Komunikaty PR

Słodka Wielkanoc z M&M’s

2021-03-24  |  15:35
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.38 MB )

W Szwajcarii, Niemczech i Francji podczas Świąt Wielkanocnych szuka się smakołyków, które schował zajączek. W Polsce, obok tradycyjnego malowania pisanek i śmigusa-dyngusa, „egg hunting” także zyskuje na popularności. W świątecznej limitowanej ofercie Mars Wrigley znalazły się propozycje marki M&M’s® w wielkanocnym wydaniu, które sprawdzą się jako upominki dla najbliższych, świąteczne dekoracje, a także podczas zabawy w szukanie jajek.

W najnowszej sezonowej ofercie Mars Wrigley pojawiły się  M&M’s® Choco Eggs, czyli czekoladowe jajeczka wypełnione miniaturowymi drażami M&M’s®. Są pojedynczo zapakowane, dzięki czemu można włożyć je jako dekorację do wielkanocnego koszyczka. Co więcej, świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w „egg hunting”. Produkt dostępny jest w opakowaniu 70g.

Jednak to nie koniec wielkanocnych niespodzianek od Mars Wrigley. Drugą propozycją przygotowaną na nadchodzące święta są M&M’s® Eggs, czyli minijajeczka z czekolady pokryte nakrapianą skorupką. Nawiązuje ona do popularnego w ostatnich latach trendu w ozdabianiu jajek. M&M’s® Eggs sprawdzą się jako upominek, słodka przekąska do dzielenia się z rodziną lub jako świąteczna dekoracja. Ta limitowana edycja dostępna jest w dwóch wariantach opakowania: 135g i 45g.

Najnowsze produkty M&M’s® Choco Eggs i M&M’s® Eggs są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne ekspozycje z produktami M&M’s®. Na wyróżniających się standach znajdą się nie tylko najnowsze sezonowe propozycje, ale także inne najchętniej wybierane produkty marki.

Wesołych Świąt!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.