Słodka Wielkanoc z M&M’s
W Szwajcarii, Niemczech i Francji podczas Świąt Wielkanocnych szuka się smakołyków, które schował zajączek. W Polsce, obok tradycyjnego malowania pisanek i śmigusa-dyngusa, „egg hunting” także zyskuje na popularności. W świątecznej limitowanej ofercie Mars Wrigley znalazły się propozycje marki M&M’s® w wielkanocnym wydaniu, które sprawdzą się jako upominki dla najbliższych, świąteczne dekoracje, a także podczas zabawy w szukanie jajek.
W najnowszej sezonowej ofercie Mars Wrigley pojawiły się M&M’s® Choco Eggs, czyli czekoladowe jajeczka wypełnione miniaturowymi drażami M&M’s®. Są pojedynczo zapakowane, dzięki czemu można włożyć je jako dekorację do wielkanocnego koszyczka. Co więcej, świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w „egg hunting”. Produkt dostępny jest w opakowaniu 70g.
Jednak to nie koniec wielkanocnych niespodzianek od Mars Wrigley. Drugą propozycją przygotowaną na nadchodzące święta są M&M’s® Eggs, czyli minijajeczka z czekolady pokryte nakrapianą skorupką. Nawiązuje ona do popularnego w ostatnich latach trendu w ozdabianiu jajek. M&M’s® Eggs sprawdzą się jako upominek, słodka przekąska do dzielenia się z rodziną lub jako świąteczna dekoracja. Ta limitowana edycja dostępna jest w dwóch wariantach opakowania: 135g i 45g.
Najnowsze produkty M&M’s® Choco Eggs i M&M’s® Eggs są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne ekspozycje z produktami M&M’s®. Na wyróżniających się standach znajdą się nie tylko najnowsze sezonowe propozycje, ale także inne najchętniej wybierane produkty marki.
Wesołych Świąt!
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.