiarni właśnie po to, aby w towarzystwie kawy skosztować kawałek ciasta. Stąd pomysł, aby na Wielkanoc w domowym zaciszu można było też cieszyć się słodkościami z jej oferty.

Green Caffè Nero oferuje atrakcyjną cenę na całe ciasta, z góry zapewniając rabat cenowy względem standardowych cen ciast w kawiarni w przeliczeniu na jedną porcję. Zamówienia można składać w każdej kawiarni Green Caffè Nero do godz. 11.30 w dniu 30 marca 2021 roku, a gotowe zamówienia należy odbierać w dniach 2 i 3 kwietnia 2021 roku (Wielki Piątek i Wielka Sobota) w tej samej kawiarni w godzinach jej pracy.

Jak w przypadku innych akcji Green Caffè Nero, tak i tym razem marka włącza się w działania na rzecz lokalnych społeczności i osób najbardziej potrzebujących. W geście solidarności firma postanowiła tym razem wesprzeć Przychodnię dla Bezdomnych w Warszawie, prowadzoną przez Stowarzyszenie „Lekarze Nadziei”.

– Jako Green Caffè Nero regularnie pomagamy lokalnym społecznościom i potrzebującym. To bardzo ważny element naszego zaangażowania, dlatego i tym razem chcemy, aby nasza akcja była pożyteczna – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Przychodni dla Bezdomnych przekażemy 5 zł od każdego zakupionego całego ciasta z oferty wielkanocnej, dzięki czemu możliwe będzie uzupełnienie wyposażenia przychodni. W okresie przedświątecznym będziemy ponadto dostarczać do przychodni nasze słodkości, którymi w tym świątecznym okresie będą mogli się dzielić bezdomni pacjenci i personel placówki – dodał Adam Ringer.

– Cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie naszych partnerów, którzy pomagają nam w zdobyciu zaopatrzenia w środki higieniczne oraz odzież. Pomagamy pacjentom w kryzysie bezdomności, którzy wymagają pilnej opieki medycznej, a wszyscy nasi lekarze pracują w przychodni bezpłatnie, w ramach wolontariatu – powiedziała Agnieszka Fill, kierowniczka przychodni w Warszawie. – Środki zebrane i przekazane przez Green Caffè Nero będą nieocenionym wsparciem w naszych działaniach. Mimo ogromnego zaangażowania naszych lekarzy, nie możemy zapewnić naszym pacjentom przyjemności, a dzięki współpracy z Green Caffè Nero i przekazanym przez firmę słodkościom stanie się to możliwe – serdecznie dziękujemy! – dodała Agnieszka Fill.

Przychodnia dla Bezdomnych mieści się w kontenerze zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Wolskiej 172, który dzięki pomocy woluntariuszy został ocieplony i otynkowany. W tej niewielkiej placówce znalazło miejsce 5 gabinetów lekarskich, w tym 2 zabiegowe: chirurgiczny i stomatologiczny, magazyn i archiwum. Działalność przychodni jest częściowo finansowana przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy oraz Mazowiecki Urząd Wojewódzki. Pozostałe środki placówka uzyskuje od darczyńców oraz przez wpłaty na OPP.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.