Komunikaty PR

Słodka Wielkanoc z M&M’s

2021-03-24  |  15:35
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.38 MB )

W Szwajcarii, Niemczech i Francji podczas Świąt Wielkanocnych szuka się smakołyków, które schował zajączek. W Polsce, obok tradycyjnego malowania pisanek i śmigusa-dyngusa, „egg hunting” także zyskuje na popularności. W świątecznej limitowanej ofercie Mars Wrigley znalazły się propozycje marki M&M’s® w wielkanocnym wydaniu, które sprawdzą się jako upominki dla najbliższych, świąteczne dekoracje, a także podczas zabawy w szukanie jajek.

W najnowszej sezonowej ofercie Mars Wrigley pojawiły się  M&M’s® Choco Eggs, czyli czekoladowe jajeczka wypełnione miniaturowymi drażami M&M’s®. Są pojedynczo zapakowane, dzięki czemu można włożyć je jako dekorację do wielkanocnego koszyczka. Co więcej, świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w „egg hunting”. Produkt dostępny jest w opakowaniu 70g.

Jednak to nie koniec wielkanocnych niespodzianek od Mars Wrigley. Drugą propozycją przygotowaną na nadchodzące święta są M&M’s® Eggs, czyli minijajeczka z czekolady pokryte nakrapianą skorupką. Nawiązuje ona do popularnego w ostatnich latach trendu w ozdabianiu jajek. M&M’s® Eggs sprawdzą się jako upominek, słodka przekąska do dzielenia się z rodziną lub jako świąteczna dekoracja. Ta limitowana edycja dostępna jest w dwóch wariantach opakowania: 135g i 45g.

Najnowsze produkty M&M’s® Choco Eggs i M&M’s® Eggs są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne ekspozycje z produktami M&M’s®. Na wyróżniających się standach znajdą się nie tylko najnowsze sezonowe propozycje, ale także inne najchętniej wybierane produkty marki.

Wesołych Świąt!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.